NC750 X/S DCT

Samo vi gasite na killswitch dok jednom ne zaboravite nakon kilswitcha okrenuti i kljuc pa vam svijetlo izvuce akumulator dok pijete kavu. Upravo to se desilo kolegi prosle godine pa bio guranac da upali.
 
Imam jedno pitanje u vezi gašenja
Da li gasiti motor na "ključ " ili na "killswitch"?
I još jedno pitanjce
Kad ga ugasim bljeska mi crvena lampica "HISS" da li je to OK?

Bajk pre gasenja izbacis iz brzine u N ako je DCT verzija (fabrika preporucuje), ako je klasican menjac ondak je nebitno dal je u brzini ili nije.
Tako ces izbeci sutradan ujutru moguce zatupljenje menjaca (akumulator "malo" oslabio) jer ako zatupi i ne zna u kom je polozaju eto tebi problema, paljenja nema.

Bajk gasis uvek na kljuc, kill prekidac sluzi za gasenje samo ako je nuzda (takodje preporuka fabrike).
Svako ko gasi bajk na kill prekidac nece imati problema sve dok su kontakti unutar prekidaca dobri.
Posto Nista na svetu nije vecno, tako ni ti kontanti nisu svemoguci ili ti propadaju i ondak pocne se gasiti bajk u sred voznje, najcesce vruc po truckavom putu.
Kada bi licno videli rasklopljen kill prekidac i koliko su unutra tanki kontakti, jasno bi vam sve bilo kao dan da ga sto manje treba akati.

HISS je zastita ..... sve je OK
 
Bajk pre gasenja izbacis iz brzine u N ako je DCT verzija (fabrika preporucuje), ako je klasican menjac ondak je nebitno dal je u brzini ili nije.
Tako ces izbeci sutradan ujutru moguce zatupljenje menjaca (akumulator "malo" oslabio) jer ako zatupi i ne zna u kom je polozaju eto tebi problema, paljenja nema.

Bajk gasis uvek na kljuc, kill prekidac sluzi za gasenje samo ako je nuzda (takodje preporuka fabrike).
Svako ko gasi bajk na kill prekidac nece imati problema sve dok su kontakti unutar prekidaca dobri.
Posto Nista na svetu nije vecno, tako ni ti kontanti nisu svemoguci ili ti propadaju i ondak pocne se gasiti bajk u sred voznje, najcesce vruc po truckavom putu.
Kada bi licno videli rasklopljen kill prekidac i koliko su unutra tanki kontakti, jasno bi vam sve bilo kao dan da ga sto manje treba akati.

HISS je zastita ..... sve je OK
Hvala puno
E ovo je pravi i stručan odgovor a ne da se rasprava odvede na kojekakve špekulacije i prepucavanja.
Lp i sretno na cesti

.
 
  • Like
Reactions: Satelis
Ako si ikad padao sa motora, onda sigurno znaš kako je u zraku kad tražiš taj prekidač da ugasiš motor...
jesam jednom, imao sam vremena za ugasit prekidac ali sam se sve nado da necu izletit iz zavoja pa sam na kraju izletio i naravno da ga nisam ugasio:ROFLMAO:
 
  • Haha
Reactions: Feis123
Zdravo decki, evo problematike ujedno i resenja.......

Elem, brava je pocela jos porsle godine da me zeza. Okrenem kljuc na On i nista se ne desava, vratim pa okrenem opet i eto ga kontakt.
Vremenom sam morao ponekad 2, 3 x okretati kljuc ne bi li dobio dikilikontakt, jedared se ugasi kako sam presao preko lezeceg.
Na kraju sezone odvezao motor u tazbinu da zimuje i kako sam ugasio gospodju nisam vise mogao da upalim ni posle 20 davanja kontakta a i kad dobijem nekako, cim upali ugasi se.
Nista, sutnuo sam je u cose da cuti pa ce se resiti neki dan. U medjuvremenu stigli su migavci kao sto nosi model 21 pa je red i to zameniti.

da je sunce vidi
:)

viber-slika-2023-03-19-17-49-33-099.jpg

obe strane skinuti
viber-slika-2023-03-19-17-49-33-253.jpg

skinuti - klemu ili raskaciti dzek od brave (da se belaj ne napravi)
viber-slika-2023-03-19-17-49-34-506.jpg

zabicu izvuci iz rupe
viber-slika-2023-03-19-17-49-33-450.jpg

Lani dobijem info da se brava lako skida. 2 krstak srafa sa donje strane se odviju, malo je teze prici i eto je napolju.
Bi mi cudno, do sad nisam video da krstaci drze bravu
:stabre:

Takodje dobi info da za moju problematiku ima resenje u vidu nekog kontaktnog praha koji se samo sipam gde kljuc ulazi i bice bravi dobro.
E tu sam se skroz nasao u cudu, ujedno zapitao kako je resena brava kad je ovo moguce uraditi da ima efekta.... koliko ja zapravo ne znam!
:Joska:


situacija je zapravo ovakva a i sama procedura
viber-slika-2023-03-19-17-49-33-641.jpg

