MZ ETZ 150 - 1988 - by Toecutter

kosta said:
karike buš mijenjal kad počnu zvoniti  :misli:

zakaj si nisi stavil Gotronic paljenje umjesto platina i kondenzatora
senzor staviš  i nikad više nemaš brigu oko paljenja  (y)

e jbg..nisam znao da to postoji  :LOL:
Koja je procedura za ugradnju, gdje se to nabavi ?
 
Makneš platine i kondenzator i ubaciš senzor i zamjeniš bobinu sa nekom od auta.
Mora biti ona sa uljem u sebi.
Ja imam od neke astre
I to je to
Naručiš preko gotronic stranice
Cca 40e
Senzor 012 je za mz.
Nazovi me na 0915128132 pa ti sve objasnim
(y)
 
Evo , nisamo mogao odoliti pa sam ubacio i novi auspuh (neka se sve sjaji) , stavio novi plovak, iglicu,  kondenzator (platine nisu štimale pa sam pusito stare), ali sad neće palit iz prve kao prije...valjda mu preljeva karburator jer od kada je novi plovak ne zatvara lijepo onu diznu.
Prije toga zahvata je palio na zub, ali u 4 i 5 brzini bi se bio nakon 5.000 okretaja ugasio (nije dobivao dosta benzine).

Pa naručio sam kit za karbor da i to riješimo :)
 
Ako ces trebati bobinu, imam Iskrinu, novu novcatu. Poklanjam samo da se i dalje melodija iz opere Carmen cuje po nasim cestama. MZ for life  :021:
 
Plovak podesi na 27-33 mm i mora šljakat.
 
Hvala Kosta i Nostradamusbj,

čim uhvatim malo vremena i kad stignu dizne nazovem te Kosta da mi malo daš još koji savjet.

(y)
 
Može
 
Zvijer registrirana u subotu i vec ruje po istarskim cestama.
Sve na svom mjestu, radi ko sat i vozi se super..
 

Attachments

  • Screenshot_20180514-103819.jpg
    Screenshot_20180514-103819.jpg
    402 KB · Views: 299
  • Screenshot_20180514-103750.jpg
    Screenshot_20180514-103750.jpg
    311.6 KB · Views: 299
Rmtmnrmtn
samo dobra mješavina i deri  :021:
 
MZ je tražena roba...

S prvom ženom:


S drugom ženom:


A uskoro očekuje i prinovu:

 
Dugo nisam pisao o MZu.
Malo sam ga zapostavio, ali evo jučer ga otpeljo kod mehaničara da mu malo riješi struju.
Povremeno mi se pali lampica da ne puni akumulator pa sam nabavio novi regler, platine i jos neke sitnice.
Moram isplanirati neki đir s njim u proljeće..
Živio DDR...😁
 

Attachments

  • IMG-7b7b83bad683f9251e922c93d3ab3f39-V.jpg
    IMG-7b7b83bad683f9251e922c93d3ab3f39-V.jpg
    144.4 KB · Views: 110
Dugo nisam pisao o MZu.
Malo sam ga zapostavio, ali evo jučer ga otpeljo kod mehaničara da mu malo riješi struju.
Povremeno mi se pali lampica da ne puni akumulator pa sam nabavio novi regler, platine i jos neke sitnice.
Moram isplanirati neki đir s njim u proljeće..
Živio DDR...😁


Neka dugo zivi :mrgreen:

 
MZ je raskopan i stavjene su nove platine i kondenzator. Regler nije isti kao šta je gore a on radi.

No i dalje se javlja problem i na većim okretajima se lampica od akumulatora, znači ne puni. Inače motorić pali na zub, ali na većim okretajima počne trokirati i pali se spomenuta lampica.

Grafit na rotoru je oštećen, pa sam jučer poslao rotor, starot i četkice čovjeku u Križevce na kontorlu i vjerovatno ću ih morati zamjeniti (nadam se ne sve, ali vjerovatnu rotor i četkice).

Po putu za doma sam uspio i gumu probušiti pa je i ona kod vulkanizera i čeka zračnicu.

Često se pitam šta mi ovo treba....:rolleyes:
 
MZ je raskopan i stavjene su nove platine i kondenzator. Regler nije isti kao šta je gore a on radi.

No i dalje se javlja problem i na većim okretajima se lampica od akumulatora, znači ne puni. Inače motorić pali na zub, ali na većim okretajima počne trokirati i pali se spomenuta lampica.

Grafit na rotoru je oštećen, pa sam jučer poslao rotor, starot i četkice čovjeku u Križevce na kontorlu i vjerovatno ću ih morati zamjeniti (nadam se ne sve, ali vjerovatnu rotor i četkice).

Po putu za doma sam uspio i gumu probušiti pa je i ona kod vulkanizera i čeka zračnicu.

Često se pitam šta mi ovo treba....:rolleyes:
Iz iskustva akumulator je često problematična stavka na eMZi, naročito 6V.....kombinacija nekvalitetnog aku-a i malo vožnje hoće uzrokovati simptome kakve ti imaš....
 
12 V akumulator je i dobar je , imam dva doba i probao sam oba.
Vidjeti ćemo šta će reći majstor kad ispita rotor/starot.
 
Montirali rotor danas, stavili sve na mjesto i upalio iz prve.
Ne pali se lampica od baterije više i lijepo diže okretaje bez trokiranja.

Namjestimo kotač još, popijemo pivo, operemo ruke svi happy.

Nakon sat vremena idem da ga kresnem...i neće...nema iskre a svjetla rade...

Bez volje pokrijem ga i pogledati čemo šta je neki drugi dan ..

Kupi stari motor i neće ti nikad biti dosadno...
 
Majku mu njegovu. Jedna štopica je dirala poklopac od paljenja i radila masu. Tri puta sam stavljo i skidao dok nisam skužio.
Samo sam je malo zarotirao i sve riješeno.
Radi Mjesna Zajednica ko sat sada :cool:
 
  • Like
Reactions: Matozd and ikral
Imao sam svjetlo plavi ETZ 250, nema dana da se nije šarafalo. Taj 125/150 mi je bio tiha patnja mladenačkih dana, ne znam jesam više maštao o njemu ili Madonni 😁
 
U doba dok smo vozili Tomose je MZ i Jawa bilo nešto na šta su nam tekle sline. Bili su brži, veći, stabilniji a i ljepši.

Kad usporedim s Tomosom vidi koliko je zapravo sve kvalitetnije napravljeno. Moj je i rijedak original primjerak sa 12 tkm koji nije prčkan, sve je original i sve radi.

Vjerovatno kad je vlasnik prije mene dirao platine oštetili su grafitne prstene po kojima stržu četkice i na veći okretajima palila se lampica od akumulatora.
To sam išao riješiti i sada se lampica ne pali više i motor puno ljepše radi (bolje hvata veće okretaje). Imam i regler novi u rezervi ali nisam htjeo micati stari dok radi. Volim zadržati maksimalno u originalu koliko se može.

Volio bi imati i jednu dvotaktnu Yamahu RD, ali došle su jako na cijenu i nedostižne su sada kao i što su bile nekad :)
 
  • Like
Reactions: Matozd