Najviše kilometara na R-u

R6 sam prodao sa čini mi se 52.000 km, R1 sa nekih 68.000 km, ako me sjećanje dobro drži (davno je to bilo). Motori su vizualno i mehanički bili kao da su imali 5.200 i 6.800 km. Poanta je da ako se motor održava, ako je garažiran, nisu to nikakvi kilometri. Godišnje sa motorom prelazim u prosjeku oko 20.000 km, tako da skupi se.

Ljudi su skeptični oko kilometraže, ali ako je motor održavan, to je samo broj. Često sam viđao motore sa puno manje km od mojih u puno lošijem stanju.
 
  • Like
Reactions: Nero and Putnik_36
ako ikad ljudi koji rade svoj posao budu radili taj poso u pravom smislu u ovim našim državama i bude se odgovaralo za krivično djelo prevare i dovođenje u zabludu kupca,neće se ni moći registrovati takvo prometalo sa čačkanom kilometražom, pa jbg.svake godine ide se na tehnički gdje se vodi evidencija pređene kilometraže i vrlo je lako to uhvatiti. Ja sam mijenjo mašinu na 220 000 km,ali iako je nova bila sa 0 km, na satu je ostalo 220 000, tako je to kod nas u austriji,hehehe:alien:
 
zaista je kod vas u austriji to super sređeno, svi voze odlične motore s puno km i nema nikakvih muljaža(y)
 
Kad sam sjeo na tu tvoju sa 106tkm(tada imala 103tkm ) imao sam osjećaj da sam sjeo na novi motor naspram moje efice sa niti 50tkm
Ante,evo sad ima 109 800.Vozi se ai novu gumu je dobila.Zadnju.
 
  • Like
Reactions: Kesi
Austrija ili ne, svejedno je, ali kako ti mozes kontrolirat nekog ko skida km prije tehnickog??
 
nikako , no loš motor nemogu sakrit nikakvi mali kilometri :mrgreen:

moja 636 ima 75200 , kupila ju sa 35 , radi ko sat ;)
 
Masa ekipe radije proda motor nego da ga odveze na pošteni servis, nagledao se toga, onda slijedeći vlasnik skrpa tek toliko da ide i proda dalje, kad se zavrti u par sezona nekoliko takvih, motor je bez obzira na kilometražu drlog.
Nas malo muči pomanjkanje para i svijest da motor košta i dok stoji, da se neki dijelovi trebaju mijenjati a neki drugi održavati, većina bi ulila gorivo i samo gass. Frendu nije bilo jasno kad sam mu pobrojao što sve treba promijeniti na motoru da bi se vozio, evo od prošle godine mu stoji u garaži, a riječ je o redovnom održavanju: gume ćelave, pakne sastrugane do kraja, lanac rastegnut, lančanici poderani, kapa ulje, strgana sajla od lergasa, još kad sam mu spomenuo da bi na toj kilometraži trebalo iskontrolirati ventile i sinkronizirati karbove i kupiti novi akumulator, zavrtilo mu se u glavi, pokrio ga ceradom i zaboravio na njega. Šlag na tortu auspuh koji nije homologiran, za db killer nezna gdje je, nije koristio jer se ovak jebeno čuje.....
 
  • Haha
Reactions: exfreerider
a ja isto imam i nemam problem. meni ninja ima 21200km trenutno. sa 19500km kupljena i te je kilometre imala sad na tehnickom. a motor je izgledao koma jer bio u supi sa drvima godinama. dali je prije spusteno ili ne neznam. ali za svoju znam da je stajala pa mozda cak i ima te kilometre
 
  • Like
Reactions: petarr
Masa ekipe radije proda motor nego da ga odveze na pošteni servis, nagledao se toga, onda slijedeći vlasnik skrpa tek toliko da ide i proda dalje, kad se zavrti u par sezona nekoliko takvih, motor je bez obzira na kilometražu drlog.
Nas malo muči pomanjkanje para i svijest da motor košta i dok stoji, da se neki dijelovi trebaju mijenjati a neki drugi održavati, većina bi ulila gorivo i samo gass. Frendu nije bilo jasno kad sam mu pobrojao što sve treba promijeniti na motoru da bi se vozio, evo od prošle godine mu stoji u garaži, a riječ je o redovnom održavanju: gume ćelave, pakne sastrugane do kraja, lanac rastegnut, lančanici poderani, kapa ulje, strgana sajla od lergasa, još kad sam mu spomenuo da bi na toj kilometraži trebalo iskontrolirati ventile i sinkronizirati karbove i kupiti novi akumulator, zavrtilo mu se u glavi, pokrio ga ceradom i zaboravio na njega. Šlag na tortu auspuh koji nije homologiran, za db killer nezna gdje je, nije koristio jer se ovak jebeno čuje.....
Za takve ljude motor ni nije... neki nisu svjesni u što se upuštaju, šta da drugo kažem... Ali mislim da je prirodno da netko tko je zaljubljenik u motore, u prvih 5-10 godina, naravno, ako može, promijeni nekoliko motora različitih tipova, kubikaže, snage, voznih karakteristika dok si ne nađe ono kaj mu najbolje odgovara... dost slično i sa suprotnim spolom... rijetki su oni koji odma na prvu pogode
 
