MZ 250 ts prvih tisuću km..(bez greške)

I sad će proći više km od tog drugog bez kvara, održavanje i sve odtalo puno jeftinije.
Tribalo bi mat tako nešto a ne se ja po gradu vozim s CB1300, bez veze nabijam km i derem gume.
(y)
 
gledao sam ga u subotu na susretu minersa u vž,stvarno svaka čast,do u detalja sve uređeno tip top. (y)
 
pozdrav

ja ću zapoćeti restaurirati mz 250 ts iz 1977g
problem su mi dijelovi jer puno toga trebam
governal, ručke, prednji blatobran, satovi, oni natpisi na rezervaru emz, prednje svijetlo i njegove nosaće i zadnje svijetlo, poluge kvačila i kočnice, auspuh i trebam savjet sta da radim sa cilinderom ako je zajeban navoj u njemu onaj za auspuh????
zadnji blatobran, kutiju za alat sa poklopcem
i da li da ga ostavim sa magnetnim palenjem koje je sada na njemu ili ne?
http://www.zaslike.com/viewer.php?file=7plgac3ex7mrkd3hh1rq.jpg
 
Krasna cvaja, to bude i v mojoj garaži kao vikend motor kad tad. Obožavam takve staare mašine
 
Neš ti 1000km , da je neko reko MZ 100000km bez problema a i to je ništa za DDR stroj.
Super MZ (y)
 
gastajbarter said:
jestel probali moze li upali pa da se vozi u rikverc :mrgreen:

nije to Jawa, njoj je to učestala navika
 
Sekol said:
Pa treba samo okrenuti kontra paljenje!  :mrgreen:
oće i eMZa u rikverc zapalit na guranje 8) ...ja sam sa svojim televizorom palio gumu u rikverc  :mrgreen:
btw:fazer čk,  krasan ti je MZ  (y)