NC750 X/S DCT

Ogromne su razlike dct mjenjaca u razlucitim verzijama motora. Vjerojatno je i zbog godine modela i programa, ali primjer ono sta sam ja vozija, africa twin 2018 i x-adv totalna razlika, tko da nije isti mjenjac. Mislim normalno mi je za ocekivati obzirom da se radi o skroz razlicitim modelima da ce biti razlike neke u mjenjacu, ali toliko iskreno nisam ocekiva toliku razliku, kao da uopce nije isti mjenjac.
 
Ogromne su razlike dct mjenjaca u razlucitim verzijama motora. Vjerojatno je i zbog godine modela i programa, ali primjer ono sta sam ja vozija, africa twin 2018 i x-adv totalna razlika, tko da nije isti mjenjac. Mislim normalno mi je za ocekivati obzirom da se radi o skroz razlicitim modelima da ce biti razlike neke u mjenjacu, ali toliko iskreno nisam ocekiva toliku razliku, kao da uopce nije isti mjenjac.
Mislin da ti je xadv iz 2017 god
A od 2018 ide update DCT-a
Ali da....vjeroajtno zavisi dosta i od motora
DCT u GW ili DCT u NC-u.....razlika mora bit
 
Kupio sam motorčić :love:

Ipak je na kraju pala odluka na Hondu iz 2017, prvi vlasnik, 5900km, garažiran, nije padano, provjerio sam osiguranje i servis i potvrđeno je da je uredan.
Jučer je pala vožnja i razlika između ovog polu-motora i skutera je nebo i zemlja. Ja oduševljen :)
Ovako na prvu što mi nije pasalo 100% je visina volana kojeg ako je moguće moram koji cm podignuti i onda će to bit to. (nizak sam 186 cm)

Ako ima koga iz Splita ili okolice sa istom hondicom javite se u PM ako imate vremena da se nađemo i da mi objasnite neke stvari i date koji savjet općenito o motorima. Ipak sam ja bivši skuteraš :mrgreen:
 
To je praktički nov motor tako da sigurno nisi pogriješio (y). Ima li što od opreme jer tvornički je NC siromašno opremljen?

Ima Givi V47 kufer i zaštite za ruke od vjetra na ručkama. Čak mi je i ovako gol draži jer će mi biti draže stavljati lagano opremu po mom guštu. Ne skidam se sa njega, kaže žena da joj se čini da će na kauču spavati, a Honda sa menom u krevetu. 🥳
 
  • Like
Reactions: barba
Da li je tko radio i ima li uopće smisla DCT reset?
Evo da sam sebi odgovorim. Taman odradio DCT reset po uputama na videu.
Mjenjač perfektno radi, nema više trzaja koji se zna javiti pri malim brzinama. Uglavnom sve mijenja glatko i u D i S modu te se uopće ne osjeti shiftanje brzina. Preporuka. 👍
 
  • Like
Reactions: stalker and seki22
Pozeljno je sa vremena na vreme uraditi reset DCT menjaca





To bi trebalo uraditi na pocetku sezone i jos jednom na sredini seozne.

Sta bi jos trebalo da se uradi na pocetku sezone.....
Drugar Nikola je skinuo akumulator sa bajka tokom zime, drzao ga je na pametnom punjacu na modu za odrzavanje akumulatora.
Kad je vratio nazad akumulator, posle par dana poceo je da se javlja problem sa paljem.

NC upali ali dosta duze vergrla od uobicajenog kako je nekad bilo, presao svega


model je iz 2017 tako da je Yuassa odsvirala svoje


napon pri datom kontaktu je dosta nizak (pao kapacitet baterije)


napon punjenja odlican, regler dobro radi


ali napon pri verglanju nikako nije dobar


Posto je NC osetljiv na pad napona, otud problem oko duzeg verglanja i ako se to po zvuku nije poznalo.
Zato, dobar unimer u ruke i provera stanja da ne dodje do iznenadjenja, posebno modeli stari 4+ godina.

ugradio sam mu Exide




nema vise problema


konacno sam danas uzeo bajk, gospodja mi moja bas nedostajala


sa par drugara otvorili sezonu


onako svetski, za sve pare
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Nike11
Moj poznanik koji vozi NC DCT iz 2017. je nedavno imao sličan problem. Nije akumulator držao na punjaču ali mu je dulji period stao parkiran jer zbog nekih zdravstvenih problema nije vozio. Simptomi su bili isti - pao kapacitet baterije. Na moju preporuku kupio je Exide po cijeni cca 40% nižoj od Yuase. Osim cijene presudno je bilo što su Exide imali na stanju a Yuasu je trebalo naručiti i čekati.
Ja sam danas dobio crash bar torbe za moju Hondicu. To sam odavno priželjkivao ali nisam znao postoje li igdje torbe za Givi crash bar. Na jednoj Facebook grupi sam naletio na fotografije i link pa se odlučio počastiti 😊. Naručio sam ih sa Amazon.de i jutros me je u 7:30 dostavljač probudio 😜. Nisu Givi jer Givi uopće ne radi takve torbe već neki drugi proizvođač prema formi njihovog crash bara.
Cijena nije mala, 62€ s dostavom I sudeći po računu koji sam dobio stigle su iz Grčke.
Na žalost neću još nekoliko dana imati priliku da ih isprobam jer zbog Covida ne mogu do Honde koje čeka u garaži 😝
 

