Ne vuku crijeva vlagu, nego kočiono ulje. Jako je higroskopno i "povlači" vlagu iz zraka, zato ga treba često mijenjati
"Glycol-ether (DOT 3, 4, and 5.1) brake fluids are hygroscopic (water absorbing), which means they absorb moisture from the atmosphere under normal humidity levels."
Gumena kočiona crijeva se s vremenom rašire, guma stari, gubi elastičnost. Zato ih je dobro zamjeniti čeličnim s teflonskim premazom (tzv. "Stahlflex") - to sam i ja uradio na svom motoru.
"Zašto se kočiono ulje mora provjeravati i mijenjati? Ako ne promijenite ulje, taj propust mogao bi Vas skupo koštati. Staro kočiono ulje može Vas dovesti u situaciju da Vam prilikom naglog kočenja simultano otkažu sve kočnice što uistinu nije poželjan scenarij posebno ako se dogodi pri velikim brzinama na autocesti ili na nizbrdici. Kočiono ulje vrlo je higroskopno tj. uvlači vodu u sebe poput spužve. Povećanjem postotka vlage u kočionom ulju smanjuje se njegovo vrelište što je vrlo opasno jer se kočnice puno brže pregrijavaju nego sa novim uljem. Upravo zato kod naglih i dugačkih kočenja dolazi do prijevremenog prelaza kočione tekućine iz tekućeg u plinovito stanje što će izazvati propadanje papučice kočnice i moguće tragične posljedice. Isto tako vlaga u kočionoj tekućini uzrokuje koroziju koja može oštetiti komponente sistema, na što su posebno osjetljiva vozila sa ABS kočnicama. Zato kočiono ulje morate redovno pregledati i kada količina vlage pređe propisane vrijednosti odmah ga zamijeniti."