NC750 X/S DCT

Svaka čast, štedljiv si vozač kad možeš imati prosjek 3,4 l/100 km. Ja sam takav prosjek imao ranije dok sam vozio NC s manualnim mjenjačem ali s DCT sve ispod 3,7 vrlo rijetko postižem. Svakako da težina vozača i putnika utječe na potrošnju a ja s 92-93 kg nisam baš lagan a vrlo često putujem sa suprugom. Centralni kufer je uvijek na motoru a nije rijetkost da nosimo i bočne što također dodatno pogoršava aerodinamiku i težinu ...
 
Dobra je i ta potrosnja s'obzirom na uslove i da vas je dvoje na motoru. Juce smo nas petoro isli do Novog Sada na kraci djir i komntarisali potrosnju.
- Honda Varadero litra sa saputnikom bije 8L/100km
- Yamaha FJR1300 oko 5L/100km
- X-ADV750 prosek 4.2L
- NC750 mesane voznje, prosek 3.8L

Bogme nisam stedljiv na gasu, mnogi ne veruju da NC ima tako malu konjazu a da tako dobro prati motore od 80, 100hp.
U grad gotovo da nikad ne idem, autoban takodje izbegavam, samo peglam magistrale i gledam da mi sto tecnija voznja bude.
Ne volim da napinjem gas pa posle napinji kocnicu... ode potrosnja gore za cas.

Tezak sam 75kg a na standardno klot verziju NC-a dodao sam sledece stvari koje fino povecavaju tezinu.
Nisam merio ali cenim da moj NC ima 250kg bez bocnih kofera:
- produzetak prednjeg blatobrana + 2 zadnja blatobrana
- Puig vizir + podizac + navigacija i njen nosac
- Givi tank torba koja je puna sitnica
- crash bar i maglenke na njemu
- centralni stender
- kofer koji nikad ne skidam + bocni oem koferi kad zatreba

evo jedne NS, tacnije Fruska
 
Vrlo bih rado na svoga Crosstourera namontirao ovaj zadnji blatobran, jer po mokrome "zaserem" sve moguće i nemoguće...ali nisam kod ovih nekih "renomiranih" našao ništa za ugradnju. Da li si na tvoga NCu ugradio nešto originalno ili si ti nešto kemijao...u svakom slučaju bilo bi mi od velike koristi (y)
 
Davno bese kad sam stavio tj porucio sa Aliexpresa

par slika








Takodjer ugradio jos nekim mojim drugarima....

Bane


Boki


Nikola


Nema potrebe bacati pare za neki renomiran brend, braca kinezi su sasvim dobro uradili poso. :)
 
Pozdrav svima! Prije 2 godine sam kupio novu Hondu NC 750X. Prešao 19.000 km, vrlo zadovoljan,moja Honda je izuzetno mali potrošač, na otvorenom mogu proći s 3,1 l/100 km uz putnu brzinu od 90 do 110 km/h . Nemam nikakvu dodatnu opremu, zato sam se registrirao jer planiram kupiti nešto od opreme.
 

Attachments

  • honda .jpg
    honda .jpg
    1.5 MB · Views: 0
Evo i mene je pomazila sreća crknutog akumulatora. Ujutro sam odlučio krenuti na posao s motorm. Nakon davanja kontakta je benzin pumpa odradila zujanje ali na stisak tipke za paljenje je blinkala crtica na displayu a iz motora se čulo smao kliktanja releja. Odmah mi je bilo jasno o čemu se radi jer sam preosjećao da će se ovo uskoro dogoditi. Dakle, tvornički aku je izdržao 52000 km i nešto više od 4 i po godine. Malo ili puno. ovisno iz kojeg kuta se gleda.
S obzirom na cijenu novog malo jer svaki upit u trgovinama moto dijelova o modelu koji trebam je završavao reakcijom prodavača - uh, pa baš najskuplji!
Cijena Yuase YTZ 14S se kreća oko 1200 kn a s raznim popustima se kako gdje može naći i ispod 1000 kn i najčešće je nama na stanju već treba naručiti.
Odlučio sam se za povoljniju verziju pa sam naručio Exide ETZ-14BS kojem se cijena kreće oko 820 kn a s popustom ga se može naći za 645 kn.
Stari je pokazivao napon 11,6 V i priključio sma ga na smart punjač . Najprije pokazivao Err ali je nakon nekoliko minuta počeo puniti te ga napunio do kraja pa motor sada uredno pali. Ostavio sam ga da prenoći pa ću vidjeti koliko će izdržati iako više ne računam na njega jer novi bi trebao stići za par dana.
 
