Kakav je to rizik.,meni je OK,400,mozda 500,a i 600 max.,ako popiem red bull.,onda apartmancic,odmor,pa jutro posli duplog dorucka,dalje,i jos si govorim,koi kuhac,sam blesav,toliko picia...sta mi to treba...
Kakav je to rizik.,meni je OK,400,mozda 500,a i 600 max.,ako popiem red bull.,onda apartmancic,odmor,pa jutro posli duplog dorucka,dalje,i jos si govorim,koi kuhac,sam blesav,toliko picia...sta mi to treba...
Dobroe ako znas svoe granice. Netko moze bez problema otrcat maraton dok se drugi sruse vec nakon 1km. Takoe isto s voznjom. Ako vozi van svoih mogucnosti onda ugrozava i sebe i ostale sudionike u prometu, sto naravno nie pametno. Motor je gust pa se najbolje tako i odnosit prema njemu. Najgore je kad ga zamrzis jer te podsieti na mukotrpne dugotrajne voznje. Za tebe znam sigurno da gustas
i oprema, nije isto biti u nekim debljim touring moto-hlačama ili u jeansu...
vozio sam svakakve ture, ali neovisno o motoru i opremi, preko 700-800 mi bude naporno, tj. počinjem misliti o cilju a ne o vožnji
za gušt, do 400 je dovoljno... tih 400 guštam u vožnji i ne mislim o cilju, tj cilj je guštat...
zanimljivo, nedavno sam odvalio 750 km na R-u u danu (bez autoputa) i nije mi bilo naporno, valjda kako se opterećenje raspodjeli na sjedalo, ruke i noge nije mi bilo prezahtjevno, normalno i fizička sprema igra ulogu ali daleko od toga da je R neudoban