M900 said:Ajmo malo uključit' vremeplov
M900 said:Ma ima još jedna legendarna kad je prije 10-ak godina probao GIXXER 1100, a nije imao kacigu:
pitamo mi njega: "Stari kako ide motor?"
a on će na to :"Ma sve dobro do 150, a onda mi krenile suze na oči, pa sam ga mor'o još malo po gasu da mi se suze razlete i da bolje vidim "
:naklon: :naklon:M900 said:Evo i mog motora i manekena koji samo na prvi pogled ne paše na motoru, ali ima jedno ali ...
Šezdesetih godina prošlog stoljeća kada neki, ili mnogi od vas nisu bili niti rođeni ovaj čovjek je vozio PH i PJ u klasama 50 i 125 ccm, generacija i prijatelji bili su mu legende moto sporta: Nikola Mika Šnjarić, Stjepan Štef Rogan, Branko Bevanda, Jovica Paliković, Vilko Sever, Mario Kosić i ostali.
Sve te ljude imao sam sreću i sam upoznati aktivni su bili samo Kosić i Sever, a kod ostalih utrkivanje je bilo odavno iza njih.
I tako 30.09.2011. moj otac je slavio 70-i rođendan i pogodite što je dobio za poklon?
Već odavno obilazi oko SPS-a i mjerka ga ispod oka, ali nikada nije forsirao isprobavanje, e ali za rođendan je organizirana probna vožnja na virovitičkoj obilaznici.
Oprema, kaciga, provjera, sjedanje na zagrijan motor(malo problematično jer je niži rastom i jedva dohvati nogama do poda, pa je trebao malo moje pomoći.
Instrukcije za kretanje, samo daj gasa i na kuplungu kreći jer je SPS podmukao kod kretanja i hoće krepat ako mu se neda dosta gasa, a sa njegovim kraćim nogama to može završiti neželjenim posljedicama.
I tako krene on prva vroooom, druga, opaaaa vidim ja digao se prednji točak u zrak jedno 20-30 cm, treća, četvrta i nestaju bećari u horizontu.
S nestrpljenjem i blagom nervozom čekam povratak, jer ipak ima on 7 banki.
Preko nadvožnjaka čujem grmljavinu i evo ga vraća se ... jeee
Staje motorista pored mene, ja primam za volan, on diže vizir i komentira:
"J..o te motor, tvrd je k'o greda, kakav to kvrgav rezervar ima, nemogu se sakrit' iza vjetrobrana(ima stari poveći trbuh pa mu smeta grba na rezervaru ) pa me preko 160 km/h 'oće vjetar skinit s motora, nisam ni stig'o ušaltat' u 5. i 6., a već sam bio na kraju obilaznice."
Kažem ja njemu:"pa kako nisi stig'o šaltat' 5.i 6. obilaznica ima skoro 5 km?"
A on će meni:" Pa bogati, nisam još vozio motor kojem nisam stis'o gas do kraja i tako treća pun gas, četvrta i već sam se morao okretati :shock: "
Naravno zadovoljan smješak na licu i komentar:
"Ipak ti nagodinu registriraj Monstera, to mi je bolji motor, na ovom imam osjećaj da bi s njim mog'o proć k'o s tenkom kroz zid"
Evo sad smo obadvojca zadovoljni, ja više nemoram davat' SPS-a starom za vožnju, a i on je probao i zaključio da super ide, ali mu je tvrd, previsok za 5 cm i smeta mu grba na rezervaru pa se nemože"polegnit" po motoru
Domagoj-sb said:
M900 said:
Na trećoj i četvrtoj slici je isti vozač i motor.barba said:Na četvrtoj slici ,broj 21,bi trebao bit Puch 175 sa dva karburatora.Nekad je takvog vozio moj pok. brat.Preko Severa i Roguliča do mog pok. brata.
Kako je lipo vidit te stare slike i vratit se za momenat unatrag.
M900 said:Na trećoj i četvrtoj slici je isti vozač i motor.
Vozač je moj otac, a motor je Puch 125.
O tom motoru postoji još jedna zanimljiva priča, naime taj motor kao otpisan je AMD Virovitica kupilo od AMD Miramare ali u VT je stigao bez agregata jer je agregat bio na kartingu koji je negdje vozio međunarodnu utrku, pa je stari utovario motor bez motora na vlak i otišao u Osijek na utrku PH 1963. uz obećanje da će ga agregat čekati u OS. Agregat su iz ZG poslali vlakom u OS i tamo ga je ugradio, ali kako je akumulator bio u rupi od rezervara, a kontakt se je davao da zafrčeš dva kraja neizolirane žice, sa plusa žica je pala na masu i akumulator je krepao, tako da nije uspio voziti treninge.