Booster plug je nekakav gadget koji "vara" Intake Air Temperature senzor i povećava količinu ubrizganog goriva. Ne znam koliko je ta sprava poboljšava performanse motora ali 160 $ i nije baš malo za nešto čemu je barem za mene učinak upitan.
 
Gledam po netu i YouTube-u i i dosta je pozitivnih iskustava pa sad jel samo placebo ili? 🤔😁

Gledam dali da stavim i to na wish listu ako stvarno ima smisla i odradit će posao.
 
Evo da napišem i ja par riječi o samom motoru pošto sam od nedavno i sam postao vlasnik.

Nepunih 3000 km na mom NC-u DCT iz 2017 i dalje svaki dan izmami osmijeh kad god sjednem na njega 😀. Budući da sam bivši skuteraš i ovo mi je prvi "motor" ne žalim ni kune ni trenutka od kad sam ga uzeo. Od skutera šta sam imao ni jedan se ne može mjeriti i to redom:

Piaggio Hexagon 180
Piaggio X9 250 (hondina mašina)
Yamaha Majesty 250
Piaggio X10 350
Burgman 400 - napravio dosta kilometara ali ne u svom vlasništvu
Tmax - provozao jednom i nije mi sjeo

Vidim da se dosta ekipe žalilo da mudima u vožnji nabijaju tank ali meni to kod mene nije bio slučaj. Udobnost je čak i bolja nego kod maxi skutera zbog većih kotača i puno bolje rupe upija. Jedina zamjerka koju sam odmah imao kada sam sjeo na NC je nizak položaj volana i to sam rješio podizačima i preporodio se. Sve ostalo samo riječi hvale i preporuka za sve koji im NC ulazi u uži izbor.

Što se tiče potrošnje istom sam jako zadovoljan:

Grad - 4.5L (S2 mode)
Kombinirana - 4L (S2 mode) zadnjih cca 1000km
Van grada - 3.8L (S2 mode) sport vožnja
Van grada - 3.1L (D mode)
Van grada (putnik+prtljaga) - 3.5L (D mode)


Nabacilo se par stvarčica (nešto je već bilo) na njega i još par je u pending statusu:

- kufer GIVI V47
- naslon za kufer
- podizači volana
- crash bar GIVI
- tag holder za naljepnicu sa tehničkog/vinjetu
- zaštita hladnjaka
- zadnji blatobran
- hand guards KAPPA
- nosač za mobitel/navigaciju u dolasku

U pending statusu:
- centralna nogara
- LED svjetla za maglu
- wind deflector


Toliko od mene za sada. 🙋‍♂️
 

Attachments

  • IMG_20210418_174851.jpg
    IMG_20210418_174851.jpg
    5.8 MB · Views: 0
  • IMG_20210504_150236.jpg
    IMG_20210504_150236.jpg
    1.1 MB · Views: 0
  • IMG_20210504_150241.jpg
    IMG_20210504_150241.jpg
    1.1 MB · Views: 0
  • IMG_20210504_150249.jpg
    IMG_20210504_150249.jpg
    4.4 MB · Views: 0
  • IMG_20210504_150255.jpg
    IMG_20210504_150255.jpg
    1,016.4 KB · Views: 0
  • IMG_20210504_150301.jpg
    IMG_20210504_150301.jpg
    1.2 MB · Views: 0
  • IMG_20210504_150311.jpg
    IMG_20210504_150311.jpg
    1.1 MB · Views: 0
  • IMG_20210415_190520.jpg
    IMG_20210415_190520.jpg
    4 MB · Views: 0
  • Like
Reactions: seki22
Evo da napišem i ja par riječi o samom motoru pošto sam od nedavno i sam postao vlasnik.

