NC750 X/S DCT

Shad mi se osobno više sviđa od Kappe i Givija i ne sumnjam da ćeš biti zadovoljan. Nadam se da je cijena povoljna. Kad bih ponovno kupovao nosače i kufere Shad bi mi bio prvi favorit.
Nisam uspio naći povoljnije od 100€. Za dvije metalne štangice čini mi se dosta. Ali kad gledam i materijal je skup...
 
Pozdrav ekipo!
Došlo je vrijeme da se mjenjaju tvorničke gume s novima.
E sada bi trebao savjet, zapravo vaša iskustva za koju marku
i model guma se odlučiti sa sadašnjih tvorničkih Bridgeston na NC750x dtc.
Napomena da 90% se vozi po asfaltu.
 
Sve je lijepo odrađeno, kada se već radi onda skidaš svaki dio da vidiš na čemu si, posebno se ističu ovi dijelovi koji su ostali bez masti i koji cvikaju... Jel voziš po kiši i koliko je star motor? Nadam se da si podmazao sve osovinice, šarafe i ostale stvari kad si ih tako lijepo očistio.
Inače treba provjeravati i čistiti klipiće obavezno kod zamjene pločica i provjeriti stanje ostalog, da sve ide glatko i bez otpora, a ne samo zamjeni i vozi dalje, jer se kasnije drugi elementi pohabaju, potroše i nikad više to nije to kao kad se održava.
Ovo je primjer održavanja i kako detalji puno znače i da treba sve sa strpljenjem i pedantno odraditi(najbolje sam ako možeš) na najbitnijem sistemu - kočnicama. (y)

Po kisi vozim samo ako moram a to je kad me uhvati na proputovanju negde, ne volim je i nije mi gust voziti po kisi.
Gospodja moja je 2016 godište, mažena i pažena od prvog dana kako dolikuje tako da nema brige oko bilo čega.

Hvala, slažem se sa napisanim.... dosta vreme, mnogo truda a pre svega znanja treba uložiti kako bi rezultat bio dobar.
Samo tako može trajati i biti pouzdano kad se sedne i uprti na put.

Sad trenutno radim jednog belog NC-a (reparacija prednjih amortizera, ventili) koji ima duplo manje predjenih km od mene al je zato duplo goreg stanja i ako su istog godišta..... pisaću kad dodje vreme.

Pozdrav ekipo!
Došlo je vrijeme da se mjenjaju tvorničke gume s novima.
E sada bi trebao savjet, zapravo vaša iskustva za koju marku
i model guma se odlučiti sa sadašnjih tvorničkih Bridgeston na NC750x dtc.
Napomena da 90% se vozi po asfaltu.

Moje prve su takodje bile Bridgestone, druge Pirelli Angel GT, treci set i sad cetvrti trosim Mitas Touring Force.
Ni sa jednim od ovih modela nisam imao problema kad je suvo, drze odlicno i moze se oboriti do kraja.
Situacija se menja kad je mokro, tu je Mitas najtanji i treba voditi racuna, ujedno je i najjeftiniji set guma.
Takodje Michelin Pilot Roud, Metzeler su dobre gume ili ti nećeš pogrešiti koje god da izabereš.

Lično, mislim da cu za sledeći set uzeti opet Pirelli Angel GT 2 jer sam imao priliku videti stanje sa 23.000km predjena kod drugara na NC .... neverovatno je očuvana.

Posto ti je ovo prva zamena guma, računaj da na sledećoj zameni, pored guma pripremiš i dampere jer ce biti sigurno pohabani.
Ko ti bude radio, zamoli ga da digne semeringe točkova , očisti oko ležajeva, zaštiti odgovarajućom mašću, očisti i podmaže osovine oba tocka.
Proveri klizače na kočnici napred-nazad i td. ...... šteta da se ne sredi kako dolikuje kad je vec sve poskidano.
 
