Motori koji su prešli preko 100.000 km

Vozio sam Royal Enfield Bulleta, skoro 10 godina. Nikad ulje u kočnicama nisam dirao. 😉 I kočio je uvijek kao i prvog dana ...katastrofalno.
Ja na mom samo pustim gas i on se ukopa, dobro ja jesam malen i sitan, ali dinamitan 😁
 
  • Haha
Reactions: Spori
U pravu si vjerovatno, ali kod mene imaju dva faktora (i to posebno kod auta):
-Volim ih cesto mijenjati, a kilometraza je jako vazan faktor kod daljnje prodaje
-Zivim u Njemackoj gdje su servisi i opravke jako skupi. Vecinu toga odradim sam pa mi nije toliko ni vazno, ali za neke stvari moram u servis pa mi se zavrti u glavi kad mi bubnu cifru.
Osim toga, kao sto je netko vec gore naveo, nije mi bas ugodno na neku malo duzu turu krenuti sa motorom koji ima 100kkm na satu. Isto je i sa autom kad krenem na godisnji. Nekako se ne bih osjecao bas ugodno da natrpam obitelj u auto sa 300kkm na satu i krenem na put od 1300km u jednom smjeru. F11 kojeg sad vozim ima 130kkm i iako je ko boca, mislim da cu ga uskoro mijenjati upravo iz gore navedenih razloga.
Eto a ja to činim sa takvim povjerenjem, konkretno ove godine ZG-Avignon-ZG, napravili 3000 km nije štucnuo. Za servis posljednji sam dao 7400 kn sad ne znam koje su cijene tamo gdje ti servisiraš jer nisi naveo, no opet kažem uz redovito održavanje i mijenjanje svega što je po planu i programu ako imaš sreće da naletiš na dobar auto služit će te odlično, isto tako su nas dva nova auta ostavljali u kvarovima, samo izbaci grešku i nema dalje, kad sam pitao ženu da mijenjamo auto, neda ni čuti, jer zapravo ona ga vozi svakodnevno i na posao i klince i sve, ja sam na motoru, kad idemo skupa nekamo onda vozim auto. BTW. ulje mijenjam na svakih 35kkm jer tako kaže tvornica.
 
evo
 

Attachments

  • IMG-d6f2bac7d8d3623dcc43ab5954b76dca-V.jpg
    IMG-d6f2bac7d8d3623dcc43ab5954b76dca-V.jpg
    211.8 KB · Views: 0
Ako je 100 k povod za pisanje članka javi toj motoradi da imam takva 2 motora iza sebe a trenutno radim na trećem :mrgreen:

Jeli jedino meni ide neopisivo na živce što ljudi smatraju da je sve preko 50.000 nekakvo svjetsko čudo!?!?
Kad san ja na mojoj ima 25 000 Švicarci su mi govorili da san lud šta se vozin na motoru sa toliko km. Kad je imala 50 000 govorili su da ču počet gubit djelove i tako dalje. Sad ima malo više od 308 000 i još radi kao sat. Druga C BR VR 46 ima 129 000 ide ko nova.Toliko o kilometraži.
 
Eto a ja to činim sa takvim povjerenjem, konkretno ove godine ZG-Avignon-ZG, napravili 3000 km nije štucnuo. Za servis posljednji sam dao 7400 kn sad ne znam koje su cijene tamo gdje ti servisiraš jer nisi naveo, no opet kažem uz redovito održavanje i mijenjanje svega što je po planu i programu ako imaš sreće da naletiš na dobar auto služit će te odlično, isto tako su nas dva nova auta ostavljali u kvarovima, samo izbaci grešku i nema dalje, kad sam pitao ženu da mijenjamo auto, neda ni čuti, jer zapravo ona ga vozi svakodnevno i na posao i klince i sve, ja sam na motoru, kad idemo skupa nekamo onda vozim auto. BTW. ulje mijenjam na svakih 35kkm jer tako kaže tvornica.

