Moze malo o ovome?

Saki

New member
znaci komentari. dobre i lose stvari.
trazio sam na trazilici precizno za te tipove i nisam nasao nista konkretno.
 
suzuki je u tim godinama imao display u kojoj se brzini nalazi, samo neznam dali model od 500ccm ili jači mislim 850 :misli:
 
ima i gsx 400 taj displej...znam za jednog odlicnog sa 30 000 km ko iz ducana  al sa svabskim papirima,pa ak nekog zanima... :wink:
 
povijest netreba zaboravit..čak naprotiv..
...ALI "treba živjeti u sadašnjosti" i težiti budučnosti  :misli:
 
Vozio GSX 550 koji ima displej,ali to su već novija godišta 84. na dalje. Šta se tiće ovih motora, svaki je lijep na svoj naćin, ali zajednićko im je da svaki ima dušu. Općenito motori starijeg godišta. Ja vozim Sukca GSX 1100 L iz 80.g. prvi model GSX 1100 L  čoper izvedba (jedini u HR). Na tom motoru konstruktor je vodio raćuna o svakom detalju i doradio do u sitnicu (prema mogučnostima onog vremena).
Flugo, ako znaš možda da neko ima mašinu za GSX 1100, javi na p.p.
Svi motori tih godišta su rađeni kvalitetno, Kawa Z i H2 - cvajo, Honda CB, Sukac GT- cvajo, GS i GSX , Yamaha RD - cvajo ....
Sad je pitanje u kakvom stanju češ naći motor.
 
kakva je nabava rezervnih dijelova? dal se sve moze nabaviti bez problema ili nemoze?
kvalitetni jesu ali su vec na samrti jedino se moze napraviti ovo:
kupis takav motor za oko 1000€ u ulozis u njega jos 1500€
i onda si siguran da je ispravan kao da si kupio novi sa garancijom.
 
zvonko situm said:
povijest netreba zaboravit..čak naprotiv..
...ALI "treba živjeti u sadašnjosti" i težiti budučnosti  :misli:
problem je sto nisam bas nesto zagrijan za najnovija dostignuca
u moto svijetu, ja obozavam ovakve motore ali me uvjek bilo strah kupiti
pa vozim par dana i crkne, ili svako malo popravljanje. a da bih to izbjegao
jedino se moze kupiti takav motor i urediti ga do kraja.
 
Moj prvi japanac Gpz 1100 81 g. Ful anjšpric pa ti gledaj.Ali to nije bia unitrak više ka Z 1000.Teška kljusina al kad odvrneš gas nemoš se držat za volan.E jel to klasika ili se tamo vraćamo. :misli: :wink:
 
ja uglavnom ciljam na ove gore motore iz 500 klase,
a u obzir dolazi i z650 i naravno
Zephyr 750.
znaci dal su i koliko pouzdane masine kod tih motora.
 
Kawasaki Z i jos ako ima radjarice da se ispolirat i usminkat da ce se svak okrenut za njim al tesko je to nac vise,ko ima cuva ga i mazi
 
Branko-ST said:
Kawasaki Z i jos ako ima radjarice da se ispolirat i usminkat da ce se svak okrenut za njim al tesko je to nac vise,ko ima cuva ga i mazi
ma ima takvih motora. imas z400 se prodaje i zephyr 750 ima za 4000€ u oglasniku,
malo je skup ali mozda je zato dobro ocuvan.
 
na uvoz robe pojednicne cijene do 50eur totalne vrijednosti se neplaca carina
tak da ako kupujes preko neta zamolis gospodu da deklariraju vrijednost
robe ispod 50eur , a idu mi na zivce jebena hrvatska carina,
mislim ljudi kupujes dijelove motora stare 20 i vise god i oni i na to deru Harac
ili ako kupis nove dijelove do vrijednosti 200-300 eur i na to ce te stisnut
ko da si kriminalac uzas jedan,
a mi kao tezimo europi a carina stisnuta ko sup.....
nema srece nema ne, a o uvozu polovnih vozila netreba trosit rijeci..
jos mi najvise idu na zivce cinicne rijeci politicara koji bruje kako je
recimo ekonomski uspjeh Rep. Irske uzor Hrvatskoj
a recimo znam da kad narucis postom dijelove iz USA, ili engleske
vrijednosti nekoliko stotina eur nitko te ziv nist nepita
nema carine, piz....., i sveg ostalog
a uvoz polovnih motocikala ili auta u rep Irsku je Vrlo jednostavan
Za motocikle platis samo porez 20% vrijednosti motocikla koju deklariras,
ili ti je oni odrede iz kataloga i to je to
a auti su 20 ili 30% zavisno o snazi, i to je sve,
nema homologacije prireza, poreza carina pdv-a i sveg ostalog
gluposti kako su nas Vlasti ujebali mislim ako je motocikl kupljen
u njemackoj, austriji i tam je bio tehnicki ispravan zasto on nebi bio
automatski dobar i za nase ceste....kog jebeni zakoni politicari stite, uvoznike???

no to je bio mali offtopic, morao sam malo izlajati
neg trazis li mozda ovako sto
kawasaki kz400 75g., imam i papire  (y)
 
limit said:
Ja imam z900 i mogu nabaviti sve djelove za njega. U kontaktu sam sa više prodavača iz cijelog svijeta.

Postoje i neke tajne kako da zaobiđeš carinu i porez jer ti inače na djelove + poštarinu idu dodatna davanja od otprilike +32%.
Itd, itd...

Ajde malo više o ovom. Valjda niti jedan ljuti carinik ne čita ovo, a ako i čita onda je jedan od nas pa razumije.  :mrgreen: Može i na PP  (y)
 
Što se tiče Kawe, imao sam Z 500, ´80. godina. Bio sam zadovoljan i nisam imao nikakvih problema, a motor je imao barem 150 000 kada sam ga ja kupio ). Mala rega, mala potrošnja, jednostavno održavanje, sve pet. Za Z 650 više ne proizvode originalne rezervne dijelove u tvornici, a za legendu Z1 i Z 900 su najskuplji dijelovi ( originalni ). Od Kawasakija bih najradije kupio Z 1000 ( svi stari modeli ) jer za njih još ima novih dijelova ( originalnih ) pošto se u nepromijenjenom izdanju rade za američku policiju ( Z 1000 Police ) i nisu toliko skupi... Suzuki, hm.. ( koji imaju i koji nemaju igličaste na radilici ), mislim da je čak najtrajniji među starim motorima, ostalo sve kao i Z 500! Mislim da nećeš pogriješiti niti sa jednim od gore prikazanih ako je u solidnom stanju, pogotovo ako sam znaš napraviti osnovni servis i poštelat frge ( synchrotesteri ) i ventile ( pločice, klackalice ), tada su troškovi takvih motora minimalni!