Austrija ili ne, svejedno je, ali kako ti mozes kontrolirat nekog ko skida km prije tehnickog??
ima mnogo načina,kod nas je "preko veze" najpouzdaniji,hehe,naravno ako se uzme u obzir da od tehničkog do tehničkog najmanje je razlika 1 km u plusu (ako je stajao u dnevnom boravku u međuvremenu godinu dana) ,ima npr. zakon i o pristupu informacijama pa zahtjev mupu da ti to isčitaju i sl. ( Naravno i vjerovatno kad motor bude tvoj jer će odbiti ako tražiš za tuđi )
 
Za takve ljude motor ni nije... neki nisu svjesni u što se upuštaju, šta da drugo kažem... Ali mislim da je prirodno da netko tko je zaljubljenik u motore, u prvih 5-10 godina, naravno, ako može, promijeni nekoliko motora različitih tipova, kubikaže, snage, voznih karakteristika dok si ne nađe ono kaj mu najbolje odgovara... dost slično i sa suprotnim spolom... rijetki su oni koji odma na prvu pogode


Trebala su mi 34 motora da pronađem R motor koji si mogu priuštiti, održavati i koji volim voziti.

:D :D :D

Neki uče brže, drugi sporije.
 
  • Like
Reactions: exfreerider
Masa ekipe radije proda motor nego da ga odveze na pošteni servis, nagledao se toga, onda slijedeći vlasnik skrpa tek toliko da ide i proda dalje, kad se zavrti u par sezona nekoliko takvih, motor je bez obzira na kilometražu drlog.
Nas malo muči pomanjkanje para i svijest da motor košta i dok stoji, da se neki dijelovi trebaju mijenjati a neki drugi održavati, većina bi ulila gorivo i samo gass. Frendu nije bilo jasno kad sam mu pobrojao što sve treba promijeniti na motoru da bi se vozio, evo od prošle godine mu stoji u garaži, a riječ je o redovnom održavanju: gume ćelave, pakne sastrugane do kraja, lanac rastegnut, lančanici poderani, kapa ulje, strgana sajla od lergasa, još kad sam mu spomenuo da bi na toj kilometraži trebalo iskontrolirati ventile i sinkronizirati karbove i kupiti novi akumulator, zavrtilo mu se u glavi, pokrio ga ceradom i zaboravio na njega. Šlag na tortu auspuh koji nije homologiran, za db killer nezna gdje je, nije koristio jer se ovak jebeno čuje.....


To je slika i prilika svijeta koji nas okružuje ali ima i normalnih ljudi koji znaju da je najlakše nešto kupiti. :)
A za to da nije motor za svakoga, dalo bi se i to preslikati na ostale segmente života. Prvo dozvola za imati djecu, od toga kreću svi problemi... :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: as17
Trebala su mi 34 motora da pronađem R motor koji si mogu priuštiti, održavati i koji volim voziti.

:D :D :D

Neki uče brže, drugi sporije.

Slično je bilo i kod mene pa da znaš što te čeka.:mrgreen: Počinje zapinjati na boldanom. Vrijeme ide i dolaze nove stvari a mislim da nismo još za defilee i slične pizdarije. Trenutno imam jako veliki problem s tim, želim ga zadržati ali nisam za stavit ga pod staklo.
 
  • Wow
Reactions: Nero
To je slika i prilika svijeta koji nas okružuje ali ima i normalnih ljudi koji znaju da je najlakše nešto kupiti. :)
A za to da nije motor za svakoga, dalo bi se i to preslikati na ostale segmente života. Prvo dozvola za imati djecu, od toga kreću svi problemi... :mrgreen:
Lako za dicu, ali tribalo bi uvest i dozvole za pristup internetu. :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
  • Haha
  • Like
Reactions: barba and Nero
Lako za dicu, ali tribalo bi uvest i dozvole za pristup internetu. :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
za to je bojim se kasno, još je forum relativno ok jer je zaostala platforma iz kamenog doba..
 
Trebala su mi 34 motora da pronađem R motor koji si mogu priuštiti, održavati i koji volim voziti.

:D :D :D

Neki uče brže, drugi sporije.
jbt 34,dobar si,ajde da je 3-4kom.🤣

ja polozio A kat,i odmah uzeo zx10r,i meni je savrsen,islo na preporuku preko moonshelda,tj moon mi ga je uvalio,heheheh.

salim se prezadovoljan sam sa svojim zelenkom i potpuno sam se navikao na njega,i R je bas za mene i to hiljadarka,nema sanse da bih vozio neku drugu vrstu motora i manje kubikaze.😀
 
jbt 34,dobar si,ajde da je 3-4kom.🤣

ja polozio A kat,i odmah uzeo zx10r,i meni je savrsen,islo na preporuku preko moonshelda,tj moon mi ga je uvalio,heheheh.

salim se prezadovoljan sam sa svojim zelenkom i potpuno sam se navikao na njega,i R je bas za mene i to hiljadarka,nema sanse da bih vozio neku drugu vrstu motora i manje kubikaze.😀
Jesi li vozia šta osim 10ke?