MotoGP "Silly Season" u 2025. (pretpostavke, glasine i predviđanja)

Marquez ostaje još sezonu u Moto2.
http://www.motogp.com/en/news/2011/Marquez+to+remain+in+moto2+for+2012
 
54 said:
Ocito da je GP u banani , u Australiji se dogodilo nesto sta se nemogu sitit jel se ikad desilo u zadnjih 30 godina , da vozac sa 2 kruga zaostatka osvaja bodove....takmicenje je postlo iznimno skupo uvodjenjem 4T u GP  a uvjeravali su nas suprotno .

a rezultat svega npr ; Checa u Australiji ove godine na superpole-u ide 1.30.882 a Rossi  1.31.980  :shock:  :misli:
 
glocke said:
a rezultat svega npr ; Checa u Australiji ove godine na superpole-u ide 1.30.882 a Rossi  1.31.980  :shock:  :misli:
Jedna od (bitnih) stavki CRT podgrupe MotoGP su (veliko)serijski motori, znači izvedenice iz R1, CBR1000RR, BMW S1000RR, RSV1000R, itd... a sve u cilju pojeftinjenja takmičenja, jer više nitko živ ne može iznajmljivat tvorničke prototipove.
 
maRRio 8 said:
Marquez ostaje još sezonu u Moto2.
http://www.motogp.com/en/news/2011/Marquez+to+remain+in+moto2+for+2012
To sam i očekivao ,teško bi u gp-u dobil za početak konkurentan motor ,Spies je isto vrhunski vozač i imao je solidan motor ali teško se dolazi na postolja
 
merlin68 said:
To sam i očekivao ,teško bi u gp-u dobil za početak konkurentan motor ,Spies je isto vrhunski vozač i imao je solidan motor ali teško se dolazi na postolja
Da je Marquez doša dobija bi tvorničku Hondu, ali ne u Repsolovim (čitaj "tvorničkim") već satelitskim bojama (Rookie pravilo).
Ista stvar ka kad je Rossi doša prvu godinu, vozija je tvorničku Hondu u Nastro Azzuro bojama.

Marquez je Repsolova beba (Pedrosin nasljednik), i sigurno su drugi razlozi u pitanju.
 
glocke said:
a rezultat svega npr ; Checa u Australiji ove godine na superpole-u ide 1.30.882 a Rossi  1.31.980  :shock:  :misli:
rossi je luzer..... :LOL:

zato je stoner ove godine isao 1.29.989... :mrgreen:
 
Shepa said:
Jedna od (bitnih) stavki CRT podgrupe MotoGP su (veliko)serijski motori, znači izvedenice iz R1, CBR1000RR, BMW S1000RR, RSV1000R, itd... a sve u cilju pojeftinjenja takmičenja, jer više nitko živ ne može iznajmljivat tvorničke prototipove.


Ma sve je to jasno. Meni smješno kako su uspjeli potrošit toliku lovu na razvoj i Rossia, da bi 1198 bio sekundu brži.
 
glocke said:
Ma sve je to jasno. Meni smješno kako su uspjeli potrošit toliku lovu na razvoj i Rossia, da bi 1198 bio sekundu brži.
Da, tim čudnije što je za oba dizajna odgovoran Preziossi.
Iako vizionar, sa karbonskim okvirom je zasra.
 
Shepa said:
Jedna od (bitnih) stavki CRT podgrupe MotoGP su (veliko)serijski motori, znači izvedenice iz R1, CBR1000RR, BMW S1000RR, RSV1000R, itd... a sve u cilju pojeftinjenja takmičenja, jer više nitko živ ne može iznajmljivat tvorničke prototipove.

ta sema CRT mi se nikako nesvidja jedna klasa vise pravila ostavlja prostora za muljazu a i neravnopravnost . Benefit masovnosti koja ce se tako dobit mi je nekako na ustrb kvalitete , ispada da ce se vozit GP i preradjeni SBK skupa .
 
54 said:
ta sema CRT mi se nikako nesvidja jedna klasa vise pravila ostavlja prostora za muljazu a i neravnopravnost . Benefit masovnosti koja ce se tako dobit mi je nekako na ustrb kvalitete , ispada da ce se vozit GP i preradjeni SBK skupa .
Da. Kad malo bolje pročitam ove Noyesove članke, ispada živa komplikacija... te motori ovako, pa onako, pa mogu iz CRT-a prelazit u tvorničke timove, a sve je podložno glasanju.
Tako da na kraju nećemo uopće gledat utrkivanje najboljih vozača, već opet najbogatijih timova i najbližih politici...
 
