NC750 X/S DCT

ostaviti mogucnost lake demontaze ako zatreba
IMG-20230421-161104.jpg

zbog nosaca jedino ovako mogu doc
IMG-20230421-165550.jpg

moze se pakovat
IMG-20230421-160646.jpg

moram pohvaliti Srdjanov rad, bravo.... odlicno odradjen posao
sediste je melem za zadnjicu
:aha:

IMG-20230421-165701.jpg

moz na put
IMG-20230421-170742.jpg

IMG-20230421-185821.jpg

Nemanja nece jos na put
IMG-20230427-115741.jpg

on je dobio
IMG-20230427-120725.jpg

novo ulje i filtere, f. vazduha, reset menjaca, dotezanje lanca i P kocnice
IMG-20230427-120917.jpg
 
I moja Honda je dobila nove gume. Jučer su montirane i danas napravile prve kilometre. Vodio sam se onom mudrošću da ne treba mijenjati konja koji pobjeđuje pa sam po treći put odabrao Mitas Touring Force. Prethodne su odvrtile nekih 13000 km što je rekord do sada s ovim motorom u ovih 72000 km.
Ovaj put sam naručio nove gume te ih odnio vuklanizeru skupa starim gumama na naplatcima a demontažu i montažu na motoru sam odradio sam. I to s razlogom. Već od ranije imam loša iskustva s nekim vulkanizerima koji pri montaži guma konjski stežu centralne vijke tako da imbus ključ 17 nataknu cijev od metra o_O .
Prošli set guma su mi montirali u Splitu i nisam bio nazočan pa ne znam kako ikoliko su stegli vijek prednjeg kotača ali sam ga jedva uz golemi napor uspio otpustiti. Prednji vijak se po propisu steže na 74 Nm a ovaj je bio stegnut barem trostruko jače :mad:. Stražnji se steže na 98 Nm i s njim nisam imao problema pri odvijanju a ne bi trebalo ni ubuduće jer su sada stegnuti s moment ključem.:)
I ja sam prije imao Touring force i isto sam htio ponovno uzeti njih, ali mi je netko sugerirao da probam ipak nešto drugo prije nego tvrdoglavo slušam sam sebe. Više od 20000 tisuća km sam odvozio na njima... Sad mi je drago da sam poslušao savjet...
 
Moram reci da je ovo najdalji bajk koji radim i ako se Dado i ja znamo poodavno.
Presao je 1.400km da dodje do mene ..... svaka cast sta drugo reci.
Do sada Enes iz BiH drzao je rekord.... nekih 250km imao je u jednom pravcu, sa druge strane moj najdalji odlazak da srafim je CG, tacnije Plav, Metropolis bese u problemu.

necu duziti mnogo, umor cini svoje
NC ide na dobro pranje gde ujedno pada zapazanje
IMG-20230528-102156.jpg

IMG-20230528-102207.jpg

Dobro pali, dobro radi, lanac se ne cuje, lepo menja brzine, ne vuce u stranu, poluga zadnje kocnice suvise nisko postavljena, nema da lupka, dobra na kocenju.

plastike ispod inst. table stoje vrljavo
IMG-20230528-102225.jpg

mnogo velik zazor
IMG-20230528-102235.jpg

na obe strane
IMG-20230528-102246.jpg

Tu nema mnogo da se misli.... il nije dobro spakovan kad je radjeno nesto ili je s'preda fino olupan, pokrivljeno gvozdje pa se ne moze sklopiti valjano.

pokloni se i pocni
IMG-20230529-101942.jpg

ubrano kilometara
IMG-20230529-101952.jpg

vecina ce trebat
IMG-20230529-102615.jpg

stari obicaj necemo menjati
IMG-20230529-103211.jpg

pocetni dobar
IMG-20230529-103426.jpg

max dobar
IMG-20230529-103535.jpg

min dobar
IMG-20230529-103544.jpg

sto bi reko Cola "nista ja tu ne bi diro" baterija dobra
kad smo vec kod nje, u kuciste treba udenuti
IMG-20230529-103753.jpg

trebace za grejace napajanje kasnije kad dodje red
Dado dodjes kadeziu za rele i osigurac da znades
:)

