MotoGP "Silly Season" u 2025. (pretpostavke, glasine i predviđanja)

Jesil citao sta je Cal rekao i zasto je zavrsio iza Frtaljka i koliko bodova mu je donio :mrgreen:
Ne znam koji interview si ti citao u muzickoj reviji, ali ovo je citat koji sam ja citao:

“I passed Fabio, he was behind me, he was gaining on me again, and I was never going to be in the points so I let him pass me, and he stayed in the same position that I was in before."

To sto su orgulje za u crkvu, a ne na stazu to je druga prica, ali Zare nije nikoga pustao, nego je smireno odlucio dovesti utrku kraju. Sve te price da je imao sanse za pobjedu ne mogu shvatiti apsolutno nikako jer su i sestrojeb i klokan bili predaleko za tako malo preostalih krugova.

Ono sto bih ja osobno podrzao isto, ali je za usporedit sa ovim iz Cal-ovog citata je da je recimo klokan usporio i pustio Bagnaiu ispred sebe.

Mrznja je strasna stvar i opasno zamuti vid, a jos jace razum :(
 
Ja znam da si ti pripadnik sporije nacionalne manjine, ali utrka se da pogledat i za manje od sat vremena. Ne trebas cijeli dan 😁
 
  • Wow
Reactions: Mocippaldi
Oni ukidaju Misano, a mi mislili evo Grobnika u kalendaru sad kad i španjoli ukidaju trku koju su i tako na lupeški način dobili... :mrgreen:
A i dobro govori Moci, ko će patiti dvi noći za pola utrke u Sprintu kod ovih abandoniranih prekokontinentalnih utrka... o_O
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Dene and Mocippaldi
Ma te urodjenicke trke ni nisu nego za pogledat naknadno u napadajima insomnije 😴

Evo lijepi pregled oba kalendara.


Bome su lijepo zagrabili u sezonu skijanja 🥶
 
  • Haha
Reactions: Dene and pamzor
Osnovno pravilo natjecanja je: on equal terms.
Aprilia 2, Suzuki 2, nekoliko njih 4, Dubati 8.
Niti je equal terms, niti je ljudima zanimljivo...vidi se po gledanosti.

Netko spominjae razne pobjednike ove sezone.
Cinjenica je da je 8 Ducatia i da je vec statisticki pitanje koji ce od njih, barem dvijca, biti na vrhu.
Ta predvidivost je obrnuto od neizvjesnosti i nikome ne odgovara, osim navijacima Dukca.
Koja je svrha Constructors Championshipa u ovakvim omjerima snage?
Znate kako se boduje, pa...
 
Sorry uvazeni kolega, ali apaolutno niti jedan dio posta nema niti jednu objektivnu cinjenicu.

Ne znam ako je svima poznat nacin kako to da ima 8 DUCATIa na startu? Dakle nije partija platila DORNAi ili UNu extra lovu za to, nego su se privatne momcadi odlucile platiti vlastiti novac i moliti DUCATI za cim bolji support u njihovim nastupima. Dakle iskljucivo uspjeh partijske propagande i komercijale. Ne znam smeta li vasu manjinu cinjenica sto recimo Lada prodaje manje automobila nego VW? I krivite za to recimo gospodarsku komoru?

Sto se bodovanja tice, ono je tocno takvo kakvo je bilo i u vrijeme kada DUCATIa uopce nije ni bilo u GP natjecanju, kada su dominirali sadasnji kmezavci. Pa onda isto takvo bodovanje je bilo i kada je partija imala samo 2 i tako sve do danas kada dominira.

Apsolutno nemoguce je u bilo sto uperiti prst zbog manjka gledanosti, ali broj najboljih motora na startu smatram najmanje vjerojatnim.

Cijenica je da svijet ide u drugom smjeru i da smo dinosaurusi i da nove generacije zapadnih civilizacija smartaju nasu obsesiju nepotrebno opasnom, preglasnom, smrdljivom i ekoloski neprihvatljivom. Pred kraj zivota nas ceka sudbina danasnjih obozavatelja parnih lokomotiva :/
 
Za svaki slucaj za sve koji nisu na ti dlsa pravilnikom FIMa:

1.28 Championship Points and Classification
1.28.1
Riders and Constructors will compete for the FIM World Championship
Grand Prix.
Riders in MotoGP class independent teams will compete for the MotoGP
Class Independent Team Rider Trophy.
Teams will compete for the FIM MotoGP Team World Championship, the FIM
Moto2 Team World Championship, the FIM Moto3 Team World Championship
or for the MotoGP Independent Team Trophy, as applicable.
1.28.2
For riders, the points will be those gained in each race.
1.28.3
For Constructors, only the highest placed motorcycle of a Constructor will
gain points, according to the position in the race.
1.28.4
Teams in the MotoGP class will, in principle, be comprised of two riders.
The names of the teams will be composed of three elements:
1. The name of the Manufacturer of the motorcycle or engine.
(Mandatory).
2. The name of the Team. (Mandatory except where the Team name is
the same as the Manufacturer).
3. The name of one principal Sponsor. (Optional).
Teams in each class will compete for a Championship or Trophy. For teams
with more than one rider, in each race, points scored by the best placed
rider and the worst placed rider in the team, including substitutes and
replacements, will count towards the Team Championship.
In the case of a Team entered in an event with more than two riders, but
starting the race with one/two riders, only the best placed rider will score
points counting towards the Team Championship.
Wild card riders will not score points for the Team Championship.
1.28.5
For each race, Championship points will be awarded on the following scale:
1st 25 points
2nd 20 points
3rd 16 points
4th 13 points
5th 11 points
6th 10 points
7th 9 points
8th 8 points
9th 7 points
10th 6 points
11th 5 points
12th 4 points
13th 3 points
14th 2 points
15th 1 point
1.28.6
All races will count for the Championship classification.
1.28.7
In the event of a tie in the number of points, the final positions will be
decided on the basis of the number of best results in the races (number of
first places, number of second places etc.). In the event that there is still
a tie then, the date in the Championship at which the highest place was
achieved will be taken into account with precedence going to the latest
result.
1.28.8
The World Champions in each category are obliged to attend an official FIM
ceremony.
 