Krstaci drze imobilajzer (oznaceno crvenom strelicom) tako da se njino odvijanje ne odnosi na demontazu brave. Brava da bi se skinula, odvija se imbus sraf koji je oznacen zelenom strelicom x2 komata.
Probao sam odviti i nisam uspeo, trazi cukanje, mozda i grejanje zbog lepka na navoju.
Mesta tj porstora za ugurati ruke i alat je jako jako mali, smeta kablaza, sajle, far je bas blizu, smetaju amorti ponajvise.... sve smeta, pizdim i vec psujem sve japansko sto su sprčili sve tako.
Nista, ne skidam bravu, probacu da skinem samo el. ulozak koji me inace i zeza.
Oznaceno je crvenim krugovima, 3 srafa treba odviti.
Znaci.... sva ona priča tj info koji sam dobio..... nema veze sa mozgom
:vutra:


torex sa rupom u sredini ce vam trebati za odviti, skinuti poklopac
sraf ima telo koje je ujedno i distancer, pazi da ne ispadne/zagubi se
viber-slika-2023-03-19-17-49-33-789.jpg

skinuti zicu, povuci ulozak na dole i izvaditi oprugu
viber-slika-2023-03-19-17-49-33-885.jpg

sad treba skinuti crni poklopac
viber-slika-2023-03-19-17-49-33-933.jpg

sa zadnje strane tankim ravnim srafcigerom u krug dizati polako
viber-slika-2023-03-19-17-49-33-992.jpg

viber-slika-2023-03-19-17-49-34-257.jpg

sad treba beli deo razdvojiti od crnog
viber-slika-2023-03-19-17-49-34-166.jpg
 
vodjica je po samoj sredini, polako u krug ici ravnim strafcigerom
viber-slika-2023-03-19-17-49-34-314.jpg

iiii evo je porblematika
viber-slika-2023-03-19-17-49-34-366.jpg

viber-slika-2023-03-19-17-51-37-613.jpg

sve dobro ocistiti, namackati, sklopiti, vratiti
nije bilo potrebe da se pojaca kontakt kalaisanjem
viber-slika-2023-03-19-17-49-34-591.jpg

sledi
viber-slika-2023-03-19-17-49-34-810.jpg

proba
viber-slika-2023-03-19-17-49-34-864.jpg

ponovo radi bioskop, ponovo radi bioskop
viber-slika-2023-03-19-17-49-34-909.jpg

aj ziveli, lakse se dise
viber-slika-2023-03-19-17-49-35-165.jpg

napadam migavce
viber-slika-2023-03-19-17-49-35-204.jpg

menjam
viber-slika-2023-03-19-17-49-35-245.jpg

mnogo mi se vise svidjaju ovi od predhodnih a o oem da ne govorim
viber-slika-2023-03-19-17-49-35-299.jpg

iduci vikend da zamenim pozadi i ende, spremna gospodja za sezonu
viber-slika-2023-03-19-17-49-35-464.jpg
 
Ja pak vozim sam jer se gospodja moja bavi decom, tu nam se ujedno javlja ta razilka u potrosnom materijalu sto je skroz OK.

Oem lanac trajao je 34K, sledi zamena




evo kakav je prednji lancanik bio, fino ukoseni zubi


dva prednja mogu se zameniti za jedan zadnji


ispostovati




Imam podmazivac lanca (Prooiler) ali na moju veliku zalost lanac je potrajao svega 12.500km.
Sve mi je bilo jasno zasto se to desilo. Jedna poznata moto radnja kod nas uvalila mi je kopiju pa otud tako malo predjenih km.
Precutao sam, platio skolu da nikad vise ne uzmem od njih.

servis mi je sledio


zlatni pojacan DID, X-ring narucen sa Louis-a






do sada tj tada, gospodja ide na operacioni sto


tu vec broji finih....


tad je dobila zamenu samo prednjeg lancanika






lanac gotovo da nije mrdnuo posle 27.000km


To bi bilo to u mome slucaju :)
@Satelis, pozdrav! Kako osim dotezanja, podmazivanja i čišćenja lanca nemam drugog iskustva, a živcira me dotezanje razmišljam o promjeni lanca. Mitasice su izdržale preko 20000 km (mogle bi i još kojih 5000) pa bih kod promjene guma zamijenio i lanac. Vidim da je vaša preporuka 520
 
@Satelis, pozdrav! Kako osim dotezanja, podmazivanja i čišćenja lanca nemam drugog iskustva, a živcira me dotezanje razmišljam o promjeni lanca. Mitasice su izdržale preko 20000 km (mogle bi i još kojih 5000) pa bih kod promjene guma zamijenio i lanac. Vidim da je vaša preporuka 520
520 zvm-x. Ako nema potrebe za mijenjanjem zupčanika tražim lanac sa 114 karika? Da li bi ovaj odgovorao: https://www.motocard.com/transmisio...nforced_gold_links_x_ring_cd5201zvmx114.aspx?
Može preporuka gdje kupiti ako ima povoljnije... Hvala unaprijed
 
20.000km je puna kapa za gume, moze jos malo ali bolje zameni.
Ako ti je druga zamena guma, racunaj da ce ti i damper gume (ublazivaci trzaja) biti za zamenu.