GP treba ostat prototip ko i formula samo treba na neki nacin je pojeftinit....katasrofalna je cinjenica da u slabijim timovima moto GP analiticar/programer je bolje placen od vozaca ! ispada da je danas vozac manje bitan od motora a od napretka sta su uveli 4T u GP benefit toga mi nije jasan na masovnu produkciju , jos je porazavajuca cinjenica da su u seriji prvi RR motori opremljeni sa el. pomagalima cije firme uopce nisu sudjelovale zadnjih godina u moto GP
 
54 said:
GP treba ostat prototip ko i formula samo treba na neki nacin je pojeftinit....katasrofalna je cinjenica da u slabijim timovima moto GP analiticar/programer je bolje placen od vozaca ! ispada da je danas vozac manje bitan od motora a od napretka sta su uveli 4T u GP benefit toga mi nije jasan na masovnu produkciju , jos je porazavajuca cinjenica da su u seriji prvi RR motori opremljeni sa el. pomagalima cije firme uopce nisu sudjelovale zadnjih godina u moto GP

Smeće od Aprilije i BMW-a.  :mrgreen:
 
glocke said:
Ma sve je to jasno. Meni smješno kako su uspjeli potrošit toliku lovu na razvoj i Rossia, da bi 1198 bio sekundu brži.
Šta ti misliš, možda je razlika u 400 ccm i ne puno manje KS, a? :misli: :LOL: :mrgreen:
 
Sinna said:
Šta ti misliš, možda je razlika u 400 ccm i ne puno manje KS, a? :misli: :LOL: :mrgreen:

sina, a šta reč na to da opet u Australiji Salom u kvalifikacijama 1.34.07, a Elias 1.32.50. (skoro da bi se kvalificirao za trku :)
 
Evo... a šta san ja reka za Marqueza?  :mrgreen:
Priča se naravno vrti oko sponzorovih para i marketinga.
Od njega ne bi bilo koristi u MotoGP-u jer se Repsol već naveliko tamo reklamira, a njegovim prelaskom, Repsol bi se puno manje reklamira u Moto2.
Ovako, ako osvoji prvenstvo, Repsol ima u obe klase motor s brojem 1.

c/p www.motomatters.com

"...The bigger problem for Marquez was Repsol, however.
As explained in detail by Spanish website Motocuatro, Repsol stood to lose a lot of marketing exposure if Marquez moved up to MotoGP.
Marquez was on screen in one form or another some 80% of the time during the Moto2 broadcasts, and with Casey Stoner and Dani Pedrosa monopolizing the MotoGP broadcasts, the Spanish petroleum giant was getting wall-to-wall coverage of its brand in Spain.
Having Marquez in MotoGP would add very little exposure in the premier class, while losing a huge amount of coverage in Moto2. With Marquez staying in Moto2, Repsol have the added benefit of seeing the #1 plate on its bikes in both the MotoGP and Moto2 classes, with Stoner having wrapped up the MotoGP title at Australia and Marquez still the favorite for the Moto2 crown, despite the fact that the Spaniard still trails championship leader Stefan Bradl by 3 points."

Rezime svega: "Koga boli kua kako ko vozi, jedino je bitno koliko se love okrene na marketingu."

Žali Bože... nema ovo više nikakve veze ni sa sportom, ni sa utrkivanjem.  :palacdolje:

Srića iman snimljeno par dobrih utrka s početka 90-ih, pa mogu pogledat tu i tamo.
 
BMW ulazi u igru. http://www.gpone.com/index.php/en/201110205281/Una-Suter-BMW-per-Edwards-nel-2012.html
 
Shepa said:
Evo... a šta san ja reka za Marqueza?  :mrgreen:
Priča se naravno vrti oko sponzorovih para i marketinga.
Od njega ne bi bilo koristi u MotoGP-u jer se Repsol već naveliko tamo reklamira, a njegovim prelaskom, Repsol bi se puno manje reklamira u Moto2.
Ovako, ako osvoji prvenstvo, Repsol ima u obe klase motor s brojem 1.

e slabe su mu sanse da sad osvoji prvenstvo :mrgreen: