Motori koji su prešli preko 100.000 km

Da. Diploma znači znanje. Hmmm.
Znači svi ti u Motoradu imaju diplome. Novinari, test vozači......
Znači radije češ kupiti rakiju iz Badela, nego od seljaka. Jebiga tu u Badela je napravio onaj sa diplomom. Radije ideš u ovlašteni servis, nego nekom mehaničaru kojem vjeruješ. U dosta slučajeva ti "meštri" su samouki bez ikakvoga stručnoga obrazovanja i seminara i u dosta slučajeva su bolji od ovlaštenih servisa. Kao ti što ideš u onoga tvoga BMW stručnjaka u Solinu ili Kaštelima. Koju diplomu on ima? Zašto neideš u Rica i Dina u Tomiča Split.
Nikad nisi potražio pomoč od nekoga "travara" ? Samo vjeruješ doktorima.
Uostalom možda je Ryan i neki dipl. Ing. Nemam pojma.

Diplome naših novokomponiranih sveučilišta (a la ono u Travniku: "autobus pravi pola sata pauze, možete otići da završite studij ... "), raznih veleučilišta po Hrvatskoj, studija sestrinsta u Puli kao ispostave sveučilišta iz Niša, sigurno ne znače znanje. Bogme, njemačkih TU (Tehnička Sveučilišta), sveučilišta sa tradicijom par stotina godina - Heidelberga i sl., sigurno znače.

MOTORRAD očito ima kvalificirane i voditelje "Testiranja i Tehnike" i "Testnog odjela" (tj. mjernih laboratorija). Treba samo otvoriti članak s nekim od "dugotrajnih testova" (sada to rade na duljinu od pređenih 100.000 km), i vidjeti kako rastave na kraju testiranu mašinu "na atome", i šta sve ispitaju. I pri tome ni govora da recimo poštede BMW negativnih komentara, jer je njemačka marka.

BTW na dnu je i spisak koje sve druge europske revije preuzimaju MOTORRAD-ove članke. Sumnjam da bi imali toliku "prođu", da nemaju kvalitet i integritet iza sebe.

s23iP7D.jpg
 
Test na 100.000 km BMW R1250GS, u zadnjem broju koji sam primio - 22/2022.

Na prvoj stranici je točno prikazano što se sve moralo zamijeniti na motoru i na koliko km: zamjena senzora bregaste na 25.250 km, tri puta navigacije (na 25.930, 51.400 i 78.300 km), defektnog mikrofona na sustavu za poziv u slučaju nezgode (54.684 km), prekidača na tom sustavu (71.043 km), kompletnog kardana zbog pojave korozije usljed poderane manžete (75.430 km)

Cbr8AUN.jpg


Mjerenja na početku i kraju testa - gore se navodi da se na sklopu "šaltautomata" odlomio jedan zubac

my5WpuX.jpg


Istrošenost - širina siceva usisnih i ispušnih ventila prelazi granice tolerancija. Na dnu stranice je i stav BMW-a po ovim pitanjima

dQ8EtLR.jpg


Eh, hajte mi sad nađite tko još - bilo da se radi o časopisu, ili online portalu, ili bilo kome drugom do koga možete doći, testira motore OVAKO temeljito???
 
Last edited:
Znači uskoro u motoreviji...

Jbs tu elektroniku samo pizdarije s njom. Ovi stari GS 1150, 1200 sto se tice mehanike su bili izdrzljiviji...
 
Znači uskoro u motoreviji...

Jbs tu elektroniku samo pizdarije s njom. Ovi stari GS 1150, 1200 sto se tice mehanike su bili izdrzljiviji...
Ja baš nisam upućen oko GS-ova, uopće ne znam što je to što zovu "šaltautomat" i kako to funkcionira, na čemu se odlomio jedan zubac? Je li to neka automatika kvačila ?
 