Last edited:
Ja sam nakon tvorničkih Dunlop imao Pirelli Angel ST i nisam bio zadovoljan njima. Po hladnom vremenu se sporo griju i znaju proklizati. Imao sam i ranije i na prvoj NC s istim iskustvom. Još sam primjetio da se prednja guma nejednako troši jer su bočni dijelovi od drugačije komponente pa se je vrlo neugodno voziti kad guma dobije oblik trapeza. Nakon Pirelli imao sam dva seta Metzeler Z6 guma za koje nemam primjedbi a onda sam iz znatiželje prešao na Mitas Touring Force i s njima prvi puta od kada vozim NC preći više od 10000 km s jednim setom guma. Sada već imam drugi set Mitasa TF ali više to nije jeftina guma jer je cijenom postala jednaka prosječnim gumama europskih marki. Za sljedeću zamjenu ću već razmisliti...

Usput prodajem nosač dodatnih svjetala marke Givi za NC (od 2016- 2020) . https://forum.motori.hr/threads/p-prodajem-givi-nosac-dodatnih-svjetala-za-hondu-nc-750.266424/
 
Pirelli Angel ST nije za teske motocikle a tu upravo spada NC i ako gabaritno nije velik bajk, GT je bolja opcija.
Ja sam Mitasom prezadovoljan bio dok je prvi set koštao kod nas 160e, drugi je vec otisao na 190e a kakve ce cene biti ove sezone videcemo, bojim se da ce za jos malo porasti cena a to vec ulazi u rangu sa premia brendom.
Nema vise rezona da je kupim pa otud razmisljam da predjem na Pirelli Angel GT2.
 
Ja sam nakon tvorničkih Dunlop imao Pirelli Angel ST i nisam bio zadovoljan njima. Po hladnom vremenu se sporo griju i znaju proklizati. Imao sam i ranije i na prvoj NC s istim iskustvom. Još sam primjetio da se prednja guma nejednako troši jer su bočni dijelovi od drugačije komponente pa se je vrlo neugodno voziti kad guma dobije oblik trapeza. Nakon Pirelli imao sam dva seta Metzeler Z6 guma za koje nemam primjedbi a onda sam iz znatiželje prešao na Mitas Touring Force i s njima prvi puta od kada vozim NC preći više od 10000 km s jednim setom guma. Sada već imam drugi set Mitasa TF ali više to nije jeftina guma jer je cijenom postala jednaka prosječnim gumama europskih marki. Za sljedeću zamjenu ću već razmisliti...

Usput prodajem nosač dodatnih svjetala marke Givi za NC (od 2016- 2020) . https://forum.motori.hr/threads/p-prodajem-givi-nosac-dodatnih-svjetala-za-hondu-nc-750.266424/

Pa i nisu baš pretjerano poskupile, uvijek su bile od 1000 do 1100 kn.

 
Pozdrav ekipo!
Došlo je vrijeme da se mjenjaju tvorničke gume s novima.
E sada bi trebao savjet, zapravo vaša iskustva za koju marku
i model guma se odlučiti sa sadašnjih tvorničkih Bridgeston na NC750x dtc.
Napomena da 90% se vozi po asfaltu.
Na mome su Mitas Touring force. Kako nemam iskustva sa drugim gumama mislim da ću sljedeće uzeti Dunlop roadsmart 3. Čuo sam jako dobre stvari za tu gumu na više mjesta. Upravo to što pričaš 90% asfalt i odlične na kiši
 
Jedan NC koji je imao problem sa radom motora, gašenjem, zaglavljivanjem menjača i td. Problem je bio u popustenim masama na levoj strani.
Bajk nema vise tih problema, 300km predjeno od tad sve Ok. Sad je došao red da se prest. ventili, zam. antifriz i srede amortizeri napred, podesi zadnji.