IMG-20230529-103828.jpg

dok je vruc napada se
IMG-20230529-104606.jpg
 
  • Like
Reactions: damodar
ulje motor i filteri... djob dan
IMG-20230529-105807.jpg

antifriz djob dan
IMG-20230529-111428.jpg

dok sam rasklapao
IMG-20230529-115223.jpg

poispadalo.... nekad je imao maglenke
IMG-20230529-113837.jpg

bela pvc vezica drzala je predpostavljam instalaciju maglenci
IMG-20230529-120230.jpg

bojazan bio dal je lupan ili nije, nakon rasklapanja prednjice ustanovih da nije
sve stoji na svome mestu, plastike vrljavo stoje zato sto nisu vracene kako treba
IMG-20230529-121956.jpg

zanima me f. vazduha
IMG-20230529-115234.jpg

dobar, zamenjen originalnim, kuciste i odusak uredni
filter na vazduh ... djob dan
IMG-20230529-115704.jpg

treba srediti klipove, klizace, vodjicu
IMG-20230529-121158.jpg

ocistit sve
IMG-20230529-121202.jpg

IMG-20230529-123658.jpg

kocnica prednja ... djob dan delimicno
IMG-20230529-123901.jpg

moze se preci na prednji tocak, stitnik treba ici jos u vis
IMG-20230529-125130.jpg

odmah mi Mirkova Integra pred ocima, krenu mi mrak na oci
IMG-20230529-125402.jpg

nece da se odvije prokletinja
IMG-20230529-125724.jpg

kucanje ne pomaze, moram skinuti tocak pa preci na grejanje
ovo volim kad vidim.... osovina namackana
IMG-20230529-130653.jpg
 
  • Like
Reactions: Over G
da ne bi sjebali plastiku pri grejanju krpu na duplo presaviti
natopiti je dobro u vodu i obmotati oko plastike zarad zastite
IMG-20230529-131141.jpg

sraf popusten ali ga ne mogu izvaditi za sad, blatobran preziveo
IMG-20230529-131845.jpg

amorti idu vani da se srede spolja dok ne bude kasno
ne znam koliko vidite na ovoj slici ali ovo je pocetak kraja ako se ne reaguje
IMG-20230529-132724.jpg

IMG-20230529-132807.jpg

komocija
PSX_20230529_134450.jpg

sta sam hteo reci.... hrdja je smrt za gvozdje
IMG-20230529-132838.jpg

odstraniti je treba
IMG-20230529-133137.jpg

pa namackati
IMG-20230529-133312.jpg

kako dole tako i gore
IMG-20230529-133432.jpg

kako desno tako i levo
IMG-20230529-134007.jpg

bolje spreciti eneo leciti
IMG-20230529-134626.jpg

ovo je ono o cemu zborim, ako se ne reaguje na vreme posle bude kasno
pogotovo kad su bubuljice na radnom delu
IMG-20230529-153639.jpg

podici prasinare
IMG-20230529-154011.jpg

zastiti po ivici di dodje osigurac
IMG-20230529-154128.jpg

hrdja tek pocela
IMG_20230529_154155.jpg

ocistiti i samo po spoljnom delu namackati, unutrasnji nikako
IMG_20230529_154324.jpg

ostalo
IMG_20230529_155034.jpg

srediti i namackati
IMG_20230529_155129.jpg
 
amorti djob dan
IMG_20230529_155935.jpg

montage
IMG_20230529_161827.jpg

poenta
IMG_20230529_161835.jpg

IMG-20230530-100959.jpg

moz se predje na kotac
IMG_20230529_171518.jpg

lezaj odlican
IMG_20230529_171827.jpg

poenta
IMG_20230529_172812.jpg

poenta (ide nov semering)
IMG_20230529_172822.jpg

strafovi dole, citac i disk dole, cetkanje pa hemija u ruke
IMG_20230529_181103.jpg

