Motori koji su prešli preko 100.000 km

Servisna knjižica je ka i domovnica, svak je može dobit na razne načine.🤭
Meni kad kupac vidi motor ne pita dalje ništa nego je samo dogovor oko cijene.😎
Ma naravno. Ako odbaciš filozofe koji sve znaju, kome curi ulje, ko sam popravlja itd itd iliti mlatimudane koji ni za biber nemaju, ide to ako valja. U misecu sam isti dan proda i skuter i motor. Bitno je samo da čovik s lovom dođe i pogleda. Ovi lapani i bolje da ne dolaze :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: Dene
Servisna knjižica je ka i domovnica, svak je može dobit na razne načine.🤭

Prodam auto dileru polovnih, prvo pitanje "Imate li servisnu?" Rečem "Imam, ali... Ma nema veze, samo nam je dajte", kaže meštar. Preko noći je postao garažiran s urednom servisnom knjižicom. Kad sam pročitao oglas, došlo mi je da ga otkupim nazad, za pare koje su tražili... 🤣 Servisna knjižica kod nas vrijedi koliko i mirisni borić na retrovizoru. I to ishlapljeli.
 
Kako kome je servisni interval,sta minjate upola,il glumite, / neki / ,ništa to ne znaci, osim troska Bez-Vez., ja mijenjam ovo uredno na svakih 10.000 KM.,/ zašto bi mijenjao na 6.000 KM/ .,ako mu piše da treba na 12.000KM.,cak i filter ulja pise svako drugo mijenjanje, ali eto, promijenim njega usput kad i ulje...,a ono najvažnije, sto malo tko ima i vodi evidenciju, je kompletna servisna knjižica, ja nikad nebi kupio motor bez nje...
Servisna knjižica. Smješan dokumenat. Kad npr dođeš u mene, a u knjizi u radioni evidencija svih radova na svim mojim motorima i autima (prodanim i sadašnjim) u zadnjih 30 godina. Datumi, kilometraža kada su mjenjana ulja, pločice, brisača, akumulatora, guma, itd.
Ako hočeš servisnu nema problema, naštampa se za 1 dan, ako ti je to uvjet sigurne kupnje. Meni je kad vidim kako neko osobno drži motor ili auto, puno važnije od servisa. Jednom sam odveo u servis motor na mjenjanje ulja, pa mi nalili 4.2 litre umjesto 3.6. Toliko od sigurnosti servisa. U ZG kupim Hondu uredna servisna, a nikad promjenuta glicerina, a čovjeku svaki put naplačena. Itd.
 
Upravo to! Meni se blizi 12k servis, htio bih i taj treci pecat u servisnoj imati radi prodaje, a ne usudim se odvesti u ovlasteni. Najradije bih nekome platio da udari pecat a da nista ne dira :mrgreen:
 
Upravo to! Meni se blizi 12k servis, htio bih i taj treci pecat u servisnoj imati radi prodaje, a ne usudim se odvesti u ovlasteni. Najradije bih nekome platio da udari pecat a da nista ne dira :mrgreen:
Nemoj me krivo shvatit, tebi je najbolje prodat motor i auto i tako rijesit svoje probleme
 
  • Like
Reactions: Village
Upravo to! Meni se blizi 12k servis, htio bih i taj treci pecat u servisnoj imati radi prodaje, a ne usudim se odvesti u ovlasteni. Najradije bih nekome platio da udari pecat a da nista ne dira :mrgreen:
Nemoj me krivo shvatit, tebi je najbolje prodat motor i auto
 
Imam jedno pitanje, dali mjenjate zene jer i one su vec stare, potrosene, opustene, i ne znam vec kakve, ali nac cete i njima nesto. Ljudi udrite brigu na veselje i ne zamarajte se sa glupostima.
SAMO GAS GAS
 
Ja kad sam kupi xt600 2019 godine ljevala je kisa ko iz kabla. A motor 28 godina star kozmeticki top za godine i 36k km i za solidne novce(14 500kn) u odnosu na 5 prije sta sam pogledao u pola godine. Upalio ga u garazi bez testne voznje dao kaparu. Digli probe kad se poboljsalo vrijeme i gas doma... sad ima 72 500km. Sad preko zime ide sic na pretapeciranje, novi lanac i gume i pici dalje od kvarova dosad Regler i prirubnice karburatora. S time da nikad nisam ostao na cesti uvjek sam dosao doma cak i kad sam prokliza s 40km/h u kruznom i s 25km/h u sumi isavijao pola toga...
Znaci u 3 i po godine ja napravio km kao ovaj prije u 28 godina...


Jbg dopizdio malo nakon tolikih km i trebalo bi nesto na 2cyl za duze staze ali bit ce dobar jos koju god dok ne rjesimo neke druge stvari.

Frend mehanicar uzeo xtz750 s 72k km za 2900e motor radio na prebogatoj smjesi trosio 7l neko prije prckao po karburatorima, usput nastimao ventile, promjenio antifriz, ulje. Kvacilo a nije trebao, lanac i lancanike. Povario crashbar i plastike i sad mu slini ulje na semeringu osovine prvog zupcanika... a rekao sam mu da spusti cjenu bar za 300e jer ce bit ulaganja kad smo se culi prek telefona.
Doveo je malo u red s 500-600e na kraju. Motor je bio u Svabiji dugo godina kod vlasnika koji je umro od Covida i onda neko tu razjebo i pao na jednu stranu i prodao je takvu...
 

Attachments

  • FB_IMG_1665208554475.jpg
    FB_IMG_1665208554475.jpg
    51.6 KB · Views: 0
Last edited:
  • Like
Reactions: Dene and prpa
Upravo to! Meni se blizi 12k servis, htio bih i taj treci pecat u servisnoj imati radi prodaje, a ne usudim se odvesti u ovlasteni. Najradije bih nekome platio da udari pecat a da nista ne dira :mrgreen:

Odi tamo i reci dajte pečat, naplatite servis i dajte mi materijal i dijelove, sam ću napravit... Ne bi bio prvi. :mrgreen:
 
  • Haha
Reactions: Feis123 and WraGG
Imam jedno pitanje, dali mjenjate zene jer i one su vec stare, potrosene, opustene, i ne znam vec kakve, ali nac cete i njima nesto. Ljudi udrite brigu na veselje i ne zamarajte se sa glupostima.
SAMO GAS GAS
Pa žene se ne mijenjaju za novije godište iz istog razloga. Novije godište je skuplje, i za nabavit, i za uzdržavat
 
Imam jedno pitanje, dali mjenjate zene jer i one su vec stare, potrosene, opustene, i ne znam vec kakve, ali nac cete i njima nesto. Ljudi udrite brigu na veselje i ne zamarajte se sa glupostima.
SAMO GAS GAS
Bitno joj je samo naći dobrog servisera sa pečatom od ovlaštenog ginekologa 😁😁
 
  • Like
Reactions: Feis123
Sjeti li se tko pored ulja u motoru, promijeniti i kočionu tečnost? U principu bi trebalo svake 2 godine, najduže