IMG-20220205-122135.jpg

IMG-20220207-174109.jpg

zbog muke onomad nove svećice su stavili
IMG-20220207-174730.jpg

sve je išlo glatko dok nisam uzeo amorte
IMG-20220205-131417.jpg

IMG-20220205-131535.jpg

IMG-20220205-134700.jpg

IMG-20220205-134801.jpg

IMG-20220205-135408.jpg

IMG-20220205-140531.jpg

IMG-20220205-145451.jpg

IMG-20220207-104036.jpg

IMG-20220207-104040.jpg

radjeni su, toliko je lepka stavljeno da ne mogu izvaditi čauru
IMG-20220207-105022.jpg

sanacija može početi
IMG-20220207-110023.jpg
 
IMG-20220207-122251.jpg

IMG-20220207-125215.jpg

IMG-20220207-121110.jpg

IMG-20220207-132459.jpg

IMG-20220207-133402.jpg

dodjoh do željenog
IMG-20220207-140204.jpg

teleskopi su načeti zbog vode/vlage.... jbg
IMG-20220207-140217.jpg

IMG-20220207-170319.jpg

montage i gotovo
IMG-20220207-190346.jpg

Šteta bas šteta za celokupno stanje NC-a jer je istog godišta kao moj al sa duplo manje km.
Zadnji amortizer sam jedva pomerio na štelovanju
:/

_______________________________________________________________
 
  • Like
Reactions: vespinjo and Over G
drugi NC potrajao je 5.000km, nemere kvrknut
IMG-20220209-152306.jpg

2018 ili 19 je godišta
IMG-20220209-152323.jpg

Srdjan je odradio sedište, dosta udobnije no fabričko
IMG-20220209-152349.jpg

stender iz MK nije dobar, vrlo malo da se ćušne napred i ode
moraće ovde Seba poradi kako bi stajao stabilno
morao sam dizalicu podmetnuti, nisam se usudio tako raditi
IMG-20220209-152410.jpg

E sad, sta je ovde problem.....
Miroslav mi izlozi da ne može upaliti bajk, sve odradi po davanju kontakta ali neće da zavergla, već se samo čuje "tak".
Skinuo je akumulator, napunio (kaže punjač da je Ok), namontirao i opet isto, samo "tak" uradi kad se start taster pritisne.
Skinuli ga sa slepa, brzinski dajem kontakt samo da vidim/čujem šta se zbiva..... ne vidi menjač, gasim i odlazim raditi tekući posao, posle cu se pozabaviti.
U medjuvremenu stavljam za kafu tj aku da se krcka.

šta je ovde problem
IMG-20220209-152602.jpg

Problem je do akumulatora, crkao je i ako pokazuje prihvatljive vrednosti napona.
To je samo posledica, povučen je niz stvari za sobom o kojoj cu kasnije.
Uzrok kvara je adapter (iznad baterije) napona USB utičnice koji je vezan kako ne treba, direkt na akumulator.

sad da vidimo šta kaže merenje i paljenje
IMG-20220209-155731.jpg

Tu je situacija sledeća....
Prvo ide potrošnja struje u fazi mirovanja, to je ono kad je sve pogašeno, bajk parkiran a mi u kuci pijemo ladno pivo.

HISS (kod. paljenje) vuče do 10mA struje i to je skroz Ok jer ima modela dvotočkaša koji znaju da povuku 18mA.
HISS + USB adapter, zajedno vuku 30mA .... mnogo, nije prihvatljivo i šta to tacno znaci?

Nas akumulator je deklarisan na 205A(en) = isporuka udarne struje kad startujemo bajk.
205A je isto sto i 205.000mA struje u kofi koja je bušna na dnu i non stop curi vani 30mA.
Sad sami sračunajte koliko će struje iscureti za 1h, 1d, 5d -10d, 3-5 nedelja pa cete znati sa cim raspolažete pri narednom startovanju.

