54 said:Ocito da je GP u banani , u Australiji se dogodilo nesto sta se nemogu sitit jel se ikad desilo u zadnjih 30 godina , da vozac sa 2 kruga zaostatka osvaja bodove....takmicenje je postlo iznimno skupo uvodjenjem 4T u GP a uvjeravali su nas suprotno .
Jedna od (bitnih) stavki CRT podgrupe MotoGP su (veliko)serijski motori, znači izvedenice iz R1, CBR1000RR, BMW S1000RR, RSV1000R, itd... a sve u cilju pojeftinjenja takmičenja, jer više nitko živ ne može iznajmljivat tvorničke prototipove.glocke said:a rezultat svega npr ; Checa u Australiji ove godine na superpole-u ide 1.30.882 a Rossi 1.31.980 :shock: :misli:
To sam i očekivao ,teško bi u gp-u dobil za početak konkurentan motor ,Spies je isto vrhunski vozač i imao je solidan motor ali teško se dolazi na postoljamaRRio 8 said:Marquez ostaje još sezonu u Moto2.
http://www.motogp.com/en/news/2011/Marquez+to+remain+in+moto2+for+2012
Da je Marquez doša dobija bi tvorničku Hondu, ali ne u Repsolovim (čitaj "tvorničkim") već satelitskim bojama (Rookie pravilo).merlin68 said:To sam i očekivao ,teško bi u gp-u dobil za početak konkurentan motor ,Spies je isto vrhunski vozač i imao je solidan motor ali teško se dolazi na postolja
rossi je luzer.....glocke said:a rezultat svega npr ; Checa u Australiji ove godine na superpole-u ide 1.30.882 a Rossi 1.31.980 :shock: :misli:
bmw m 5 said:zato je stoner ove godine isao 1.29.989...
Shepa said:Jedna od (bitnih) stavki CRT podgrupe MotoGP su (veliko)serijski motori, znači izvedenice iz R1, CBR1000RR, BMW S1000RR, RSV1000R, itd... a sve u cilju pojeftinjenja takmičenja, jer više nitko živ ne može iznajmljivat tvorničke prototipove.
Da, tim čudnije što je za oba dizajna odgovoran Preziossi.glocke said:Ma sve je to jasno. Meni smješno kako su uspjeli potrošit toliku lovu na razvoj i Rossia, da bi 1198 bio sekundu brži.
Shepa said:Jedna od (bitnih) stavki CRT podgrupe MotoGP su (veliko)serijski motori, znači izvedenice iz R1, CBR1000RR, BMW S1000RR, RSV1000R, itd... a sve u cilju pojeftinjenja takmičenja, jer više nitko živ ne može iznajmljivat tvorničke prototipove.
Da. Kad malo bolje pročitam ove Noyesove članke, ispada živa komplikacija... te motori ovako, pa onako, pa mogu iz CRT-a prelazit u tvorničke timove, a sve je podložno glasanju.54 said:ta sema CRT mi se nikako nesvidja jedna klasa vise pravila ostavlja prostora za muljazu a i neravnopravnost . Benefit masovnosti koja ce se tako dobit mi je nekako na ustrb kvalitete , ispada da ce se vozit GP i preradjeni SBK skupa .
54 said:GP treba ostat prototip ko i formula samo treba na neki nacin je pojeftinit....katasrofalna je cinjenica da u slabijim timovima moto GP analiticar/programer je bolje placen od vozaca ! ispada da je danas vozac manje bitan od motora a od napretka sta su uveli 4T u GP benefit toga mi nije jasan na masovnu produkciju , jos je porazavajuca cinjenica da su u seriji prvi RR motori opremljeni sa el. pomagalima cije firme uopce nisu sudjelovale zadnjih godina u moto GP
Šta ti misliš, možda je razlika u 400 ccm i ne puno manje KS, a? :misli:glocke said:Ma sve je to jasno. Meni smješno kako su uspjeli potrošit toliku lovu na razvoj i Rossia, da bi 1198 bio sekundu brži.
Sinna said:Šta ti misliš, možda je razlika u 400 ccm i ne puno manje KS, a? :misli:
Shepa said:Evo... a šta san ja reka za Marqueza?
Priča se naravno vrti oko sponzorovih para i marketinga.
Od njega ne bi bilo koristi u MotoGP-u jer se Repsol već naveliko tamo reklamira, a njegovim prelaskom, Repsol bi se puno manje reklamira u Moto2.
Ovako, ako osvoji prvenstvo, Repsol ima u obe klase motor s brojem 1.