Multistrada 620

infinity

Well-known member
Pošto imam priliku dobit taj motor u trajno vlasništvo,zanima me ako ga ima ko na forumu  :?
Nisam ljubitelj dukatija,ali momak mi duguje novce,pa čemo kompezirat.
Dakle motor je iz 2005g.
Znam da je redovito servisiran :misli:koliko može u Splitu :mrgreen:
Ima nekih 14000km
Zanima me pri eventualnom preuzimanju motora,na što triba obratit pažnju,koje su im mane...itd
Ne da mi se guglat sad...

Da ne zaboravim,kolika bi bila realna cijena toga dukca,da se nebi istrča...
 
On to cijeni 5 000e
  Meni to izgleda pun k.
Ne znam koliko je tada bila nova oko 60ak tisuča :misli:
 
              Cijena novog je bila u jeftinijoj izvedbi sa jednim diskom naprijed i samo u crnoj boji 74900,a sa dva diska i crveni 79900,tako da ako je u dobrom stanju mi cijena izgleda jako fer ako ne i više od toga.Na ovom dolje linku imaš za skinuti test motopulsa,sad koliko ti to znači,oni su ga dosta nahvalili osim cijene,multi 1000 je koštao čak 99900.


                      http://www.motopuls.hr/index.php?option=com_content&view=category&id=146:ducati&Itemid=3&layout=default
 
Nismo toliko pričali o cijeni motora,nego ako pristanem na taj dogovor da mi on ustupi motor,
šta ču sa njim,ko če to čudo kupit kasnije :misli:
Više se ne proizvodi,nema servisa...itd
Plus istekla mu registracija :mrgreen:
To bi bia 3 motor u garaži...
 
Kad ti dopizdi obnavljat oglas za nju dal bum ti ja 3 500 eura i buš ga se riješil  :mrgreen:
 
koliko sam upoznat taj 620 je još najpouzdaniji dukac :mrgreen:

da sam na tvom mjestu bi ga uzeo šta te briga kad ti dopizdi prodaš ga za malu cijenu, da ti bar nudi monstera pa ga prodaš meni za male pare :mrgreen:
 
Znam da nije tema ali koliko se plati prepis motora,porez...itd
Znači još jedna polica za osiguranje,novi dokumenti,čekanje po šalterima,itd...
Nisam pametan(to znam :mrgreen:),jeli se sve to isplati.
Sutra idem na probnu vožnju,pa čemo vidit,kako me ponese 8)
 
mv_agusta said:
koliko sam upoznat taj 620 je još najpouzdaniji dukac :mrgreen:

da sam na tvom mjestu bi ga uzeo šta te briga kad ti dopizdi prodaš ga za malu cijenu, da ti bar nudi monstera pa ga prodaš meni za male pare :mrgreen:

Evo očeš ga ti kupit, 8) a meni daj lovu,pođi sutra sa mnom
 
nemam 5000e, još ovaj svoj poluproizvod nisam prodao :mrgreen:

5% je porez/prepis nešto na katalošku cijenu tako da ako radite kupoprodajni stavite neku smiješnu cifru
 
        I meni je to jedan od najpoželjnijih Dukca i k tome jedan od najrjeđih i vani a osobito u hr.,najjeftinija rega i za tu cijenu možeš još samo monstera dobiti a on mi se tek od 696 dopada kad je dobio novi dizajn svjetla i ostalog i samim time dosta skuplji,tako da je ovaj najbolja opcija za ulazak u Duc svijet tko to hoće,i ja mislim da 5000 svakako vrijedi ako je u dobrom stanju iako probaj još spustiti na 4500 ako ide a vjerojatno da ako mu je hitno tj. tebi za lovu i ovisi kako dugo ti je dužnik,a u kranjem slučaju uzmi ga,čekaj dok kriza prođe i usput uživaj te onda odluči prodati uz minimalne gubitke ili zadržati.
 
infinity said:
Pošto imam priliku dobit taj motor u trajno vlasništvo,zanima me ako ga ima ko na forumu  :?
Nisam ljubitelj dukatija,ali momak mi duguje novce,pa čemo kompezirat.
Dakle motor je iz 2005g.
Znam da je redovito servisiran :misli:koliko može u Splitu :mrgreen:
Ima nekih 14000km
Zanima me pri eventualnom preuzimanju motora,na što triba obratit pažnju,koje su im mane...itd
Ne da mi se guglat sad...

Da ne zaboravim,kolika bi bila realna cijena toga dukca,da se nebi istrča...
infinity said:
On to cijeni 5 000e
  Meni to izgleda pun k.
Ne znam koliko je tada bila nova oko 60ak tisuča :misli:

A čuj ako moraš naplatiti dug,a nemaš drugu opciju čemu oklijevanje...

Multistrada je dobar i pouzdan motor,osim što se meni ne sviđa jer smatram da MTS i HYPER nisu na tragu Ducati filozofije, već filozofije zahtjeva tržišta.
Baš zato motor je dobar jer nudi puno kompromisa,a priče o nepouzdanosti zaboravi,jer to je koncepcija zračnjaka umjerene snage koja nije prezahtjevna za održavanje kao npr. njihovi hi-tec supersportaši s vodenim hlađenjem.
Osim toga motor je vrlo vozljiv i pogodan za svakodnevnu upotrebu,osim što cijenom odskače od konkurencije.
 
ako ga uzmes neces pogrijesit moj ga je kum imao 3 god i nikad problema s njim..uz to uprkos maloj kubikazi jako dobro ide i jako je vozan (y)
 
Ipak ništa od multistrade,nismo uspili nači rješenje...
Nevjerovatno kako se možeš razočarat u nekad pouzdane ljude. :palacdolje:
Razlog-motor je pod kreditom do 2012,bar smo se dogovorili za dug, a i to triba sačekat pa vidit,
Danas je izgleda takvo vrime...
 
A jesi bar napravija đir ? čisto gušta radi (nevirujen da ima neko da ga nebi provoza)ili je situacija bila napeta  :misli:  :mrgreen:

Kotrlj !
 
infinity said:
Ipak ništa od multistrade,nismo uspili nači rješenje...
Nevjerovatno kako se možeš razočarat u nekad pouzdane ljude. :palacdolje:
Razlog-motor je pod kreditom do 2012,bar smo se dogovorili za dug, a i to triba sačekat pa vidit,
Danas je izgleda takvo vrime...
pa i ti ostatak kredita se lako dalo otkupit,ali glavno da si rjršija dug,inače mala multisrada je prvi motor u svakom pogledu,ako nisi cijepljen protiv talijana,jedino ga je visoka cijena sputavala za proboj na tržište