Dok je pronašao(posudio) akumulator mogao je samo malo isprobati motor koji je lagano preljevao.
Pošto ima dva karba odokativno se je podesio nivo(lončići na karbu su bili pokretni pa su se podizali ili spuštali) samo da može odvoziti utrku.
Na startu je bio u zadnjem redu jer nije vozio trening, a pošto su se tada motori palili na guranac, jedva je upalio i bacio je oblak dima.
No kaže stari sve to je zaboravio kad je motor krenuo, išao je kao guha svinja brzo i nervozno.
Tada je završio utrku na prvom mjestu nevjerujući kako "rashodovan" motor ide, a iza njega ostali su i neki na novijim motorima iz kluba koji je rashodovao taj motor.
I da, tada su u OS vlakom iz VT doputovali i navijači kojih je bilo pun vagon.
Kao što se vidi iz fotografija moto utrke su bile izuzetno popularan sport i danas kada sretnem starije ljude kažu:"A ti si od Drage Rajaka koji je trke vozio i onda počnu priče ..."
M900 said:Tada je završio utrku na prvom mjestu nevjerujući kako "rashodovan" motor ide, a iza njega ostali su i neki na novijim motorima iz kluba koji je rashodovao taj motor.
I da, tada su u OS vlakom iz VT doputovali i navijači kojih je bilo pun vagon.
M900 said:Kao što se vidi iz fotografija moto utrke su bile izuzetno popularan sport i danas kada sretnem starije ljude kažu:"A ti si od Drage Rajaka koji je trke vozio i onda počnu priče ..."
M900 said:Na trećoj i četvrtoj slici je isti vozač i motor.
Vozač je moj otac, a motor je Puch 125.
O tom motoru postoji još jedna zanimljiva priča, naime taj motor kao otpisan je AMD Virovitica kupilo od AMD Miramare ali u VT je stigao bez agregata jer je agregat bio na kartingu koji je negdje vozio međunarodnu utrku, pa je stari utovario motor bez motora na vlak i otišao u Osijek na utrku PH 1963. uz obećanje da će ga agregat čekati u OS. Agregat su iz ZG poslali vlakom u OS i tamo ga je ugradio, ali kako je akumulator bio u rupi od rezervara, a kontakt se je davao da zafrčeš dva kraja neizolirane žice, sa plusa žica je pala na masu i akumulator je krepao, tako da nije uspio voziti treninge.
Dok je pronašao(posudio) akumulator mogao je samo malo isprobati motor koji je lagano preljevao.
Pošto ima dva karba odokativno se je podesio nivo(lončići na karbu su bili pokretni pa su se podizali ili spuštali) samo da može odvoziti utrku.
Na startu je bio u zadnjem redu jer nije vozio trening, a pošto su se tada motori palili na guranac, jedva je upalio i bacio je oblak dima.
No kaže stari sve to je zaboravio kad je motor krenuo, išao je kao gluha svinja brzo i nervozno.
Tada je završio utrku na prvom mjestu nevjerujući kako "rashodovan" motor ide, a iza njega ostali su i neki na novijim motorima iz kluba koji je rashodovao taj motor.
I da, tada su u OS vlakom iz VT doputovali i navijači kojih je bilo pun vagon.
Kao što se vidi iz fotografija moto utrke su bile izuzetno popularan sport i danas kada sretnem starije ljude kažu:"A ti si od Drage Rajaka koji je trke vozio i onda počnu priče ..."
Nije off nego Onbarba said:
Ovaj kojeg je vozio moj brat je bio 175 sa dva karburatora,preko glave je bila "vaga",a imao je isto takve podignute auspuhe.I sad se sječam tog posebnog zvuka.
Oprostite na Off-u. :0648:
EXD9M said:A ti si onda si rondao na Dukcu, sjećam se kad si se vraćao kući čuli smo te od mosta u Štorosmajerovoj pa sve dok ne parkiraš u garažu... :wink:
M900 said:Misliš kao na ovoj slici u Joe Bar stilu iz '84-'85 kada smo buraz i ja u kupaoni filmove razvijali i pravili slike