Sad da se vratim na "povučen je niz stvari sa sobom" .....
Akumulator je pokretač zabave kad zabrunda masina, pa krivina, pa milina
:)
ali isto tako zna biti i pokretač niza sranja koje nas mogu zadesiti.
Los akumulator direktno u celo udara regler-namotaj, zatim frajlauf kao i ECU (motor, abs).
Konkretno u ovom slučaju frajlauf je načet, grublji zvuk proizvodi tako da se nazad ne može ici. Pojačavaće se vremenom, za sad ništa strasno ali u nekom momentu moraće se zameniti jer kad on krene da se raspada, znajte da cete imati metalne opiljke u motoru/ulju.
 
  • Like
Reactions: lowrider123
punjenje je odlično
IMG-20220209-160238.jpg

dalje nastavljam po planu i programu
IMG-20220210-105323.jpg

20e kosta oem rele ako se ne varam, dobar će biti boshov od 800din
IMG-20220210-105542.jpg

usput nadjem da je sjeban šraf/navoj sedišta
IMG-20220210-110742.jpg

šraf zamenio, navoj sredio
IMG-20220210-111040.jpg

držač suvozačeve strane namešten, pogubljeni delovi
IMG-20220210-110747.jpg

raskacio instalaciju maglenki
IMG-20220210-113220.jpg

koju cu upariti sa USB instalacijom
IMG-20220210-113232.jpg

na mesto predvidjeno za to
IMG-20220210-113625.jpg

mora ovako izgledati, rasturanje plastika
IMG-20220210-113848.jpg

da bi finalno stanje bilo.... može pakovanje
IMG-20220210-120648.jpg

IMG-20220210-125320.jpg

IMG-20220210-125748.jpg

To bi bilo to NC-jasi a i ostali koji voze nešto sasvim deseto.
Sezona samo sto nije počela, proverite i sredite stanje bakterije pre nego
:moto3:

Ajd uzdravlje
:cirka2:
 
Par NC-ova

IMG-20211104-173006.jpg

Nidžin je dobio novu obuću pozadi
viber-slika-2022-02-22-15-49-25-254.jpg

mekana ko dusa, lepi se za prste
viber-slika-2022-02-22-15-49-25-450.jpg

zatim jedan S model
drugaciji trip u voznji od X-a
IMG-20220224-154646.jpg

pracen lepom, dubokom i ne previse jakom melodijom
IMG-20220224-154631.jpg

dobio je antifriz
IMG-20220224-160336.jpg

koc. tecnost
IMG-20220224-171515.jpg

IMG-20220224-171528.jpg

IMG-20220224-171851.jpg

IMG-20220224-172342.jpg

IMG-20220224-172718.jpg

poluga oce kaki malo
IMG-20220224-173500.jpg

IMG-20220224-173538.jpg

IMG-20220224-175047.jpg

f.v. treba zameniti
IMG-20220224-181150.jpg

zabicu takodje
IMG-20220224-181800.jpg

IMG-20220224-190733.jpg

IMG-20220224-190746.jpg

najgora boja za pipati prljavim rukama
IMG-20220225-100918.jpg
 
  • Like
Reactions: Over G
IMG-20220224-191333.jpg

dok se greje tj ceka ventilator
IMG-20220224-191813.jpg

macnuti
IMG-20220225-101145.jpg

pa pakovati
IMG-20220225-101200.jpg

pretrljati
IMG-20220225-105744.jpg

IMG-20220225-110344.jpg

smanjiti pretisak prednje (i zadnje)... dobrano preceran
IMG-20220225-103601.jpg

pojacati kontakt
IMG-20220225-110446.jpg

stop svetla kufera
IMG-20220225-110634.jpg

kod levog pina je deformisana plastika, glavi
IMG-20220225-104224.jpg

s'pakovan, mozda ce se dizati u vis, dogovi i copa odgovara od X-ADV
IMG-20220225-111032.jpg

