MZ Bagira 660

maiky

New member
bok!
dali netko barem nešto zna o tom motoru nista ne mogu naci na netu!!!
ciji je to motor stavljen gore i kakva su iskustva sa tim motorom ako ga uopče netko ima!
 
maiky said:
bok!
dali netko barem nešto zna o tom motoru nista ne mogu naci na netu!!!
ciji je to motor stavljen gore i kakva su iskustva sa tim motorom ako ga uopče netko ima!

Ja sam ga provozao prije kojih dvije godine, kratak djir. Ima isti motor kao i moja XTZ 660; sve skupa mi nije ostao u nekom super sjećanju, objektivno lošiji od svoje sestre od koje je posudio agregat. No kažem, to je bilo svega 15-ak minuta vožnje, tako da su utisci limitirani.
 
cuo sam od tipa koji ga je imao da skace dosta po zavojima i da se ne moze previse to postelati. i snagu ne razvija bas ravnomjerno.
to je vise motorcic za neki laksi djir, i malo dulji naspram ostalih funbike-a
 
Jeste vidli kakvu ponudu imaju u dodatnoj opremi? Digni sic, spusti sic. Sajla za zakljucati kacigu, drzac za navigaciju itd. Ostalo je nesto od humanih strojeva koji nisu napravljeni iskljucivo zbog konkurencije :cool:
 
Ovo je test od Mastiff-a 660.Pa možda pomogne



Jake kočnice, renomirani ovjes, pouzdan agregat, te dobre vozne osobine samo su neke od kvaliteta ovog motocikla koje su još do nedavno bile nespojive sa modelima tvrtke MZ. Mastiff 660 je, osim što posjeduje sve ove osobine, napravio i korak dalje te se odvažno postavio među jaku konkurenciju fun-bike motocikala i svakakao je poseban. Ali, pogonkom agregatu dobro bi došla koja KS viška, a i mjenjač je pomalo neprecizan

Istočni vjetar

Kad bi nekom od mnoštva znatiželjnika koji su svakodnevno promatrali Mastiff-a pogled slučajno skliznuo do logotipa proizvođača koji se nalazio na spremniku goriva testnog modela, lica bi im odmah poprimila izraz velikog čuđenja i nevjerice. Vraćajući se u mislima nekoliko godina unazad, u skoru prošlost, pred očima bi Vam se odmah pojavili nekadašnji vrlo rasprostranjeni dvotaktni motocikli ove tvrtke uz koje, niti uz najbolju volju, ne možete "uglaviti" upravo viđeni model. No, otkrit ćemo vam tajnu! Istina je da ovo što upravo gledate predstavlja motocikl iz MZ-ove (sada MuZ) nove game proizvoda koji, vjerujte, nemaju više ništa zajedničko sa nekadašnjim "kloparalima" na kojima smo, više- manje, svi odrasli.

Reorganizirani MuZ sa novim je proizvodima predstavio pravo osvježenje u proizvodnji istočnoeuropskih motoci kala koji su se sada neopterećeni nekadašnjom socijalističkom filozofijom i uz pomoć svježe pristiglog kapitala vrtoglavo uzdigli na visoku, svjetsku razinu motociklizma.

MuZ Mastiff 660 je prije svega vrlo zabavan motocikl koji se ravnopravno smjestio u danas sve popularnijoj klasi "fun-bike"-ova, odnosno, "supermotard"-a. Osnova motocikla je enduro konstrukcija koja se oslanja na širokokanalne naplatke od 17" i niskoprofilne gume dimenzija 120/60-17 sprijeda, te 15 0/60-17 straga. Zamislite samo kakva se sve lepeza vragolija otvara ako se udružite sa jednim ovakvim "mješancem"? No, o tome ćemo kasnije. Prije svega, moramo razbiti "famu" između nekadašnjih i današnjih MZ-a, te skrenuti pozornost na sve visokokvalitetne komponente kojima se Mastiff s razlogom "šepuri", a kojih se ne bi posramili niti konkurenti mnogo prestižnijih tvrtki.

Sprijeda je postavljena Marzocchi-eva klasična vilica s cijevima promjera 45 mm, te Grimeca plivajući disk promjera 298 mm, četveroklipna kočiona klješta i 17" žičani naplatak. Moramo naglasiti da su mostovi prednjih vilica izrađeni (glodani) iz jednog komada aluminija, a proizvod su renomirane tvrtke Stahlflex, dok su kočione cijevi već serijski opletene metalnom pletenicom. Straga je ogibljenje povjereno potpuno podesivom White Power amortizeru kojem uveliko pomažu stražnja vilica četvrtastog presjeka, disk od 245 mm i, naravno, širokokanalni žičani 17" naplatak. Okvir motocikla izrađen je od čeličnih cijevi, a osim svoje nosive uloge obavlja i funkciju spremnika ulja za podmazivanje.

