Najbolji rabljeni gradski skuter 250-350 ccm do 4000e

tduic

New member
Pozdrav,
gledam danima što uzeti i više mi je puna glava.
Vozio sam prije Beverly 250 (karb) iz 2005e i meni je taj skuter glede komfora, ergonomije i performansi bio super za grad (Pulu).
Dovoljno snažan, dovoljno okretan, dovoljno lagan.
No nisam bio presretan kvalitetom jelte. Pa je otišao.
Budžet je do max 4000e, mada bi volio naći nešto ok do 3500, da nešto i ostane.
Gledao Xmax 250, Xciting 300, Downtown 300 i 350, Beverly 300 i 350 i sve mi je to tu negdje.
Glede izgleda, svi su mi ok. Imam 180 cm i 95 kg. Ne divljam po gradu.
Najbitnija mi je ergonomija, dakle što više mjesta za noge jer imam problema i s koljenima i kukom.
Drugo je zaštita od vjetra i kiše jer ga vozim gotovo cijelu godinu i vjerojatno ću montirati dekicu tucano urbano.
Treće, udobnost i upijanje neravnina.
Potrošnja nije toliko bitna, ali kvaliteta i trajnost da.
Naravno da bi što noviji i s manje km. :)
S tim Kymcom nisam na čisto glede servisiranja, znam da su kvalitetni, nego čuo sam da rezervni dijelovi znaju sporo pristizati.
250 ccm znam da mi je dosta za grad, i bolje glede rege, ali tu koliko vidim ostajemo samo na xmaxu ili xcityju.
Ne znam koliko raste težina s ovim kubicima, Bev je imao mislim 160 kg. Ne bi sad neko krme od 200, mada je svima nisko težište.
A opet, ako je lijep, udoban i kvalitetan...:)
Evo pa vas molim za savjet na osnovu ovih stavki što bi bilo najbolje, hvala vam.
 
Vozio sam Beverly 300 i mislim da je odličan po gradu, provjerena mašina, dosta snage ali za mene malo težak cca 180 kg ...
Vozim sada SH 150 koji za mene ima dovoljno snage za po gradu , okretan je i lagan.

Ako tražiš nešto cca 300 onda bi ti možda odgovarao SH 300.
Honde su u Italiji top 3 ... četvrti je Bev 300 :)
 
Realno, iz 6 godina vožnje po gradu, i 250 je previše, nemaš gdje ti razvući neku brzinu, no volim šus kad krenem sa semafora. Možda bi mi i 125-150 bilo dovoljno, ne znam, nisam probao, samo ne želim zujanje kod kretanja kao kod 50ki. Tu i tamo bi se vjerojatno provozao do Rovinja, to je cca 30 km, s curom, ali to će biti rijetki petki. Rega+osiguranje 50% bonusa mi je za bev 250 bilo oko 700 kn. Ne znam koliko je za 250-500 kategoriju, jel ista za 300 i 499 ccm ili raste proporcionalno kubikaži/snazi? Jer ako je slično, onda bi rađe nešto jače, samo onda ide težina gore. Radim male dionice, do posla i nazad, do mora i nazad, skoknuti u grad nešto obaviti, cca 3-4 km max u jednom smjeru, pretpostavljam da se veće kubikaže sporije zagrijavaju mada ne mora značit.
 
Predlažem, ako imaš priliku, provozaj skuter kojeg želiš kupiti ...
Prema mojem iskustvu, veće kubikaže se sporije zagrijavaju. Ja radim cca 3-4 km i sada kada je vani cca 19 C, SH 150  taman za tu udaljenost postigne radnu temperaturu ... bude mi ga žao gasiti ...
Šus sa semafora ovisi, naravno o max. snazi i momentu odnosno broju okretaja na kojima se isti nalaze ali  i o prijenosu.
Konkretno kod Beva 300, snaga, moment i prijenos su takvi da je start izvrstan. Kod SH 150 je ista situacija (naravno nešto je sporiji ali je lakši i neće proklizati tako često kao Bev )

Ako planiraš duža putovanja, definitivno bi ti preporučio neku 300-ku.
Ako si samo po gradu 5-10 km mislim da je bolje 150 ccm (tu mislim na vodeno hlađene mašine koje imaju cca 15KS i 14 Nm) - SH, Medley, NMax

Registracija je kod nas veća za 250-500 ccm (ako se nešto nije mijenjalo zadnjih godina) ali ja ne bih zbog toga odustajao od kupnje neke 300-ke ako mi takvo nešto odgovara ...  ipak na kraju vodi računa da ti vožnja skuterom bude i gušt ...
 