Attachments

  • IMG_20210329_075154.jpg
    IMG_20210329_075154.jpg
    117.3 KB · Views: 15
  • IMG_20210329_083200.jpg
    IMG_20210329_083200.jpg
    276 KB · Views: 16
Tražeći više podataka o marci Marselus došao sam do spoznaje da se radi o češkoj firmi koja proizvodi brojnu dodatnu opremu za različite modele motocikla. Na žalost kasno sam doznao da se oprema može naručiti direktno od njih pa znatno nižoj cijeni. Da sam torbice naručio iz Češke platio bih max. 40 Eura umjesto 62 koliko sam ih platio na Amazonu.
Ukoliko nekoga zanima nešto za NC ali možda i za neke druge modele svratite na stranicu https://www.marselus.com/en/.
 
  • Like
Reactions: sthooligan88
Pozeljno je sa vremena na vreme uraditi reset DCT menjaca


To bi trebalo uraditi na pocetku sezone i jos jednom na sredini seozne.

Pozeljno je sa vremena na vreme uraditi reset DCT menjaca





To bi trebalo uraditi na pocetku sezone i jos jednom na sredini seozne.

Sta bi jos trebalo da se uradi na pocetku sezone.....
Drugar Nikola je skinuo akumulator sa bajka tokom zime, drzao ga je na pametnom punjacu na modu za odrzavanje akumulatora.
Kad je vratio nazad akumulator, posle par dana poceo je da se javlja problem sa paljem.

NC upali ali dosta duze vergrla od uobicajenog kako je nekad bilo, presao svega


model je iz 2017 tako da je Yuassa odsvirala svoje


napon pri datom kontaktu je dosta nizak (pao kapacitet baterije)


napon punjenja odlican, regler dobro radi


ali napon pri verglanju nikako nije dobar


Posto je NC osetljiv na pad napona, otud problem oko duzeg verglanja i ako se to po zvuku nije poznalo.
Zato, dobar unimer u ruke i provera stanja da ne dodje do iznenadjenja, posebno modeli stari 4+ godina.

ugradio sam mu Exide




nema vise problema


konacno sam danas uzeo bajk, gospodja mi moja bas nedostajala


sa par drugara otvorili sezonu


onako svetski, za sve pare
Jel to piše negdje službeno ili su to utvrdili forumski znalci....interesira me jer vozim CROSSTOURERA i sve radi besprijekorno tri godine, pa se držim one...NAHRANI SVINJE I NIŠ NE DIRAJ...
Navodno da se znalo događati na NC ovima prvih generacija, pa je reset bio neophodan.
 
Moja Honda davno prevalila 50 kkm i još nikad nisam osjetio potrebu za resetom. Zapravo nikakvih simptoma da DCT radi nešto pogrešno. Možda se na sitne nepravilnosti čovjek s vremenom i navikne pa ih prihvati ako normalne ali da je nešto značajno poremećeno vjerojatno bi primjetio.
 
Neki se kunu u smanjenu potrošnju i do 20%-30% nakon DCT reseta. :mrgreen: Sad koliko je tu istine pojma nemam.
Ja sam primjetio glađe shiftanje brzina i pošto sam friški vlasnik motora dobro da sam napravio taj reset tako da hondica može sada pratiti i upijati samo moj stil vožnje.
 
Samo prati dobro video upute (y)

Dobra ti je potrošnja. Evo ja sam testirao kombinirane vožnje (100km van grada i 150km po gradu) izađe 4.1L.
Po gradu cca 5.5L i vjerojatno ide ispod 4L vangradske vožnje koju ću ako odem za vikend do Zadra testirati.

Po gradu sam u S2 modu. Van grada D i kad trebam snage onda vratim u S2.
 
Samo prati dobro video upute (y)

Dobra ti je potrošnja. Evo ja sam testirao kombinirane vožnje (100km van grada i 150km po gradu) izađe 4.1L.
Po gradu cca 5.5L i vjerojatno ide ispod 4L vangradske vožnje koju ću ako odem za vikend do Zadra testirati.
Samo prati dobro video upute (y)

Dobra ti je potrošnja. Evo ja sam testirao kombinirane vožnje (100km van grada i 150km po gradu) izađe 4.1L.
Po gradu cca 5.5L i vjerojatno ide ispod 4L vangradske vožnje koju ću ako odem za vikend do Zadra testirati.

Po gradu sam u S2 modu. Van grada D i kad trebam snage onda vratim u S2.
Probaj po gradu manual a van grada S3
 
  • Like
Reactions: sthooligan88
Jel to piše negdje službeno ili su to utvrdili forumski znalci....interesira me jer vozim CROSSTOURERA i sve radi besprijekorno tri godine, pa se držim one...NAHRANI SVINJE I NIŠ NE DIRAJ...
Sluzbeno pise da DCT menjac treba resetovati ili nauciti kad se nesto radi na istom (zamena, popravka i sl.).
Iskustvo dugogodisnjeg servisera tj majstora u Ovlascenom Hondinom servisu preporucuje da se uradi reset menjaca sa vremena na vreme.

Jedino sto sam primetio je to da ima male razlike u saltanju, potrosnja goriva ostala je ista 3.4L/100km godinama unazad (nemam katalizator), na satu samo sto nije 64.000km.
 
  • Like
Reactions: thule_5689