Motorcycle hitch carriers

Pozdrav.
Pogledaj nosivost kuke.
Mada mislim, 90 posto auta imaju premalu nosivost zadnjeg dijela karoserije za nosit i najmanji motocikl.
 
Neznam jel dopusteno,nedavno je bio njemacki kombi family kod mene,nazad ima nosac i dvije vespe,kombi nisu takeli par dana,samo se vozali vespama,po odlasku ih opet podigli,vezali i odose ko zna di...
 
Na svakoj kuki pise nosivost, ako su stavili jacu konstrukciju ne vidim zasto bi bilo zabranjeno. Drugo je sto mi stavljamo na osobne aute kuke s nosivoscu do cca 70kg za lake prikolice.
 
Sprinter 316 ima 140kg dozvoljen pritisak na kuku. Fiat scudo 120kg. Na sprinteru mi je ukupna 3.5t,a na scudu 2.3-2.5t tako nesto. tesko za izvesti,a da si legalan. Osim ako nema jos neko uporiste da se olaksa pritisak.
 
Radi se o tome, koliki teret auto smije nosit na kuki.
Sama kuka može nosit dosta, ali ram auta ne može.
Yeti 85 kila kuka, 2100 kg prikolica sa kočnicom.
 
Prevelikim teretom na kuki kod osobnih vizila gubi se upravljivost prednjih kotača. U tome je caka. Kod kombija se drugačije rasporede tezine
 
  • Like
Reactions: Shepa and maRRin 06
Radi se o tome, koliki teret auto smije nosit na kuki.
Sama kuka može nosit dosta, ali ram auta ne može.
Yeti 85 kila kuka, 2100 kg prikolica sa kočnicom.
auti nemaju „ram“ 60 godina


jbt ram🤣



Srki
 
Jeste,ali oni(policija,ukoliko vas zaustave) gledaju opterecenje na kuki jer ne vucete prikolicu. Tako da ukuona vucna nosivot pada u vodu,gleda se opterecenje na kuki. Ja stavim bager na priksu i ako ga nemogu rukom odvojiti znaci da je preveliko opterecenje na kuki,a tezina i dalje je ispod 2.5t.
Osim ako ja nesto pogresno ne kopcam,ali i ja sam to htio kupit oa odustao jer mi se ne riskira