Ovaj mi je u Puli, mišljenje?
https://www.njuskalo.hr/skuteri-preko-50/piaggio-beverly-350-350-cm3-oglas-29153824
A onda se pomamim jer za 100e više dobijem ovo:
https://www.njuskalo.hr/skuteri-preko-50/kymco-xciting-400i-400-cm3-oglas-29740610
:misli:
 
Uzmi Xcitinga, nećeš požaliti..Veliki, brz, moderan, udoban, šteta šta je crni  :mrgreen:
Pitaj ako te što zanima vezanog za njega  (y)
 
... beverly 300 ili xmax 250... ja bi uvijek xmax-a, prvo radi mista ispod sica što je u gradu bitno i ne moraš ga dodano opterećivat kuferom... jeftinija ti je registracija... pouzdan je i aftersales podrška za yamahu je najbolja...
 
Lokalni meho, koji mi je servisirao prijašnjeg Beva, mi isto sugerira yamahu kao njegov izbor glede kvalitete.
Kakva je ergonomija i zastita od vjetra za noge te udobnost ovjesa xmaxa 250 u odnosu na Bev 300/350?
300-400 kn godišnje za regu više za klasu >250 mi nije problem, ionako razvučem na rate, no trebao bi probati tog xmaxa jedan đir da se uvjerim da mi je to dosta.
Koje godište xmaxa bi bilo dobro ciljati ili je svejedno, ne znam točno kako su išle generacije s godinama?
Hvala.
 
Malo mi je cudno da nisi bio zadovoljan pouzdanoscu Beverlyja 250 karb jer mislim da nema pouzdanijeg skutera od toga. Kasniji modeli ie su imali musice ali generalno, nece ti ni jedan skuter biti pouzdaniji od toga.

Sto se tice izbora, nema puno mudrosti. Danas je sve isto sranje, koliko god se ljudi trudili uvjeriti sebe i druge da nije tako.

Samim time, kupi onaj skuter koji ce te najvise veseliti kada ga ujutro vidis i koji ti najbolje legne nakon probne voznje. Zaboravi  price o 1 ks vise, pola litre manjoj potrosnji, ovakvom ili onakvom ovjesu i td. Potpuno nebitno za gradski skuter i svi su u 10% tolerancije od "najboljeg".

Meni je recimo bilo najbitnije da skuter ima kukicu za vrecice. Tko je to izmislio, trebalo mu je dati Nobelovu nagradu  :mrgreen:
I da je sto tisi
I da ima normalnu servisnu mrezu.
Sto se ovog zadnjeg tice, nije lose uzeti skuter koji se masovno prodaje jer u sluceju nedaj boze neke nezgodice, imas puno njuskalo polovnih plastika i dijelova koji su kod zastupnika za zlato.

Good luck  (y)

 
Ili Beverly 350 kao povoljnija verzija, ili za više novaca Xmax 300/400.

Best buy je sigurno Bev350, a ja bi nakon toga gledao xmax300.
 
Maestral said:
Samim time, kupi onaj skuter koji ce te najvise veseliti kada ga ujutro vidis i koji ti najbolje legne nakon probne voznje. Zaboravi  price o 1 ks vise, pola litre manjoj potrosnji, ovakvom ili onakvom ovjesu i td. Potpuno nebitno za gradski skuter i svi su u 10% tolerancije od "najboljeg".

Good luck  (y)

Ovo ti je najbolji odgovor !
 