mora da se ceka dok ne poplavi
IMG_20230529_184023.jpg

ne bi li hrdja nestala
IMG_20230529_184346.jpg

IMG_20230529_184353.jpg

ondak ide pranje, susenje, jedan sprej
IMG_20230529_184752.jpg

drugi sprej, bolcne pretrljane, namackane .... tocak djob dan
IMG_20230529_191320.jpg

moze montage
IMG_20230529_192711.jpg

a ja odo demontage na tresnju
IMG-20230528-161432.jpg
 
to je taj trio fantastiko
IMG-20230530-100915.jpg

vreme je preci na grejace (Koso) ruku sto dalje znaci da treba skinuti
retrovizore i stitnike ruku, kad je vec u butiku sredih i polugu kocnice
IMG-20230530-103645.jpg

kod vecine primetim da se popustanjem gornje matice odvije donji sraf...ne bi trebalo
prvo mast na navoj, donji sraf steze se gedorom, matica kljucem 14 i gotovo
IMG-20230530-110633.jpg

IMG-20230530-114727.jpg

instal. treba roduziti
IMG-20230530-114848.jpg

da stigne do dzeka napajanja, mase (desno) cackane lani
IMG-20230530-114903.jpg

proba grejaca na kratko, moze s epreci na podmazivac lanca
IMG-20230530-121258.jpg

IMG-20230530-121833.jpg

hmm zanimljivo, pored maglenki bajk je imao i podmazivac
IMG-20230530-121331.jpg

odstranio staro, udenup novo, crevce ostaje za sad tako
IMG-20230530-122449.jpg

dvoumio sam se dal da skinem el. mot. menjaca il da ne diram....
rekoh ako mu bude napravio problem u DE ko ce mu tamo srediti....
tesko je izasao iz kucista, dobro je sto sam gaskinuo
IMG-20230530-123714.jpg

IMG-20230530-123946.jpg

neverovatno koliko rdja napada
IMG-20230530-123950.jpg

navoj se krenuo cupati iz aluminijuma
IMG-20230530-124252.jpg

IMG-20230530-124421.jpg

malo smrducka na paljevinu
IMG-20230530-124551.jpg

IMG-20230530-130033.jpg

ide kroz hemiju
:)

IMG-20230530-131808.jpg

IMG-20230530-160604.jpg
 
el. motor.... djob dan
IMG-20230530-161431.jpg

IMG-20230530-162202.jpg

zatim
IMG-20230530-101709.jpg

proces
IMG-20230530-110200.jpg

ponoviti
IMG-20230530-110511.jpg

IMG-20230530-162247.jpg

IMG-20230530-162945.jpg

dalji smer kretanja
IMG-20230530-162952.jpg

ima i hocu da se roknem, hocu i ima da se roknem
IMG-20230530-182749.jpg

piz*e
IMG-20230530-164356.jpg

lepe
IMG-20230530-174037.jpg

materine
IMG-20230530-174538.jpg

bar je osovina nauljena
IMG-20230530-184106.jpg

i lezajevi
IMG-20230530-190939.jpg

su dobri
IMG-20230530-191244.jpg

zamenice se samo semerinzi
IMG-20230530-192136.jpg

ovo ostalo brale trljaj, cetkaj, smirglaj, turpijaj, umaci, brisi, prskaj
IMG-20230530-173000.jpg