Nepunih 3000 km na mom NC-u DCT iz 2017 i dalje svaki dan izmami osmijeh kad god sjednem na njega 😀. Budući da sam bivši skuteraš i ovo mi je prvi "motor" ne žalim ni kune ni trenutka od kad sam ga uzeo. Od skutera šta sam imao ni jedan se ne može mjeriti i to redom:

Piaggio Hexagon 180
Piaggio X9 250 (hondina mašina)
Yamaha Majesty 250
Piaggio X10 350
Burgman 400 - napravio dosta kilometara ali ne u svom vlasništvu
Tmax - provozao jednom i nije mi sjeo

Vidim da se dosta ekipe žalilo da mudima u vožnji nabijaju tank ali meni to kod mene nije bio slučaj. Udobnost je čak i bolja nego kod maxi skutera zbog većih kotača i puno bolje rupe upija. Jedina zamjerka koju sam odmah imao kada sam sjeo na NC je nizak položaj volana i to sam rješio podizačima i preporodio se. Sve ostalo samo riječi hvale i preporuka za sve koji im NC ulazi u uži izbor.

Što se tiče potrošnje istom sam jako zadovoljan:

Grad - 4.5L (S2 mode)
Kombinirana - 4L (S2 mode) zadnjih cca 1000km
Van grada - 3.8L (S2 mode) sport vožnja
Van grada - 3.1L (D mode)
Van grada (putnik+prtljaga) - 3.5L (D mode)


Nabacilo se par stvarčica (nešto je već bilo) na njega i još par je u pending statusu:

- kufer GIVI V47
- naslon za kufer
- podizači volana
- crash bar GIVI
- tag holder za naljepnicu sa tehničkog/vinjetu
- zaštita hladnjaka
- zadnji blatobran
- hand guards KAPPA
- nosač za mobitel/navigaciju u dolasku

U pending statusu:
- centralna nogara
- LED svjetla za maglu
- wind deflector


Toliko od mene za sada. 🙋‍♂️
To je najbitnije
Da izmami osmjeh kad sidnes na njega
 
  • Like
Reactions: sthooligan88
Lijepo si ga opremio, samo naprijed. Tim dodacima nikad kraja :mrgreen:. Zanima me koliki si handlebar riser stavio i jelitrebalo intervenirati sa kabelima i sajlama jer mi se čini da su sve duljine na knap? Gdje si nabavio ovaj tag holder? Meni naljepnicu od registracije redovito lijepe na amortizer a to me nervira jer stavljaju jednu preko druge. Koliko je čvrsto, na fotografiji izgleda kao obična plastika?
 
Tag holder

Handlebar risers

Na tag holderu možeš i maknuti ovu prozirnu plastiku jer se sama naljepnica lijepi na crnu plastiku.

Što se podizača tiče to su mi odradili u servisu u sklopu samog servisa i rekli su da nije bilo nekih zahvata većih. Isplati se svake kune jer mene sa 186cm lijepo ispravi i puno je lakše manevrirati sa samim motorom.
Podigao sam ga 2.5 cm i taman mi je.
 
Tag holder

Handlebar risers

Na tag holderu možeš i maknuti ovu prozirnu plastiku jer se sama naljepnica lijepi na crnu plastiku.

Što se podizača tiče to su mi odradili u servisu u sklopu samog servisa i rekli su da nije bilo nekih zahvata većih. Isplati se svake kune jer mene sa 186cm lijepo ispravi i puno je lakše manevrirati sa samim motorom.
Podigao sam ga 2.5 cm i taman mi je.
Jel ti tag holder kvari aerodinamiku kod vecih brzina🤪
Jel te zanosi u desno😂
 
  • Like
Reactions: sthooligan88