Todoreva makina
IMG-20220225-115040.jpg

nekako upali i ako je punjenja bakterija....kaput
IMG-20220225-115048.jpg

<_<

IMG-20220225-115748.jpg

<_<

IMG-20220225-115754.jpg
 
  • Like
Reactions: Over G
IMG-20220226-144448.jpg

pr. god. je menjana guma, ostavljeni potroseni damperi, nosac ima lufta 2, 3mm
IMG-20220225-122629.jpg

stanje sranje
IMG-20220225-162638.jpg

sanacija dok se ne nabave nove
IMG-20220225-162940.jpg

IMG-20220225-122636.jpg

IMG-20220225-133010.jpg

IMG-20220225-161023.jpg

IMG-20220225-160538.jpg

<_<

IMG-20220225-161428.jpg

IMG-20220226-150146.jpg

dok sam vracao poklopac pr. lancanika ispade oem sraf sedista
IMG-20220226-154554.jpg

jedan vozi prepumpan, drugom pa fali...ko ce svetu ugoditi
IMG-20220226-155157.jpg

IMG-20220226-155308.jpg

e sad ide sex
IMG-20220225-163203.jpg

treba zameniti sijalicu i gum. poklopac
IMG-20220225-165143.jpg
 
  • Like
Reactions: Over G
IMG-20220225-165434.jpg

Nekada je bila led sijalica pa je isečena guma kako bi preskocila hladnjak.
Led je sve žive zaslepljivao u saobracaju u sred GR, baca svetlo na sve strane.
Stade čovek na sred puta rešen da vrati staru sijalicu. Zbog vrlo malo prostora, slabog znanja kako se skida osigurač sijalice, ispizdeo je do te mere da je žicu pokrivio.
To sad meni pravi problem da vratim kako treba.

obratiti paznju na strelicu
IMG-20220225-171321.jpg

Da vam objasnim kako se menja sijalica, lako je samo sto treba malo strpljenja i mirna ruka.
Prvo, gospodja trazi da se klekne na koleno ispred fara, jednom rukom zakreni tocak kako bi dobio najvise moguceg mesta da se uvuce druga ruka i skine dzek sa sijalice.
Zatim skinuti gumu, prste pomerati ka desnoj strani da se napipa osigurac.
Kad se napipa, pritisnuti ka spolja i dizati u vis kako bi zica izasla iz dela gde zabravljuje.
Povuci je skroz nazad i izvaditi sijalicu iz lezista.
Nova kad se montira, verujem da je svima jasno.... nikako ne pipati staklo.

bocnuti kontra redom i gotovo
IMG-20220225-173335.jpg

drugi sex je taj sto ne radi jedna rucica grejaca, instalacija opet nije pristupacna
IMG-20220226-160502.jpg

pukla žica desne strane
IMG-20220226-160434.jpg

izvuci, produzi, zalemi, vrni, dzekni
IMG-20220226-162331.jpg

IMG-20220226-163230.jpg

ponovo radi bioskop
IMG-20220226-163313.jpg

ponovo radi bioskop
IMG-20220226-163340.jpg

za kraj
IMG-20220226-164347.jpg

resetovan
IMG-20220226-164349.jpg

menjač
IMG-20220226-164354.jpg

ondak ide plavi, za decake ..... o njemu cu sutra mejbi
viber-slika-2022-02-21-18-12-27-757.jpg
 
Da nastavim di sam stao.... plavi.
Nemanja je imao manju nezgodu, bliski susret sa drvenom barakom.
Od štete je imao prednji blatobran i neprioradan položaj ruku dok ide pravo, leva strana (saka kad se drzi korman) je bliza telu u odnosu na desnu stranu.
Znavsi koliko je tanak napred, matematika već počinje da radi u glavi koliko će boleti.

viber-slika-2022-02-21-17-56-13-069.jpg

Sedoh da ga probam, napravim krug.....
Nista nisam primetio da ne valja, jedino sto je stradalo pored blatobrana je korman. Desna strana je poterana napred (kroz razgovor saznah da je telom pogurao tu stranu, umalo prs nije stradao).
Sve Ok, sitna steta....sredice se, blatobran je poruceni stize u boji .... pada kamen s'ledja
:)


stetu koju je imao na teleskopu
viber-slika-2022-02-14-16-53-10-345.jpg

i cizmi
viber-slika-2022-02-14-16-53-10-520.jpg

to sam ispeglao
IMG-20220221-163409.jpg

korman sredjen takodje, štitnike da poboljšam kod retrovizora
viber-slika-2022-02-21-17-57-03-664.jpg

bit ce bolje sa podloškom
IMG-20220221-112118.jpg

ujedno da razdvojim na obe strane donji sraf retrovizora, krvnicki je stegnuto
viber-slika-2022-02-21-17-57-48-920.jpg

obratiti paznju na sliku
prva stvar, mast na navoj srafa, ubaciti isti i dobro stegnuti gedorom 14
IMG-20220221-112349.jpg

druga stvar, mast na navoj retrovizora
zaviti retrovizor i viljuskastim (14) ključem stegnuti kontra maticu normalnom jačinom
IMG-20220221-111719.jpg

posto je sa upravljacem zavrseno, na red dolaze led maglenci
1.jpg

mogu slobodno reci da je sve vrlo kvalitetno uradjeno
2.jpg

proba pre ugradnje
1-1.jpg
 
opet preduprediti ubacivanjem feder sajbnica
3.jpg

nosace odmah probam i nailazim na problem
sa umetcima nema sane, kad s ejedan izbaci opet nema sanse
4.jpg

ako se oba izbace
5.jpg

opet nemere moc, ima da landara i ako je do kraja stegnuto
6.jpg

resenje
7.jpg

20mm sirine, duzine taman da se dotaknu krajevi kad se zategne oko cevke
+ dodati jedan krug izolir trake kako bi gumu drzalo na mesto gde treba
8.jpg

i to je to
9.jpg

podesiti pravac
10.jpg

11.jpg

premeriti visinu
12.jpg
 
pa primeniti sve isto na drugu stranu
13.jpg

14.jpg

može se preci na rasturanje
15.jpg

sačekala me je jedna žabica manje
16-1.jpg

zatim još jedna u klljunu.... neko nije vrnuo
16.jpg

17.jpg

dzek je odma na dohvat ruke.... trebace zarad teh. pregleda
<_<
i njinih propisa (kretenskih)
18.jpg

idealna pozicija bi bila kod prekidaca TC, vod. polozaj ali nemam srca tu staviti jer znam da ne bi potrajao
jest da pise da je sve vodonepropusno, ovaj prekidač to sigurno nije, zato ce stajati uspravno
19.jpg

20.jpg

21.jpg

instalacija namigerena, gotovo da se ne moze nista primetiti
22.jpg

proba
24.jpg

klik
23.jpg

korekcije
25.jpg

ovo ce na drumu dobro biti ubedjen sam, samo da potraju
sve pohvale za ove maglenke, trenutno za te novce ne znam dal ima bolje
26.jpg
 
ujedno još jednom proveravam stanje felne, diska, teleskopa
sve je u najboljem redu, može se pakovati
27.jpg

kako sam uzeo plastiku tako zvecnu nešto, prodrmam i vidim nešto u migavcu
28.jpg

sraf sa donje strane popušten, poklopac seta
30.jpg

31.jpg

taj zub je sa ove strane, nista bitno kad se vrati na mesto poklopac i dobro stegne sraf
29.jpg

žabice koje su falile udenute na mesto
32.jpg

sklopljen
33.jpg

još jedna proba
34.jpg

dok je motor vruc, koristim priliku zameniti
viber-slika-2022-02-21-18-11-33-604.jpg

staviti na max (merač se ne zavija)
IMG-20220221-170834.jpg
 
  • Like
Reactions: Over G