MotoGP "Silly Season" u 2025. (pretpostavke, glasine i predviđanja)

Shepa said:
Dovi minja klupski dres:

http://motomatters.com/news/2011/10/07/andrea_dovizioso_to_move_to_monster_tech.html
Možda bu interesantnije, makar bu dvojac Stoner-Pedrosa vrlo teško skinut s postolja! :misli:
 
Cudi me da prelazi, jako dobro vozi Hondu a osobno bih ga volio vidjeti uz Rossija na Ducatiju.

Po svemu sudeci 2012 ce biti isto jako zanimljiva godina...jedva cekam  (y)
 
Ako Honda planira otpustit Dovia smatram da je to velika greška. Da postoji amerikanac koji bi vozio na najvišem nivou, nebih se čudio, Dolaskom Dovia Yamaha dobiva jako puno , konačno konkurentnog talijana šta je jako bitno za njihovo tržište nakon odlaska Rossia iz tvorničkog tima. :wink:
 
Dylan said:
Krivo!

Ducati ima popravni! :wink:
Ipak je ovo točan odgovor :wink:

baxy said:
Ako Honda planira otpustit Dovia smatram da je to velika greška. Da postoji amerikanac koji bi vozio na najvišem nivou,
nebih se čudio, Dolaskom Dovia Yamaha dobiva jako puno , konačno konkurentnog talijana šta je jako bitno za njihovo
tržište nakon odlaska Rossia iz tvorničkog tima. :wink:
Dovi se taman uigrao - šteta ali već smo pisali da će 2012 godina gospodnja donijeti iznenađenja i napokon nekog žara,
evo Yamaha bi trebala sa Doviem ući u igru,Honda neće puno izgubiti,Ducati je priča za sebe koja iz slikovnice treba
postati almanah  :wink: od odlaska mlađeg Robertsa Suzuki je u banani možda i oni napokon prorade - iskustva imaju
i previše i.t.d. tko zna gdje je lova i što se kuha ispod krova  :wink: živi bili pa ponovo uživali..
 
Dovijev problem je šta se premalo eksponira. Čovik nije "celebrity" materijal, on "samo" vozi.
A povrh toga traži više novaca od Sica za ostat u HRC-u (po rezultatu opravdano, ali marketinški je Sic puno interesantniji sponzorima).
 
sve je to na kraju biznis..ides tamo gdje je bolja lova dok mozes..kasnije ides tamo ko hoce da te primi,tako mozemo za 2013g ocekivat Rossija u Suzukiju:mrgreen:
 
papillon said:
Ipak je ovo točan odgovor :wink:
Dovi se taman uigrao - šteta ali već smo pisali da će 2012 godina gospodnja donijeti iznenađenja i napokon nekog žara,
evo Yamaha bi trebala sa Doviem ući u igru,Honda neće puno izgubiti,Ducati je priča za sebe koja iz slikovnice treba
postati almanah  :wink: od odlaska mlađeg Robertsa Suzuki je u banani možda i oni napokon prorade - iskustva imaju
i previše i.t.d. tko zna gdje je lova i što se kuha ispod krova  :wink: živi bili pa ponovo uživali..
Ručak u Karlobagu stoji! (y)
 
mladen59 said:
Ručak u Karlobagu stoji! (y)
Nikad nije kasno a nači ćemo se i u Zagrebu pred blagdane  (y)
gorank said:
A mozda Kawasaki sve prepisa iduce godine  :jesus: :jesus: :jesus:
Nikad se ne zna,a što misliš što bi se dogodilo da se BMW pojavi u GP-u  :wink:
 
papillon said:
Nikad nije kasno a nači ćemo se i u Zagrebu pred blagdane  (y)Nikad se ne zna,a što misliš što bi se dogodilo da se BMW pojavi u GP-u  :wink:
Ejj, ma javi obavezno kad dolaziš! (y)
 
Dennis Noyes do najsitnijeg detalja objašnjava pojam CRT-a, novih timova koji će od 2012. sudjelovat u MotoGP-u, te pravila koja se odnose na njih i na tvorničke timove (razlika u broju agregata, litraži rezervara, itd, itd...).
Koga zanima.... zanimljivo štivo.

http://moto-racing.speedtv.com/article/motogp-noyes-notebook-what-is-a-crt-pt-i
http://moto-racing.speedtv.com/article/motogp-noyes-notebook-what-is-a-crt-pt-ii/
http://moto-racing.speedtv.com/article/motogp-noyes-notebook-what-is-a-crt-pt-iii/

Problem je naravno, ka i uvik u novcima (motori i oprema iznajmljeni od tvornica satelitskim momčadima, a i sama cijena razvoja prototipova).
Možda ovih novih 8 timova (ukoliko budu konkurentni) spase MotoGP od (sigurnog) propadanja.

http://motomatters.com/analysis/2011/10/15/the_coming_revolution_8_crt_entries_in_m.html
 
papillon said:
Nikad se ne zna,a što misliš što bi se dogodilo da se BMW pojavi u GP-u  :wink:

Dogodit ce se, ako ne 2012., 2013. sigurno. Testiraju masinu vec duze vrijeme.
 
Ocito da je GP u banani , u Australiji se dogodilo nesto sta se nemogu sitit jel se ikad desilo u zadnjih 30 godina , da vozac sa 2 kruga zaostatka osvaja bodove....takmicenje je postlo iznimno skupo uvodjenjem 4T u GP  a uvjeravali su nas suprotno .