NC750 X/S DCT

Ja sam danas iskoristio kišni dan u garaži pa sam zamijenio prednje disk pločice. Nove OEM Honda sam kupio još prošle godine u ovlaštenom servisu ali pošto su prethodne Ferodo Platinum imale još prilično mesa odlučio sam ih još malo potrošiti, iako od prvog dana nisam bio s njima zadovoljan. Efekt kočenja s Ferodo poločicama je bio sigurno 30-tak % slabiji od originalnih pločica a to se posebno osjećalo kad je motor opterećen suvozačicom i bočnim kuferima. Bez intenzivne pomoći stražnje kočnice kočenje je predstavljalo izazov čak i pri nižim brzinama. Sada ćemo sačekati da disk pločice "legnu" ali već sada je sila kočenje osjetno veća što se osjeti već na prvi stisak ručice.
Nakon skidanja starih pločica detaljno sam oprao kompletan kočiona kliješta, oprao i ispolirao i vratio unutra klipove te stavio nove pločice.

Eh, da ne zaboravim napomenuti. Prije 4-5 dana sam demontirao Givi nosač maglenki koji mi još prvog dana nisu izgledali kao pravo rješenje. Sada sam maglenke montirao niže na crash bar. Cesta je i dalje jako dobro osvjetljena a maglenke sada manje zasljepljuju vozila iz drugog smjera kad sam ja nagnut u desnim krivinama.
 
Pozdrav svima,
Zna li netko kako se montiraju ovi štitnici protiv insekata na amortizer? Pretpostavljan da se skine ova crvena traka pa se može nalijepiti, ali mi to ne djeluje sigurno. Možda da se električarskom stegom još pričvrsti? Je li netko možda montirao?
 

Attachments

  • slika1.jpg
    slika1.jpg
    267.6 KB · Views: 0
  • slika2.jpg
    slika2.jpg
    182.8 KB · Views: 0


Odmasti cizmu amortizera (brake cleaner), skini zastitnu traku i zalepi + dodaj pvc vezicu preko i dobro stegni.
 
@Feis123
Nisam nigde mrdnuo van granice sem RO (Nacionalni park Semenic).
Sad 18.07. treba da idemo na Transalpinu i Transfagarasan .... prelepo za videti, preporuka sa moje strane.
 
  • Like
Reactions: Feis123
Nakon skoro 6 godina i preko 60 kkm sam shvatio da cijelo vrijeme vozim motor s tvorničkom greškom 🤔.
Često puta kod vožnje noću mi se događa da vozila iz suprotnog smjera blicaju a posebno vozači šlepera koji sjede visoko?! Uvijek vozim s oborenim svijetlima i to blicanje sam povezivao s mogućim opterećenjem motora jer gotovo uvijek je sa mnom supruga a često i puni bočni i centralni kufer.
Prije dvije večeri smo također putovali noću i ponovno su mi blicali šleperi. To mi je dalo razmišljati jer stvarno imam dojam da moje svjetlo nešto više osvjetljava lijevu prometnu traku.
U nastavku vožnje, posebno na dionicama bez prometa i javne rasvjete sam analizirao i detaljno pratio kakav snop svjetla baca moj motor i shvatio da je stvarno svjetlost značajno usmjerena na lijevu stranu ceste. 😮
Kad sam došao kući pozorno sam promotrio far i uočio vrlo izvjesni uzrok problema. Sjenilo s led izvorima svjetlosti je unutar fara značajno zakrenuto u lijevo što očito snopove dugog i kratkog svijetla usmjerava na suprotnu stranu ceste.
Ne znam je li kod motora kao i kod automobila postoje različiti farovi za left i right hand drivinig ili pučki rečeno za "normalni" i engleski način vožnje. Ovako podešen far bi baš bio pogodan za engleski način vožnje lijevom trakom.
Sad sebi postavljam pitanje jesam li možda dobio motor koji je bio namijenjen za neko tržište gdje se vozi obrnutom stranom ili je negdje u proizvodnji far jednostavno graškom krivo namješten.
Sad me zanima ima li sjenilo vanjsku mogućnost namještanja po pravcu jer znam da ima mogućnost namještanja po visini? Ako netko zna volio bih da podijeli to s nama na forumu.
Na priloženim fotografijama se jasno vidi koliko je sjenilo pomaknuto u stranu u odnosu na trokut koji predstavlja uzdužnu os fara odn. motora.
 

Attachments

  • IMG_20220802_211406.jpg
    IMG_20220802_211406.jpg
    1.5 MB · Views: 0
  • IMG_20220802_211435.jpg
    IMG_20220802_211435.jpg
    4.6 MB · Views: 0
Sad me zanima ima li sjenilo vanjsku mogućnost namještanja po pravcu jer znam da ima mogućnost namještanja po visini? Ako netko zna volio bih da podijeli to s nama na forumu.
Probam da pomognem....

Pogledah slike, definitivno kod tebe nije usmeren snop svetla gde treba vec ga "baca" mnogo u levu stranu.

evo ga far


ovako izgleda sa zadnje strane


Srafovi koje sam oznacio strelicama sluze za stelovanje fara, gornji bi trebao da je za visinu, donji za levo-desno.
Uzmi kljuc 10 ili krstak srafciger ubodi sa donje strane gde su zubci i idi na zavijanje srafa.
Kako zavijas, tako bi trebala reflektujuca povrsina da se ispravlja.
Da bi doveo far da osvetljava kako treba, trebace ti regloskop.... tad mozes podesiti (dok sedis na bajku) far po vertikali i horizontali da bude fest.
 
Hvala Satelis, već sam to odradio sinoć kad sam se vratio kući. Na isti način se štelaju svijetla na prethodnom NC modelu koji ima H4 žarulju i tamo sam to radio dok sam vozio staru Hondu. Malo je nezgodno i sporo zakretanje križnom kacavidom jer treba malo vremena dok shvatiš u koju stranu trebaš vrtjeti da bi dobio željeni pomak. Ovaj vijak s lijeve strane koji je na nižoj poziciji služi za namještanje visine snopa a onaj viši s desne strane za namještanje lijevo-desno. Moglo bi se i direktno okretati vijak s glavom 10 mm ali je malo nespristupačno za prići rukom. Nemam regloskop pa sam visinu snopa spustio od oka da bude niže nego do sada. Vidjet ću vožnji sljedećih dana pravi efekt pa ću po potrebi korigirati.
 
Imam u firmi uređaj za štelanje svjetala ali sam to ja odradio onako na osjećaj. Prvo sam namjestio horizontalno snop što nije bilo velik problem jer se optički vidi kada je sjenilo fara u centru. Po visini sam štelao tako da sam snop svjetla spustio skroz nisko a onda sam nakon vožnje udvoje s punim kuferima podigao svijetla na optimalnu visinu. Bitno mi je da pod punim opterećenjem svijetla nisu previsoka jer najčešće noću vozim tako opterećen.
Sada su dojmovi više nego pozitivni jer očito od prvog dana ja nisam imao propisno naštelano svijetlo. Čak sam više puta i na ovom forumu pisao pokude na svijetlo Honde NC. Za razliku od ranije sad se veselim sljedećoj noćnoj vožnji.
 
Last edited: