Sad vidio temu tek...
Od 6. mj 2012 i ja ponosni vlasnik jednoga. Nije u orginalu bas (razbijena prva lampa i instrumenti pa ima neke zmajenske)
Priče o kočenju kad se pusta gas i ostalo su bajke... To jest izrazenije od r4 ali u takvim stvarima i jest draž V2 motora.
Troši meni od 6-9 litara ovisno o režimu vožnje, meni tank izdrzi cca 200 km.
Jede gume zbog tezine ali i okretnog momenta... Dijelovi limarije jesu skupi ali tome je tako kad vozite motor koji je novi 120000 kn pa je normalno da i dijelovi za njega kostaju.
Uspio sam proci nekih 6000-7000 km do sada na njemu i prezadovoljan sam. Poteze od 0 brutalno na malim okretajima. Krajnju brzinu nema preko 200 km al to ovisi koliko ko trazi od motora, meni 300 km/h ne treba.
Rega je jako skupa kod nas, ali onaj osjecaj kad ti oci u dupljama titraju u ritmu monstruozne V2 masine to meni nadokanduju.
Ja sam 175 visok pa mi je motor malo visok (stojim na prstima) ali i tako se da manevrirati sa njim i nije nis strasno.
U zavoju se osjeti tezina njegova pa se treba postepeno prilagodavati na zivahnu voznju, i jako oprezno sa gasom kroz zavoje... S vremenom neko proklizavanje postane i zabavno.
Za neko jurcanje nije ali jako zabavan na zavojitim dionicama ali nikako nije za nekog pocetnika niti se treba igrati ako prvi puta sjedate na njega. Motor ima zestoku narav ako se krivo barata s njim i ne prasta puno.
Kvarova nisam imao nikakvih(moj ima nekih 25000 km) i 2005 je godina. Trenutno je rastavljen na komadice jer mijenjam boju pa budu i neke slike uskoro.
Eto toliko ovak na prvu a ako nekoga zanima nesto pitajte....