Pogonski stroj Mastiffa isti je onaj peteroventilski jednocilindraš koji se ugrađuje i na Yamahu XTZ 660 Tenere. Motor razvija snagu od 50 KS uz okretni moment od 57 Nm pri 5.250 okr./min. Najbolje iskoristivi raspon okretaja je između 2.500 i 6.000 okr./min, nakon kojih dolazi do velikih vibracija agregata bez nekog daljnjeg opipljivog napretka u razvijanju snage. Dizajn ovog MuZ-a zasigurno je, usuđujemo se reći, poseban. Iako njegove linije prate konvencionalnu enduro siluetu, Mastiff zahvaljujući upravo nekim svojim specifičnim detaljima djeluje posve jedinstveno i teško ga je zamijeniti sa nekim drugim motociklom.

Stražnjim, tipično enduro-vskim krajem sa desne strane dominira veliki i "čudan" kutijasti kolektor ispuha, dok se dugačko i prostrano sjedalo visoko uzdiže na interesantno osmišljen spremnik goriva kapaciteta 12,5 l. Prednjim krajem dominiraju široki upravljač, kromirani instrumenti (prije svojstveni nekom naked-u) te dupli okrugli farovi u "streetfighter" stilu. Sprijeda je sve "začinjeno" još i vrlo šarmantnim cjevastim "roll-bar"-om.

U vožnji je MuZ Mastiff 660 pokazao da je zaista vragolast motocikl koji vozaču ne dopušta niti trenutka odmora. Naprosto Vas mami na izvođenje svakakvih akrobacija kao što su vožnja na stražnjem kotaču, kotrljanje po prednjem ili neprestano struganje koljenom (ili petom) po asfaltu, što je do sada bila osobina rezervirana samo za sportske motocikle. Svi će misliti da ste ludi, djetinjasti, a u stvari ludi ste ako to sa ovakvim motociklom ne konzumirate, jer baš to je ono što ovu klasu čini tako popularnom i što joj daje epitet "potpune zabave".

Izvrsne ciklističke kote omogućuju Mastiff-u oštro spuštanje u zavoje gdje poput tramvaja na tračnicama točno prati zadanu putanju kao i veliku neutralnost i pouzdanost prilikom maksimalnih brzina od oko 160 km/hw na autocesti. Nedostaci koji su se pokazali tjekom testa bili su ipak prevelika težina (179 kg) za ovakvu koncepciju motocikla, kao i nedovoljno snažan pogonski agregat. Nemojte nas krivo shvatiti! Jednocilindrični Yamahin motor od 660 ccm, nipošto nije loš motor, on je vrlo dugovječan i pouzdan, ali nešto više potiska, tj. snage, i više bi nego dobro došlo ovakvom veseljaku. Kad krenete, već od 2.000 okr./min. motor čisto prihvaća gas, a od 3-5.000 okr./min. peteroventilac se redovito i puno odaziva, ali ne i dovoljno.

Imali smo osjećaj da se tvornički deklariranih 50 KS isporučuje nekako previše "mekano". Niti mjenjačka kutija nije ostavila dobar dojam, pošto je dosta tvrda i neprecizna prilikom mijenjanja brzina što je u potpunoj suprotnosti sa kvačilom koje je jako mekano i brzo. No, bez obzira na te MuZ-ove propuste, pogledamo li motocikl u cjelini, on će nas zasigurno oduševiti pouzdanim agregatom, jedinstvenim dizajnom te vrhunskim elementima kojih se ne bi posramila niti mnogo razvikanija konkurencija.

I na kraju, potencijalni kupci MuZ Mastiffa mogu ga nabaviti u susjednoj Sloveniji kod tvrtke M&W Futura iz Ljutomera (tel. 00386/69/84-405) koja nam je i ustupila ovaj primjerak na test. Iako cijena od 12.000 DEM sa davanjima nije "optimistična", došlo je vrijeme da strastveni ljubitelji i dugogodišnji vozači MZ-ovih motocikala zamijene svoje vremešne modele novim vjetrom koji puše iz smjera istoka.
Boris Metikoš

TEHNIÈKI PODACI
Motor: Yamaha jednocilindrični, četverotaktni, promjer x hod: 100 x 84 mm, obujam 660 ccm, odnos kompresije 9,2:1, razvod: preko jedne bregaste i 4 ventila, hlađenje tekućinom, elektronsko paljenje; napajanje: rasplinjač Teikei; spojka višelamelna u uljnoj kupki, mjenjač sa 5 brzina. Okvir: čelična konstrukcija od okruglih cijevi. Ovjes: sprijeda klasična vilica sa cijevima promjera 45 mm, hod 190 mm; straga aluminijska vilica s monoamortizerom i hodom 190 mm. Gume: prednja 120/60-17, stražnja 150/60-17. Kočnice: naprijed disk od 282 mm s 2 klipića, straga disk od 245 mm i 1 klipić. Dimenzije (u mm) i težina: duljina 2.180, visina sjedala 830. Težina: 179 kg. Deklarirano: snaga-50 ks pri 6.800 okr.,max. okr. moment- 57 Nm pri 5.250 okretaja. Max. brzina: 163 km/h. Potrošnja goriva 5,8 l.