IMG-20230530-194707.jpg

IMG-20230530-201257.jpg
 
  • Like
Reactions: Over G and damodar
idemo dalje... citac ABS-a gotov
IMG-20230531-113817.jpg

moze disk, moze drugi semering
IMG-20230531-114155.jpg

moze bolcna
IMG-20230531-114652.jpg


moze se prec na levu stranu
IMG-20230531-115304.jpg

IMG-20230531-121559.jpg

isto kao i desna... zastita lezaja, nov semering, bolcna namackana
leziste damper ocistiti i to namackati
IMG-20230531-134754.jpg

sad ide tezi deo
IMG-20230531-115535.jpg

IMG-20230531-115548.jpg

sve je tesko izaslo, zapeklo
IMG-20230531-121538.jpg

grejanje, mali cekic i kuckanje u krug da pootpadaju krupni komadi
mora stelanje amorta da proradi
IMG-20230531-122433.jpg

posle preci na cetku, smirglu, turpijice sitne...sve sta padne pod ruku
IMG-20230531-125930.jpg

IMG-20230531-130507.jpg

IMG-20230531-134737.jpg

IMG-20230531-153150.jpg

djob dan, moze montaza
IMG-20230531-161521.jpg
 
mast obavezno na biksne, srafove, iglicaste lezajeve, matice
sve mora da bude dobro mastno.....
IMG-20230531-163758.jpg

IMG-20230531-163802.jpg

IMG-20230531-163749.jpg

IMG-20230531-163830.jpg

moze tocak, mogu obe kocnice
IMG-20230531-165349.jpg

poenta
IMG-20230531-165534.jpg

taman polugu zadnje kocnice da podignem dok nije cunak dosao
popusti se donja matica (kljuc 12) prvo
zavijanjem gornje (kljuc 10) sledi dizanje, odvijanjem spusta se
IMG-20230531-165922.jpg

sk ovako izgleda, lanac ce se na kraju udesiti
IMG-20230531-171217.jpg

vrnuti plastiku pa tapnuti podmazivac
IMG-20230531-174144.jpg

odzraciti
IMG-20230531-182344.jpg

vratiti blatobran
IMG-20230531-183318.jpg

moze se pakovati plastika
IMG-20230531-190618.jpg

sad je legla kako treba
IMG-20230531-185355.jpg

nema da zjapi
IMG-20230531-191426.jpg

moze se preci na tekucinu, sraf nece da saradjuje
IMG-20230531-193108.jpg

IMG-20230531-193638.jpg

IMG-20230531-193659.jpg

Zadnja je zavrsena, ostaje da se promeni kociona napred... da se sredi lanac, podesi hod, napumpaju gume, resetuje menjac i moze proba
:)
 
nego da mi pricu privedemo kraju, tekucina muljava
IMG-20230601-103312.jpg

taman za zamenu
IMG-20230601-103220.jpg

IMG-20230601-103606.jpg

IMG-20230601-103920.jpg

opanke napumpati
IMG-20230601-104514.jpg

lanac podesen, podmazan
IMG-20230601-110744.jpg

ceka se ventilator, taman da se provere grejaci
IMG-20230601-111109.jpg

resetovan menjac
IMG-20230601-111808.jpg

prva proba po kraju i lanac je mora ici na dotezanje
PSX-20230601-142711.jpg

odmah zatim druga duza proba i opet na dotezanje mora ic
PSX-20230601-142617.jpg

pila spremna, obrnuce se jos jedna test voznja
:)

IMG-20230601-112845.jpg

ubrzo zatim ulete Dragance, izbegao je kisu za malo
IMG-20230601-180902.jpg

pred put (IT-AL-GR...) za par nedelja sledi mu
IMG-20230601-180936.jpg

IMG-20230601-182611.jpg

IMG-20230601-183427.jpg

IMG-20230601-185711.jpg
 
jos dva NC-a odradih...napali me samo tako

IMG-20230602-100021.jpg

turio je zastitu na ekran koja plavu boju daje
ovde se mozda ne vidi tako dobro kao uzivo
:takoje:

