Motori koji su prešli preko 100.000 km

Bitan je pun rezervoar, da se sprijeci kondenzacija. Stabilizator je, ako se radi o 3, 4 mjeseca nepotreban. Zapravo, pretpostavljam da benzin moze izdrzat i dosta duze bez da se ista dogodi.
 
Ali to pise u svakoj servisnoj knjizici Watsoni! Najte se za***avati molim lepo. Ako ne znate takve stvari ne vozite motore!
Dakle, motor stoji u garazi kad ga god ne vozim pa tako i preko zime. Kad hocu opet voziti, upalim i vozim. Definitivno necu praviti znanost od voznje auta, motora ili bicikla. Smatram se natprosjecno tehnicki potkovanim vozacem motora jer eto izmedju ostalog znam sam i ventile nastelovati, pa ako mogu voziti motor oni/one koji ni gorivo skoro da ne znaju sami nasuti, onda necu ni ja pametovati sa WD-om, litijevom mascu i stabilizatorima goriva. Ako ne moze bez toga godinu-dvije koliko je motor kod mene, onda cu ih cesce mijenjati i to je to.
 
ja ne znam kako neko može ne vozit par mjeseci... a da nije pomorac ili neko tako zanimanje da nije doma taj period...moj uvik u pogonu, a naročito za po gradu... Ulje+filter svako 6000-max 8000km, a po knjizi mi piše ulje svakih 12 tkm...
 
Bitan je pun rezervoar, da se sprijeci kondenzacija. Stabilizator je, ako se radi o 3, 4 mjeseca nepotreban. Zapravo, pretpostavljam da benzin moze izdrzat i dosta duze bez da se ista dogodi.
Zlatko iz Solina (ex-Kaštela), boljega za BMW u Hrvatskoj nema, mi je pričao kako je uradio generalku jednog K1200LT u jesen, vlasnik ga je preuzeo, i garažirao do proljeća. Nije dodatno napunio rezervoar do vrha, niti nasuo stabilizator. Na proljeće - motor slabo vuče, začepile se dizne od naslaga, možda je i benzin potegao vlagu. Očistio je dizne na ultrazvučnom stolu i nasuo 100% alkohola u benzin (da povuče vlagu), tek onda proradio opet kako treba
 
ja ne znam kako neko može ne vozit par mjeseci... a da nije pomorac ili neko tako zanimanje da nije doma taj period...moj uvik u pogonu, a naročito za po gradu... Ulje+filter svako 6000-max 8000km, a po knjizi mi piše ulje svakih 12 tkm...

I moj je uvijek u pogonu, ali prošle zime se u Sarajevu 2 1/2 mjeseca nije moglo voziti zbog snijega i leda, i kad ujutro idem na posao, temperatura dobrano ispod nule. A na motoru nisu ni zimske ni M+S gume
 
Ja sam prodavao motor star godinu dana (MT-09 SP) sa 18.500km i jedno minimalno troje ljudi me zvalo i pitalo kako je moguće da ima toliko puno kilometara, da im je to sumnjivo.
A kad motor 2005.godina ima 30.000km to nije sumnjivo???

Odavno ne gledam kilometre na polovnim vozilima već stanje motora uzivo i priču od vlasnika...
 
Motor treba pripremiti za zimu. Osim ako je garažiran i u garaži ga možeš priključiti na punjač sa funkcijom održavanja akumulatora, izvaditi akumulator. Podmazati litijevom mašću i prešpricati sa WD40. Rezervoar napuniti do vrha, prethodno usuti stabilizator benzina i pustiti da neko vrijeme radi sa tom mješavinom. Tada neće biti ni korozije rezervoara, niti će benzin "povući" vlagu iz zraka, a neće ti se ni dizne začepiti talogom. Motor treba pripremiti za zimu. Osim ako je garažiran i u garaži ga možeš priključiti na punjač sa funkcijom održavanja akumulatora, izvaditi akumulator. Podmazati litijevom mašću i prešpricati sa WD40. Rezervoar napuniti do vrha, prethodno usuti stabilizator benzina i pustiti da neko vrijeme radi sa tom mješavinom. Tada neće biti ni korozije rezervoara, niti će benzin "povući" vlagu iz zraka, a neće ti se ni dizne začepiti talogom. Donekle slično konzerviranju vanbrodskog motora (pente) na kraju sezone - Dalmatinci i Istrijani će znati o čemu govorim.