Da odgovorim svima pomalo...
Stari Bev me prvo konstantno zezao s mješanjem ulja i benza. Meho je rekao da je to zbog pumpe goriva koja radi na vakuum iz kartera. Kad pukne membrana, počne vući dio benza u karter umjesto u karb. Da je zamjenska ne puno lošija od originalne a duplo jeftinija, pa mi je nju i ugrađivao. Nakon cca godinu dana ako ne i prije bi se počela dizati razina ulja na šipki i počelo bi smrditi na benz, što bi značilo novo ulje+filter i nova pumpa.
Pa je bilo stalno problema s paljenjem, velikom potrošnjom (otišlo na skoro 7), i nakon par zahvata na el. čoku sam popizdio i kupio u DE novi karb Keihin za 200e. Nakon ugradnje njega su ti problemi nestali, hladno paljenje pouzdano, potrošnja došla nazad na 3.7-4.5.
Konstantno mi je vukao struju ugašen, bio sam izmjerio 170 mA. Probao sam skidati osigurač po osigurač ali nisam se proslavio nekom velikom dijagnostikom, bio je kod par njih i svi su odustali, da ne znaju. Za posljedicu je imalo svakih mjesec dana vadi accu i puni.
Uz sve to je on radio i vozio me, ali da sam se iznervirao puno puta i da me ostavio na cjedilu par puta po noći u gradu kod paljenja, je. Pa zovi mehu s prikolicom, plaćaj prevoz itd.
To ne smatram pouzdanim skuterom da ga hebeš.

Xmax 300 mi je van domašaja, rado bi ga, da, prekrasan je, ali ih nema za 4200e, bar ja nisam našao, a zapravo bi volio više uzeti nešto do 3500-3600e, da mi nešto i ostane na tekućem.

Xmax 400 da ne valja, je pisano često na ovom forumu. Ja ne znam ništa o njemu osim da ima 400 ccm i da je lijep.

Kukica za vrećice je zakon, slažem se. Nisam koristio svakodnevno, no povremeno bi išao u shopping i nešto ispod sica, nešto u kofer, nešto za kukicu i finu spežu bi mogao napraviti.

Od onih koji su vozili Bev350 i Bev300, koliko je teži 350 kod manevriranja u mjestu? Ako sam dobro vidio, 300 je oko 160kg, a 350 oko 190. Da se ne zamaram time ili?

300 i 350 imaju neke dokazane mane neovisno o održaavanju ili su ok generalno?

I hvala svima, naravno.
 
Beverly 300  - 183 kg (spreman za vožnju) ...
https://www.piaggio.com/hr_HR/models/beverly-range/piaggio-beverly/piaggio-beverly-300-abs-asr/ ... na dnu je poseban tab ZNAČAJKE s tim podaticma
Beverly 350  - 191 kg (spreman za vožnju) ....
https://www.piaggio.com/hr_HR/models/beverly-range/piaggio-beverly/piaggio-beverly-350-abs-asr/

Ako ne ideš često po gužvama i ne moraš se provlačiti po dugim kolonama ova težina ti neće smetati ....

Mislim da je 300ka pouzdanija jer je starija mašina ali je i dosta slabija od 350ke
 
Eventum said:
Radije Bev350 u odnosu na Bev300, prijateljska sugestija koju sam dobio od ovlaštenog servisa.
Na koncu sam uzeo rabljeni Bev300 s prijeđenih 1000km samo zbog jako povoljne cijene...

Čitao sam malo o tom novijem agregatu s uljnim kvačilom, boljim ležajevima klackalice ventila, produljenim servisnim intervalima (10k ulje, 20k remen).
To sve zvuči lijepo, definitivno, ako se i u praksi pokazalo kao kvalitetnije od 300, a tu je 7 godina pa bi trebalo biti i nekih iskustava.
Jel ima netko duže iskustva s Bev350 ovdje?
Jer za sličnu cijenu (~3700e) mogu ubost Bev350 abs/asr s 15k-25k km iz 2013-2014e, ili Bev300 s 10k km iz 2016e.
ABS bi volio imati jer sam imao 3-4 iznenadna front slidea na mokrom pulskom asfaltu na Bev250 i to nije lijepo.
 
Boxer_st said:
... beverly 300 ili xmax 250... ja bi uvijek xmax-a, prvo radi mista ispod sica što je u gradu bitno i ne moraš ga dodano opterećivat kuferom... jeftinija ti je registracija... pouzdan je i aftersales podrška za yamahu je najbolja...

Xmax250 od 2014 nadalje su bezobrazno skupi, to me muči, inače mi je prekrasan.  :(
 
Jako ih je malo kod nas, jedino da malo prekopam talijane...
Iskreno, ta ravna podnica je točno ono što mi treba, a baš zbog toga mi je taj skuter ružan.  :shocked: