Najbolji rabljeni gradski skuter 250-350 ccm do 4000e

dROGAR said:
A za što točno trebaš ravnu podnicu ?

Imam sve veći problem s kukom, zato i prodajem vstrom 650 i vraćam se na skuter, jer mi je problem prebacivati nogu preko sica i dizati je na nogare.
Pa mi što ravnija, tj. niža podnica pomaže da provučem nogu na drugi kraj. No kod Beverlyja je to ok, ovi skuteri s visokim centralnim grebenom bi vjerojatno
bili zajebancija.
 
dROGAR said:
A za što točno trebaš ravnu podnicu ?

Kakvo je to pitanje?

xkGCtmT.jpg


Pravo pitanje je čemu služi skuter bez ravne podnice.
 
Nero said:
Kakvo je to pitanje?

Pravo pitanje je čemu služi skuter bez ravne podnice.

(y)
istina

+ po mojem iskustvu:
1. više znači ravna podnica nego prostor pod sicem
2. više znači kofer nego prostor pod sicem
3. ali je meni kofer na bilo kojem skuteru ružan pa treba zaboraviti ovo pod 2. :mrgreen:
 
ima Aprlia Leonardo 125, 150, 250 i 350 za relativno male nofce
 
tduic said:
Čitao sam malo o tom novijem agregatu s uljnim kvačilom, boljim ležajevima klackalice ventila, produljenim servisnim intervalima (10k ulje, 20k remen).
To sve zvuči lijepo, definitivno, ako se i u praksi pokazalo kao kvalitetnije od 300, a tu je 7 godina pa bi trebalo biti i nekih iskustava.
Jel ima netko duže iskustva s Bev350 ovdje?
Jer za sličnu cijenu (~3700e) mogu ubost Bev350 abs/asr s 15k-25k km iz 2013-2014e, ili Bev300 s 10k km iz 2016e.
ABS bi volio imati jer sam imao 3-4 iznenadna front slidea na mokrom pulskom asfaltu na Bev250 i to nije lijepo.

2012, 40 tisuća kilometara na satu.

Na 26 tisuća zamijenjeno kvačilo, i dvije lule od svjećice su minjane (motor je trokira, navodno su ispravili sa zadnjom serijom).


Ide 160 po satu, leži sasvim dobro, nije pretežak za provlačenje gradom. 350 je raketa za 300, koliko 300 cipaš na punom gasu, toliko 350 drži putne brzine.
 
Tnx. Znači pouzdan. Ulje si mijenjao po manualu na 10k ili češće? Remen na 20k?
Ma performanse mi za grad nisu toliko bitne, i Bev250 mi je bio dovoljan, no ako je agregat od 350 kvalitetniji i dugotrajniji od 300, onda bi ga rađe.

BTW, ovi xmax250 zadnje generacije '14->, nema ih ispod 4000 eur, a novi su bili oko 4800e.
Jel se to stvarno proda po toj po meni prevelikoj cijeni ili ekipa čeka jelene?
 
Remen je mijenjan na 20 tisuća, i uskoro će opet.

Ulje je mijenjano jedanput godišnje, ovisno o kilometraži, nekad na 6, nekad na 8, nije ga trošio.

Što se dugotrajnosti tiče, ne znam, znam samo da ne bih ni pogledao 300 pored 350.
 
dROGAR said:
e ak ne kupiš skuter uskoro.................. :2up: :punk: :eek:pakoljut:

:mrgreen:

:D Kupit ću ga sigurno. Trenutno čekam da prodam vstroma 650, pa ako ne budem trebao na artroskopiju kuka van HZZOa, a što dođe oko 10k kn, ide skuter.
 
dROGAR said:
uzmi 300, u što boljem stanju.
Mislim da za grad ne treba više od 125 cm3. Ja sam u Rijeci i na brdo na Trsat bez problema. Mislim da su jači motori za duže relacije
 
125 nema nikakvih prednosti pored 300/350 klase.

Ja bih tu nadodao i Vespu GTS, ne postoji bolji skuter za grad, okretan, lagan, ravna podnica, na magistrali fali snage ali za grad je idealna.
 
Bullet1275 said:
125 nema nikakvih prednosti pored 300/350 klase.

Ja bih tu nadodao i Vespu GTS, ne postoji bolji skuter za grad, okretan, lagan, ravna podnica, na magistrali fali snage ali za grad je idealna.

... 2019 vespa 300 hpe vs. 2018 bev 350... do 100km/h ja na hpe-u isprid beva za pola duzine motora... toliko o raketi...  :mrgreen:
 
2018 je verzija koja je uškopljena Euro normama, i slabija je 3 HP od prethodnih (30 umjesto 33).

Osobno mi je Vespa najgenijalnije prometalo i uvijek bi je uzeo prije bilo kojeg drugog skutera, ali ne može se naći HPE model za navedenu cifru.

 
Bok, vozio sam xmax 250abs 3 godine, napravio  cca 10000km u tom periodu. Skuter sam kupio s 30000km od prvog vlasnika uredno odrzavan. Nikad nisam s njim imao nikakvih problema. Servis svakih 3000 km, imao je poviseni Puigov vizir. Radio sam s njim dnevne ture preko 300 km bez problema (najvise 380 u jednom danu). Nisam ga koristio za voznju gradom vec vise za voznju vikendom. Meni je bio odlican, veliki gepek, nikad nikakav kvar. Ono sto mu fali je malo snage uz brdo, tada sam mogao zaboraviti na bilo kakvo preticanje. Na zalost morao sam ga prodati...nadam se da cu u skoroj buducnosti skupit neku lovu i uzeti opet Yamahu, 300 bi bio bolji ali polovnjaci drze cijenu da boli glava...