71yim-Mzw-L._AC_SY879_.jpg

Motor treba pripremiti za zimu. Osim ako je garažiran i u garaži ga možeš priključiti na punjač sa funkcijom održavanja akumulatora, izvaditi akumulator. Podmazati litijevom mašću i prešpricati sa WD40. Rezervoar napuniti do vrha, prethodno usuti stabilizator benzina i pustiti da neko vrijeme radi sa tom mješavinom. Tada neće biti ni korozije rezervoara, niti će benzin "povući" vlagu iz zraka, a neće ti se ni dizne začepiti talogom. Donekle slično konzerviranju vanbrodskog motora (pente) na kraju sezone - Dalmatinci i Istrijani će znati o čemu govorim.
31 godinu vozim motore, nikad ništa od navedenog nisam radio, motori su mi vani pod ceradom cijele godine, trenutni motor 7 godina i 90kkm. punjač za aku nemam i ne skidam ga osim jednom kad je prvi riknuo, zamjenio aku i gas dalje. Ne vidim svrhu bacanja para na to sve.
 
Motor treba pripremiti za zimu. Osim ako je garažiran i u garaži ga možeš priključiti na punjač sa funkcijom održavanja akumulatora, izvaditi akumulator. Podmazati litijevom mašću i prešpricati sa WD40. Rezervoar napuniti do vrha, prethodno usuti stabilizator benzina i pustiti da neko vrijeme radi sa tom mješavinom. Tada neće biti ni korozije rezervoara, niti će benzin "povući" vlagu iz zraka, a neće ti se ni dizne začepiti talogom. Motor treba pripremiti za zimu. Osim ako je garažiran i u garaži ga možeš priključiti na punjač sa funkcijom održavanja akumulatora, izvaditi akumulator. Podmazati litijevom mašću i prešpricati sa WD40. Rezervoar napuniti do vrha, prethodno usuti stabilizator benzina i pustiti da neko vrijeme radi sa tom mješavinom. Tada neće biti ni korozije rezervoara, niti će benzin "povući" vlagu iz zraka, a neće ti se ni dizne začepiti talogom. Donekle slično konzerviranju vanbrodskog motora (pente) na kraju sezone - Dalmatinci i Istrijani će znati o čemu govorim.

71yim-Mzw-L._AC_SY879_.jpg

Motor treba pripremiti za zimu. Osim ako je garažiran i u garaži ga možeš priključiti na punjač sa funkcijom održavanja akumulatora, izvaditi akumulator. Podmazati litijevom mašću i prešpricati sa WD40. Rezervoar napuniti do vrha, prethodno usuti stabilizator benzina i pustiti da neko vrijeme radi sa tom mješavinom. Tada neće biti ni korozije rezervoara, niti će benzin "povući" vlagu iz zraka, a neće ti se ni dizne začepiti talogom. Donekle slično konzerviranju vanbrodskog motora (pente) na kraju sezone - Dalmatinci i Istrijani će znati o čemu govorim.

Kad bi ljudi sebi posvećivali 10 posto pažnje koliko se bave trivijalnim pizdarijama tipa konzerviranje motora sa stabilizatorom goriva zbog par mjeseci stajanja, živjeli bi stopedeset godina.

Ispada da su motori napravljeni od šećera i vode.

Nemoj ljeti na sunce, izblijedit će plastike, nemoj zimi u garažu, uhvatit će rezervar ruzinu, nemoj u gas, šteta ga je, najbolje da lickam motor i parkiram ga u dnevni boravak. 170 kg željeza jebate...
 
I moj je uvijek u pogonu, ali prošle zime se u Sarajevu 2 1/2 mjeseca nije moglo voziti zbog snijega i leda, i kad ujutro idem na posao, temperatura dobrano ispod nule. A na motoru nisu ni zimske ni M+S gume
ma ja bi ga provozao bar do pekare u drugom dilu grada vikendom...možda je to više štete nego koristi, al ne bi izdržao gledat motor 2ipo miseca kako čami čekajući. i onda da ako ne voziš 2ipo miseca...imaju smisla te zimske moto radosti, tankanje do čepa, puni bateriju, maži maščobe...ja evo sad ga trebam slat na redovni servis, malo sic dat tapecirat, neke plastike osvježit...sigurno 10 dana bez motora....i vata me panika...i zamisli lipa subota, a meni motor na servisu...
 