IMG-20230602-100042.jpg

jednu zamenio
IMG-20230602-100739.jpg

drugu
IMG-20230602-101028.jpg

dolio
IMG-20230602-101254.jpg

ondak dolazi
IMG-20230602-105119.jpg

IMG-20230602-105151.jpg

moze ovako, takodjer se moze zakrenuti za kontra egekat
u alumunijum obavezno mast staviti, prsnuti i stegnuti na 22Nm
IMG-20230602-111058.jpg

od kablaze sve ide Ok sem sajle kvacila, ona se nikako ne moze uklopiti
oem putanja kud ide mora se promeniti da ne bi bila napeta ko struna
IMG-20230602-122020.jpg

raskaciti gore, dole odviti sraf bocne plastike, povuci da izadje iz zabica
zavuci ruku i osloboditi sajlu od rama, drzi je stelujuca pvc vezica
IMG-20230602-112800.jpg

izvuci sajlu ispod fara, crvenu putanju prebaciti na zelenu
zakaciti, vratiti sve kako je bilo i to je toj
IMG-20230602-125025.jpg

IMG-20230602-124640.jpg

lanco se oteglo za jedan krug
IMG-20230602-125541.jpg

delovi kormana u kutica pa u kufer .... djob dan
IMG-20230602-112707.jpg
 
Drugi je Stevanov koji ima muku sa menjacem, glavi 2-3 tj vise 3-2....ondak ide gasenje, cekanje da se ohladi ne bi li opet proradio al na kratko.... tesko ga je dovezao.

bacih pogled u krug na stanje .... nije dobro, fali mu mnogo paznje
IMG-20230602-145149.jpg

nesto je montano oko instalacije, ima grejace koji ne rade, maglenci je nekad imao
IMG-20230602-145339.jpg

migavci rade bez datog kontakta
IMG-20230602-145626.jpg

mnogo toga treba uraditi ne bi li bio dobrog stanja, fokus mi je menjac
prvo se krece od bakterije
IMG-20230602-145438.jpg

IMG-20230602-145527.jpg

IMG-20230602-145516.jpg

Sa baterijom je sve u redu, bajk lako ulazi u D za razliku od N .... bas tesko ide, kasni skoro 2 sec. sto znaci da se el. motor muci.

isti ide dole na sredjivanje
IMG-20230602-150844.jpg

oprati kad je vec u butiku
IMG-20230602-153023.jpg

resetovati
IMG-20230602-154911.jpg

Na kraju porbati .... malac salta kako treba, probati prvo D-N, zatim voziti u D pa u S modu jer nekad nece da ispolji problem u S modu vec samo u D zbog cesceg saltanja.
Odjavljujem se sa teme .... preterah sa pisanjem
:zdravo:
 
Mislim da je 2019 godište, stariji čovek sa severa DE ga je vozio tokom cele godine.
Kod njih se dosta soli baca i to nije problem, problem nastaje ako se nakon voznje bajk ne opere, valja zbaciti so.
Ex vlasnik očigledno nije mario i ako je znao šta će se dogoditi i to se upravo desilo.
 
Mislim da je 2019 godište, stariji čovek sa severa DE ga je vozio tokom cele godine.
Kod njih se dosta soli baca i to nije problem, problem nastaje ako se nakon voznje bajk ne opere, valja zbaciti so.
Ex vlasnik očigledno nije mario i ako je znao šta će se dogoditi i to se upravo desilo.


Zato sam i pitao jer mi je čudno da motor ima toliko korozije, a toliko malo godina.
 
Koje godište je onaj crveni sa 16,000 km? Nevjerojatno koliko tu hrđe ima! Ali, svaka čast majstore - sad je k'o iz dućana! (y)

Ok, sad vidim da je 2019 g, a i razlog za toliku hrđu...
 
  • Like
Reactions: Satelis
Decko zivi tu blizu mene i iskreno sam se sokirao kad sam vidio sta je kupio. Ja bih se samo okrenuo i vratio nazad kad bih vidio priblizno toliko korozije na motoru.