Attachments

  • Screenshot_6.jpg
    Screenshot_6.jpg
    18 KB · Views: 0
Ja ne kužim taj fanatizam starog s puno km kao dobrog i pouzdanog. Eto sad mi frend kupio starog horneta i stalno sranja (al bio mu je lijep). Jebote i ovaj usrani članak, a kakav mu je ovjes (bio govno i prije, sad je katastrofa). Gledam iz fore https://www.youtube.com/c/FortyFourTeeth BUDGET BIKE BATTLE i ono, milijun faking mana.

Samo je ovdje na balkanu priglupim ljudima koji se ne razumiju u tehniku može bit prihvatljivo kupovat stara govna i bit fasciniran s njima. I ja bi volio imat neke stare motoire, al za gledat, ne vozit se!

Neke osnovne koncepte inženjerstva poput entropije, zamora materijala je teško prihvatit. I kog boli kurac što neki motor ima 100k. To ne znači da je motor dobar, nego da je vlasnik; neuk, glup, škrt, siromašan, zadojen.... u nekoj od kombinacija navedenog.
 
Ja ne kužim taj fanatizam starog s puno km kao dobrog i pouzdanog. Eto sad mi frend kupio starog horneta i stalno sranja (al bio mu je lijep). Jebote i ovaj usrani članak, a kakav mu je ovjes (bio govno i prije, sad je katastrofa). Gledam iz fore https://www.youtube.com/c/FortyFourTeeth BUDGET BIKE BATTLE i ono, milijun faking mana.

Samo je ovdje na balkanu priglupim ljudima koji se ne razumiju u tehniku može bit prihvatljivo kupovat stara govna i bit fasciniran s njima. I ja bi volio imat neke stare motoire, al za gledat, ne vozit se!

Neke osnovne koncepte inženjerstva poput entropije, zamora materijala je teško prihvatit. I kog boli kurac što neki motor ima 100k. To ne znači da je motor dobar, nego da je vlasnik; neuk, glup, škrt, siromašan, zadojen.... u nekoj od kombinacija navedenog.
Odsetaj s ovog topica

Tvom frendu je neko uvalio
 
Ja ne kužim taj fanatizam starog s puno km kao dobrog i pouzdanog. Eto sad mi frend kupio starog horneta i stalno sranja (al bio mu je lijep). Jebote i ovaj usrani članak, a kakav mu je ovjes (bio govno i prije, sad je katastrofa). Gledam iz fore https://www.youtube.com/c/FortyFourTeeth BUDGET BIKE BATTLE i ono, milijun faking mana.

Samo je ovdje na balkanu priglupim ljudima koji se ne razumiju u tehniku može bit prihvatljivo kupovat stara govna i bit fasciniran s njima. I ja bi volio imat neke stare motoire, al za gledat, ne vozit se!

Neke osnovne koncepte inženjerstva poput entropije, zamora materijala je teško prihvatit. I kog boli kurac što neki motor ima 100k. To ne znači da je motor dobar, nego da je vlasnik; neuk, glup, škrt, siromašan, zadojen.... u nekoj od kombinacija navedenog.

Pokazuje što se desi kad netko priča o nekoj temi potpuno neinformiran... Očito pojma nemaš kakvi su trendovi u Europi.

Prijevod:

MOTOCIKLI U NJEMAČKOJ SU UGLAVNOM STARI

Motocikli: U prosjeku punoljetni

Youngtimeri dominiraju: u Njemačkoj starost registriranih motocikala u prosjeku iznosi 19,1 godinu.


pquEnoA.jpg
 
Stari motor, neodrzavan motor, te motor sa visokom kilometrazom su tri razlicita pojma.
Potonja dva tesko da bih ikada kupio, tj. iskljucivo bih ih kupio ako imaju neku za mene sentimentalnu vrijednost pa bih bio spreman ulupati novce u njih da ih dovedem u meni prihvatljivo stanje.
Sa druge strane, veliki sam fan starijih motora i misljenja sam da ovi novi motori nikada nece imati karizmu onih starijih. Trenutno vozim par godina starog Versysa 1000 koji je savrsen motor i sa kojim u danu odvalim 500-600km bez da se umorim, ali nikada necu prezaliti njegovog prethodnika, Bandita 1250N iza kojeg me nakon 200km sve bolilo ;)
 
Eh, hajte mi sad nađite tko još - bilo da se radi o časopisu, ili online portalu, ili bilo kome drugom do koga možete doći, testira motore OVAKO temeljito???