Kad bi ljudi sebi posvećivali 10 posto pažnje koliko se bave trivijalnim pizdarijama tipa konzerviranje motora sa stabilizatorom goriva zbog par mjeseci stajanja, živjeli bi stopedeset godina.

Ispada da su motori napravljeni od šećera i vode.

Nemoj ljeti na sunce, izblijedit će plastike, nemoj zimi u garažu, uhvatit će rezervar ruzinu, nemoj u gas, šteta ga je, najbolje da lickam motor i parkiram ga u dnevni boravak. 170 kg željeza jebate...
A najbolje od svega je kad pročitam oglas u kojem piše da dotični nije vožen po kiši?!? A u autopraonicu uredno ode poslije svake vožnje...
 
Hvala, ja cu radije svake godine mijenjati motor. Nisam nikad robovao nicemu pa necu ni motoru.
I ja ih mijenjam da se ne stignu ni pokvarit ali ih i vozim 365 dana pa te pripreme ne dozivljavam kao netko tko ima sezone za i bez motora
 
  • Like
Reactions: Luke
31 godinu vozim motore, nikad ništa od navedenog nisam radio, motori su mi vani pod ceradom cijele godine, trenutni motor 7 godina i 90kkm. punjač za aku nemam i ne skidam ga osim jednom kad je prvi riknuo, zamjenio aku i gas dalje. Ne vidim svrhu bacanja para na to sve.
2015 u jesen sam uselio u stan koji ima i garažu ispod, zimi nikad ne pada temperatura ispod 12 stupnjeva i ima i struja za priključiti punjač. Godninu dana kasnije sam kupio motor kome je upravo stavljen nov AGM akumulator, i to je prvi puta da mi akumulator tako dugo traje - evo, već 6. godinu. Prije sam one klasične olovne, dok sam motor držao vani i nisam ga skidao s motora (jesam povremeno zimi dopunjavao, jer inače padne napon i ne radi ABS), morao mijenjati svake 3-4 godine
 
Ali to pise u svakoj servisnoj knjizici Watsoni! Najte se za***avati molim lepo. Ako ne znate takve stvari ne vozite motore!
Dakle, motor stoji u garazi kad ga god ne vozim pa tako i preko zime. Kad hocu opet voziti, upalim i vozim. Definitivno necu praviti znanost od voznje auta, motora ili bicikla. Smatram se natprosjecno tehnicki potkovanim vozacem motora jer eto izmedju ostalog znam sam i ventile nastelovati, pa ako mogu voziti motor oni/one koji ni gorivo skoro da ne znaju sami nasuti, onda necu ni ja pametovati sa WD-om, litijevom mascu i stabilizatorima goriva. Ako ne moze bez toga godinu-dvije koliko je motor kod mene, onda cu ih cesce mijenjati i to je to.
Sajle svakako treba s vremena na vrijeme podmazati. Meni, pošto motor vozim i u jesen, zimi i proljeće čim je temperatura barem +2 stupnja i nema snijega i leda po samoj cesti, se znalo desiti da od vlage i soli za posipanje ceste korodira kontakt npr na senzoru temperature mašine koji se nalazi sprijeda s donje strane mašine, i izravno na njega šprica voda sa prednjega kotača. Kada se tu kontakt zaprlja, onda elektronika ubrizgavanja dobija pogrešan signal i daje prebogatu mješavinu. Zato i uporaba WD40 za kontakte ima smisla
 
Ulje se i mjenja jednom godisnje ili određeni broj km
Jednom godišnje, pa i ako si prešao manje od predviđenog broja km. Onaj tko štedi na pogrešnome mjestu pa čeka da pređe taj određeni broj km i tek onda mijenja, skraćuje vijek mašine
 
  • Like
Reactions: ODST
Jednom godišnje, pa i ako si prešao manje od predviđenog broja km. Onaj tko štedi na pogrešnome mjestu pa čeka da pređe taj određeni broj km i tek onda mijenja, skraćuje vijek mašine
Ma mozes proci i 100km, al ulje se mjenja svakih 12 mjeseci ili nakon određenog broja km