Ceka, valjda svakih 3.5 tisuca, ne 35? :unsure:
 
  • Haha
Reactions: Luke
Ceka, valjda svakih 3.5 tisuca, ne 35? :unsure:
35 000 km ili 2 godine.
Znam da svi govore suprotno, no ja radim po preporuci tvornice, nemam garažu, auto je vani sve godine, ne sipam nikad nikakve aditive i tankam najjeftiniji dizel ili običnu naftu, eno ga 286 000 km ni štucnuo nije sve ove godine, Zg svakodnevno poneki vikendi otvorena cesta i naravno duža putovanja po EU
 
  • Like
Reactions: Octane and go-go
Kao da svi voze Grobnik na štopericu dan za danom pa će se kočiono ulje na motoru pregrijavati. Za one koji ne voze na granici ulje će biti hladno ko špricer, kočim mašinom i kočnice koristim za onih par zadnjih metara do potpunog zaustavljanja i kad me netko sježi i oduzme prednost. Pločice su potrošene u 25k km max 25%. Tko gazi motor treba biti svjestan i pojačanog održavanja, ali ne treba generalizirati i crtati vješala onima koji to ne rade tako. Sistem je zatvoren i voda nema kuda ući u ulje ako je cijeli kočioni sistem ispravan. Meni je ok promijeniti ulje u kočnicama jednom u 4-5 godina, a znam ekipe koja vozi 15-20 godina stare motore i nikad nisu mijenjali ulje, kočnice i dalje rade.
Kočiš mašinom zbog čega?Da uštediš malo kočnica?
Šta je jeftinije,mašina ili kočnice 🤔
Kod motora je najbitnije održavanje i način korištenja kao i garažiranje...
Šta se tiče prodaje motora sa velikim kilometrima ja san lani proda Horneta 900 sa prominjenim satovima i cca 70 000 + na satu i motor je bija kao nov.Uz napomenu da znan Slovenca koji je sa istim napravija cca 350 000 bez nekih problema (osim redovnih održavanja riknija je samo alnaser).
Reka san momku da su satovi minjani i da san mu račun od novih kao i cilu servisnu koju sam vodim.Njih 5 je došlo gledati motor i nisu imali šta reći osim šta su se divili kako motor izgleda još bolje nego na slikama,svaki moj motor je prodan brzo i za približne pare koje san tražija,praktično uvik bez ikakvih ulaganja 👍 @barba može potvrditi 😎
 
  • Like
Reactions: barba
P.S. Tija san reći da motori sa cca 100 000 km mogu izgledati top i biti top za kupnju ako su pravilno korišteni i održavani.Naravno da cijena ne može biti kao kod motora koji imaju 20-40 000 km .
Iman masu primjera di su prodani ili se voze sa 100 000 bez ikakvih problema.Frend vozi MT-01 sa 100 000+ km,GTR sa preko 130 000,TDM isto tako,Bolt sa 100 000 itd...Ima ekipe koja tuku velike km sa jednim motorom,ja san napravija u zadnjih 10-12 g blizu 200 000 ali sa 7 motora (jbg volin prominit 😎)
 
Kočim s mašinom jer mi je takav stil i tempo vožnje, ne vozim niti na štopericu niti na groblje, za kočnice i mašinu ne brinem, to bude ionak izdržalo bar do penzije, popizdim kad vozim za nekim tko stalno napikava po kočnici bez ikakve stvarne potrebe, s takvima imam dogovor da ili on vozi iza mene ili svatko na svoju stranu. U naselju mi je psihološka barijera 80 km/h preko koje jednostavno nejdem iako motor vjerojatno može brže, van naselja rijetko povlačim preko 120-130 i meni je to ok. Tko voli brže od mene bude uvijek dobil desni žmigavac i pozdrav, svatko nek vozi kak mu paše. I da, ne vozim po gradu osim silom prilika, nije mi gušt kao ni autoputem.
 
Evo, i moj talijanac se upisao u klub preko 100 tkm.......moram naglasiti, bez niti jednog kvara. Znači motor nije NIKAD stao jer je nešto krepalo, samo redovni servisi prema manualu svakih 10000 km i potrošni materijal. Do 50 tkm servisi su odrađeni u ovlaštenom servisu, a od 50 kada sam ga kupio, servise odrađujem sam. Jednostavan i pouzdan talijan......ma za ne vjerovat 😁
IMG_20221219_221857.jpg