To je dobro nadovezano na moje opaske u tom smislu, kao i razloge zašto je Motorevija (Motorrad) nešto ipak malo posebnije u moru tih kojekakvih moto-revija i časopisa... ukratko, ponavljam: Motorrad si može dozvoliti pljuvanje po bilo kojem motoru jer vozi VLASTITE motore u trenutku testiranja, i zato ne ovise o dobroj volji nekog distributera koji daje motore sa nepisanim pravilom "ne serite, ništa kontra motora..."
 
  • Like
Reactions: diesel power
Stari motor, neodrzavan motor, te motor sa visokom kilometrazom su tri razlicita pojma. Potonja dva tesko da bih ikada kupio.

Ne znam zašto motor sa visokom kilometražom i stari motor ne bi stajali na strani pozitive?

Osobno ne bih kupio samo neodržavan motor, za ostalo nema razloga da bude u startu loše ili negativno ako je motor i održavan...
 
Ne znam zašto motor sa visokom kilometražom i stari motor ne bi stajali na strani pozitive?

Osobno ne bih kupio samo neodržavan motor, za ostalo nema razloga da bude u startu loše ili negativno ako je motor i održavan...
Zamor materijala? Potrosenost vitalnih dijelova na visokoj kilometrazi?
Ne znam, ja imam neku averziju prema motorima koji su presli tako puno. Imam neku psiholosku granicu, pa ne bih rado kupio motor koji je presao vise od 40k ni auto koji je presao vise od 100k. Ne mora znaciti da je to los auto/motor, ali ja ga ne bih.
 
Zamor materijala? Potrosenost vitalnih dijelova na visokoj kilometrazi?
Ne znam, ja imam neku averziju prema motorima koji su presli tako puno. Imam neku psiholosku granicu, pa ne bih rado kupio motor koji je presao vise od 40k ni auto koji je presao vise od 100k. Ne mora znaciti da je to los auto/motor, ali ja ga ne bih.
40k km ti je 2-3 servisna intervala za ulje kod novih motora😎
 
Ulje se mijenja kad vise nemoze da vrsi svoju funkciju..svi proizvodjaci daju neke preporuke ustvarnosti zavisi od mnogo faktora..uzima se prosjek mada.svako vjerovatno moze duze..par godina sam radio za US army..zamisli koliko bi trosili kad bi mijenjali ulje svake godine..ima soldzer koji uzima uzorke ulja jednom u 3 mjeseca..salje se u lab i ako je ok nikom nista..ako nije mjenjaj..po 5g se ulje ne mijenja jer ima vozila koja se upale jednom mjesecno....po mom iskustvu sa motorima nijedan motor nije crko od starog ulja...crkne samo ako ga nema :mrgreen:
 
Sve je to fino i krasno, al kad si vidio Muju iz Hadzica da je nosio ulje na analizu? Ulje u motoru se mijenja kod mene svakih 6000 ili jednom godisnje. U autu svakih 12-13k ili opet jednom godisnje (iako BMW kaze svakih 30k. Mos mislit...). Sve ostalo je po meni lose odrzavan motor, tj. motor na kojem se stedilo pri odrzavanju i u moju garazu nece. Ovo sa mazanjem konektora, wd-om i stabilizatorom benzina nisam nikad radio niti cu, ali ulje/filtere/kocnice/gume cu redovno promijeniti i tako isto trazim i od motora koji cu kupiti.
 
  • Like
  • Haha
Reactions: cadjo and Paf
Jos je bolje mjenjaj svakih 3000..kod.nas ima izreka ..cigo kad ima masla maze i po guzici..znaci imas novce samo trosi nece da skodi