Kada smo vec se dotakli i pravilnika meni osobno je zanimljivo da je Fabio nakon prosle utrke unatoc visestrukim molbama i upozorenjima namjerno oglusio na obvezu sukladno stavci 1.28.8 :/

Shvacam da smo svi ljudi iapod koze, samo je razlika da su neki na kraju dana placeni velike iznose da zabavljaju gledatelje koji sve to financiraju i tu Fabio ima jos puno za odrast.

Svi smo mi super kad nam ide, ali karakter se pokazuje i kada nam ne ide. Samo da je svima jasno da sam ogroman sam fan Fabiotove voznje i sutra bih zamjenio svih 8 sadasnjih vozaca za Fabia, dobro Bestiu mozda ne. Ali pravila su pravila.
 
Dorna i MotoGP razmišljaju o podizanju zapremnine za Moto3 motocikle od 2027. Naime, kako kaže MotoGP CEO Carmelo Ezpleta vozači koji danas dolaze u Moto3 su viši i teži nego što su to bili vozači pred samo nekoliko godina zbog čega imaju problema u takmičenju protiv nižih i lakših kolega na ovim motociklima.

Ideja je da se specifikacija sa današnjih 250cc jednocilindričnih motora promijeni na paralelne dvocilindrične motore sa 400 ili 500cc
 
Ne skroz,nije samo težina problem nego i veličina vozača. Velikim je vozačima puno teže se sakriti iza oklopa na Moto3 mašinama tako da i dalje imaju hendikep većeg draga na pravcima.

A vjerujem da planiraju ubiti dvije muhe jednim udarcem:
1. smanjiti hendikep koji veći vozači imajunu odnosu na sitnije
2. smanjiti razliku između Moto3 i Moto2, jer je tu puno veća razlika u performansama nego između Moto2 i MotoGP.
 
  • Like
Reactions: bolcic
Malo sam sada išao oguglavati da vidim koji su to kurac SPRINT trke, i iskreno, ideja je dobra ali - uvijek može bolje naravno, pa se pitam zašto pored SPRINTA (kako dobro zvuči, trkaće nekako) u subotu, nemaju i recimo petkom neki PACE RACE, isto je dobar termin meni baš zvuči nekako rejserski.

Piše tu na ovom člankiću kog čitam da se sprint trke ne bilježe u "all time GP pobjede" nego samo eto štrecnu prvenstveni poredak upo bodova. A zašto onda nebi imali takozvanu TRKAĆU TRIFEKTU (TT) format natjecanja;

Petak PACE RACE (čita se pejs rejs) - utrka bez bodovne nadoknade, samo za čast i slavu, časna trka se još može kolokvijalno zvati
Subota SPRINT
Nedjelja RACE
Ponedjeljak WINNERS RACE - znači u ponedjeljak se može vozit kratka trka (više trkica) al samo ovi šta su u nedjelju uzeli bodeve
Utorak MEMBERS ONLY - trka npr samo "Alpinestars" vozači isto revijalnog karaktera al za ozb se vozi ne za sprd
Srijeda VIP RACE - vozači koji su u borbi za prvenstvo, npr da se odredi kolki je max. razmak bodova, svi koji su do 50 bodova od prvog u prvenstvu - voze

Tako bi se već dalo nekako popularizirati ovaj sport na dobar način. U četvrtak može neka revijalna utrka bicikli kao da se promovira zdrav život jer ja mislim da svi oni tamo na gridu u slobodno vrijeme voze bajs, pa bi mogli i to im ubacit kao promo, zamisli Marq protiv Fabija na nekom NORICO biciklu zadnji zavoj Marq šalta ispadne mu lanac o jebote eto ti Shimano XTR itd.
 
Tako bi se već dalo nekako popularizirati ovaj sport na dobar način. U četvrtak može neka revijalna utrka bicikli kao da se promovira zdrav život jer ja mislim da svi oni tamo na gridu u slobodno vrijeme voze bajs, pa bi mogli i to im ubacit kao promo, zamisli Marq protiv Fabija na nekom NORICO biciklu zadnji zavoj Marq šalta ispadne mu lanac o jebote eto ti Shimano XTR itd.
Fabio bi gura da se četvrtkom voze maxi skuteri, da se Polini/Akrap T-Max promovira
 
I šta sad Klempo oće reći? Da će opet svih 8 Dukaca popušiti prvenstvo? Malo kasnije kaže da je Bagna ispravio greške s kraja prošle i početka ove sezone... Ima li makina iz 21 manje elektronike od ove iz 22? Činjenica je da su najbrži. Šta bi još vozač mora popraviti kod makine osluškujući njen rad s manje elektronike (a najbrži si na gridu) osim onoga u svojoj glavi...;)
 
Husqvarna ide i u Moto2 iduće sezone gdje se udružuje sa Intact GP momčadi formirajući tim koji će se zvati Liqui Molly Husqvarna Intact GP. Pod istim nazivom će dogodine nastupati i sa svojom već postojećom Moto3 operacijom.

U Moto3 voziti će njihov sadašnji vozač Ayumu Sasaki, dok će mu novi partner biti rookie Collin Veijer.

U Moto2 voziti će Darryn Binder i Lukas Tulovic.