Sto se lanca tice za moju gospodju uzeo sam sa Louis-a, OVAJ je u pitanju.

evo ga, na 46.415km sam ga stavio, bitno je da bude X ring pojacan za motocikle 100+ks


sad mi je 77K i dalje je u odlicnom stanju zahvaljujuci podmazivacu lanca


Moj ti je savet kad vec skidas tockove, menjas gume i lanac.... obavezno zameni i lancanike.
Prednji je taj koji se dosta vise trosi nego zadnji jer je pogonski.
Takodje bi mogao ugraditi podmazivac lanca i onda ces biti miran i spokojan oko lanca.... em nema drndanja oko odrzavanja, em ce lanac duze trajati.

kod nas V sistem moze se naci za 110e


drugaru svasta nesto ugradio


ovo crevce secnes, ubacis T racvu (vakum) pa ide na bocu




dole pustis crevce, mazalicu i gotova stvar


Sat do dva vremena posla onako bas lagano da radis, ne treba ti majstor za ovo.
Pozzz
 
  • Like
Reactions: damodar
520 zvm-x. Ako nema potrebe za mijenjanjem zupčanika tražim lanac sa 114 karika? Da li bi ovaj odgovorao: https://www.motocard.com/transmisio...nforced_gold_links_x_ring_cd5201zvmx114.aspx?
Može preporuka gdje kupiti ako ima povoljnije...
20.000km je puna kapa za gume, moze jos malo ali bolje zameni.
Ako ti je druga zamena guma, racunaj da ce ti i damper gume (ublazivaci trzaja) biti za zamenu.

Sto se lanca tice za moju gospodju uzeo sam sa Louis-a, OVAJ je u pitanju.

evo ga, na 46.415km sam ga stavio, bitno je da bude X ring pojacan za motocikle 100+ks


sad mi je 77K i dalje je u odlicnom stanju zahvaljujuci podmazivacu lanca


Moj ti je savet kad vec skidas tockove, menjas gume i lanac.... obavezno zameni i lancanike.
Prednji je taj koji se dosta vise trosi nego zadnji jer je pogonski.
Takodje bi mogao ugraditi podmazivac lanca i onda ces biti miran i spokojan oko lanca.... em nema drndanja oko odrzavanja, em ce lanac duze trajati.

kod nas V sistem moze se naci za 110e


drugaru svasta nesto ugradio


ovo crevce secnes, ubacis T racvu (vakum) pa ide na bocu




dole pustis crevce, mazalicu i gotova stvar


Sat do dva vremena posla onako bas lagano da radis, ne treba ti majstor za ovo.
Pozzz
Hvala! Gume su skoro pa prve. Prvi vlasnik je promjenio gume sa kojima je došla tvornički nakon prve vožnje. Motor je sad na malo iznad 21000 km. Pogledat ću svakako i dampere. Ovo sa Louisa je lanac bez zupčanika? Čitao sam tvoje postove pažljivo pa sam vidio da si pohvalio did 520 zvm-x pa sam gledao gdje kupiti. Kako sam već prije kupovao na motocardu rekoh budem tamo, ali uvijek je dobro pitati za drugo mišljenje. Hvala svakako još jednom na savjetu.

 
Evo kako stoje stvari sa godistima i oznakama.....

2012 - 2013 NC 700 (670ccm) S model ............RC61
2012 - 2013 NC 700 (670ccm) D Integra...........RC62
2012 - 2013 NC 700 (670ccm) X...........................RC63

2014 - 2015 NC 750 (745ccm) S/SD...................RC70
2014 - 2015 NC 750 (745ccm) D Integra...........RC71
2014 - 2015 NC 750 (745ccm) X/XD...................RC72

2015 - 2016 NC 750 (745ccm) J NM4 Vultus...RC82

2016 - 2020 NC 750 (745ccm) S/SD ....................RC88
2016 - 2020 NC 750 (745ccm) D Integra ...........RC89
2016 - 2020 NC 750 (745ccm) X/XD ....................RC90

2021 - NC 750 (745ccm) X/XD ...............................RH09
 
Last edited:
  • Like
Reactions: damodar
NC sa slike ne može biti model 2021 već je to model od 2016 - 2020 (745ccm) RC90.

Model 2021 (745ccm) je RH09.

Kod tebe je RC90 i ide 17/43 odnos lančanika i lanac (520) 114 linka.
Nisam ni rekao da je model 2021. Model 2020, ali kupljen je 2021