Motori sa V2 ili V4 mašinama??

catevs

Member
Tražim malo po neti u baš ne nalazim nešto previše odgovora. Znači tražim koji su sve motori proizvedeni sa V2 ili V4 mašinama u razdoblju od nekih '85-'95 god.
Znam za VF1000F, VFR750. Tražim neki stariji motor zato što imam nekoliko ideja za prerade.
 
a V2 ti je dukac isto

Honda VTR mislim isto ali nešto kasnije od '05 možeš naći tipa '99

Suzuki SL ti je V2 isto
 
80- te imaju dosta motocikala,ali uglavnom su to varijacije od nekoliko marki,ali 90-95 neznam baš da  ih ima puno. Doduše ima V4 i od 90-95 Honde uglavnom.
 
catevs said:
Tražim malo po neti u baš ne nalazim nešto previše odgovora. Znači tražim koji su sve motori proizvedeni sa V2 ili V4 mašinama u razdoblju od nekih '85-'95 god.
Znam za VF1000F, VFR750. Tražim neki stariji motor zato što imam nekoliko ideja za prerade.

'80 ih

V2 :Harley Davidson (svi modeli ), Ducati(Pantah-350,500,600; 750F1,350 I 400F3  ,Paso750 I 904 ie , SS600,750,900) , Yamaha (XZ550 i XV535) , Moto Guzzi     (V35,V50,V65,850,1000) , Moto Morini(Kangaroo , 31/2 , 5) , Hesketh , Honda (CX 500,650)

V4 :Yamaha RD 500(cvajo) , V MAX (šta reći više), Honde (VF250,400,750,1000;VFR,SABRE 750,NIGHTHAWK ?)

Možda još neki , ali ne mogu se sjetiti sada .

Evo ovih koje možda nisi vidio
 
Stršljen said:
(y)


TL i TLR po meni ok bikeovi al u biti ne znam nista o njima tehnicki dal su pouzdani

A sto se tice VF 500m750 i 1000 serije cuo sam da je to bio najlosiji potez Honde jer da su te makine imale problema sa podmazivanjem i jos nekim stvarima  :palacdolje:

 
ne znam ni ja o tl-u,jedino što sam čuo da je ovjes zadavao glavobolje...
a sad ko zna...rekla kazala  ili istina...
 
Mocippaldi said:
Ducati nije V  vec L   :wink:

Nije govno , već se pas posra  :LOL:
 
Icek said:
(y)


TL i TLR po meni ok bikeovi al u biti ne znam nista o njima tehnicki dal su pouzdani

A sto se tice VF 500m750 i 1000 serije cuo sam da je to bio najlosiji potez Honde jer da su te makine imale problema sa podmazivanjem i jos nekim stvarima  :palacdolje:
Vozio VF750F i odrzavao frendovu VF400F i mogu rec da masine nisu lose, jedino je bilo problema s lancem distribucije jel onaj koji sam ja uspio nabavit nije ni otprilike bio kvalitetan kao originalni. Citaj prozvonio nakon 2000KM.
 
Icek said:
(y)


TL i TLR po meni ok bikeovi al u biti ne znam nista o njima tehnicki dal su pouzdani

A sto se tice VF 500m750 i 1000 serije cuo sam da je to bio najlosiji potez Honde jer da su te makine imale problema sa podmazivanjem i jos nekim stvarima  :palacdolje:

Fronius said:
Vozio VF750F i odrzavao frendovu VF400F i mogu rec da masine nisu lose, jedino je bilo problema s lancem distribucije jel onaj koji sam ja uspio nabavit nije ni otprilike bio kvalitetan kao originalni. Citaj prozvonio nakon 2000KM.

Nemoguće! Pa zar honda  :shock: :shock: :shock:
 
gigi said:
Nemoguće! Pa zar honda  :shock: :shock: :shock:

I najbolji griješe,reče jedna stara mudrost.
 
Icek said:
(y)


TL i TLR po meni ok bikeovi al u biti ne znam nista o njima tehnicki dal su pouzdani

A sto se tice VF 500m750 i 1000 serije cuo sam da je to bio najlosiji potez Honde jer da su te makine imale problema sa podmazivanjem i jos nekim stvarima  :palacdolje:


problem u bregastoj,ak se dobro sječam???? :misli:
 
I koj je onda motor najisplativije kupiti za raditi prerade od njega?
 
catevs said:
I koj je onda motor najisplativije kupiti za raditi prerade od njega?


Mog VFR-a 750, '93.god  :D taman ti je već malo prerađen, a cijena prava sitnica! Info na pp ako si zainteresiran!
 
Slagao sam nekoliko VF750 Hondi i motori su dobri ali dosta osjetljivi, skoro svaki šaraf potrebno precizno sa kilo-ključem, uostalom to je uvijek najbolje ali provjera x3 i onda je ok. Paziti na čistoću kanala za ulje, prilikom montaže (higijenski uvjeti), a što se tiče lanca bregastih problem je u automatskom (mehaničkom) regulatoru napetosti lanca, koji imaju prigušne gumene podloge vodilice, a koji su glavni krivac za zvonjavu i razdešenost lanca.
Posebnu pažnju i provjeru zahtjeva regulator nakon stezanja jer o tome ovisi životni vijek vodilica kao i funkcionalnost samog regulatora. Koristiti originalne dijelove po mogućnosti, osobitu pažnju pri odabiru dihtunga glava, a o ležajima radilice da ne pričam. Sve koje sam osobno radio (3kom.) još i danas voze bez greške a zadnju sam složio prije 2 godine (ta je bila u najlošijem stanju prije popravka) a prva već vozi 10 godina.
Jedini + je da standardne karike možete zamijeniti od jednog fiata i pokazale su se ok. (znatna vremenska i financijska ušteda)  (y)