NC750 X/S DCT

Author said:
doms - hoćeš reći i ako je u manual modu on će svakako sam prebaciti iako si mozda htio obici vozilo i spustiti putnu brzinu?

Ja imam DTC u skodi oktaviji. Mjenjac u D modu gleda da auto vozi sto stedljivije, u S modu mjenja brzine nagore na vecim okretajima nego u D modu isto tako na vecim okretajima i spusta u nizu negoli u D modu. Ako je mjenjac prebacen na rucno mjenjanje i pred stajanje se zaboravi mjenjati, sam spusta u nize brzine da se ne bi motor ugasio. Ako se u manuelnom modu zaboravi prebacivati brzine nagore, pri ubrzanju, prebacuje brzine nagore sam dok udje u crveno.
E sad kako je to na hondi, vjerovatno isto.
 
Author said:
kak misliš isporuke u HR? si moraš šta dodatno platiti? uvoz ili šta već, ne znam kak to ide kad uzmeš vozilo u drugoj državi


mislim da sam morao platit, čekati 2-3 mjeseca i nisam mogao sjesti i probati isti
 
Mjenjac se upravo tako ponasa. U D modu radi da bude sto stedljiviji a u S modu  upravo kao sto si rekao za Skodu. Jedino ne znam dali prebaci kad dodje do crvenog tj previsokih okretaja. Nisam probao.  Sto se tice zavoja i nize brzine.. Nisam tu primijetio neki problem. Kad ostrije vozim onda sam prebacim u nizu prije zavoja. A kad se vozi lagano onda nije ni bitno. U D modu zna nekada i sam prebaciti u zavoju ali to je vrlo brzo i neprimjetno. Rekao bih zanemarivo.
 
doms said:
Mjenjac se upravo tako ponasa. U D modu radi da bude sto stedljiviji a u S modu  upravo kao sto si rekao za Skodu. Jedino ne znam dali prebaci kad dodje do crvenog tj previsokih okretaja. Nisam probao.  Sto se tice zavoja i nize brzine.. Nisam tu primijetio neki problem. Kad ostrije vozim onda sam prebacim u nizu prije zavoja. A kad se vozi lagano onda nije ni bitno. U D modu zna nekada i sam prebaciti u zavoju ali to je vrlo brzo i neprimjetno. Rekao bih zanemarivo.

Kako se ponaša u dvoje? Prvensveno mislim na ubrzanje, preticanja, itd...
 
DCT mjeri moment na kvacilu, sto znaci, vece naprezanje, mjenja na visljim okretajima, raspoznaje uzbrdo/nizbrdo. Mjenjac je SEX u autu, u motoru nisam jos probao.


https://www.youtube.com/watch?v=N35c9ksEKUo
 
odličan video... vjerujem da će uskoro sve marke i modeli imati opciju ovakav ili standardni mjenjač, meni osobno DCT izgleda  (y) al vjerujem da ima i dosta onih koji neće ništa osim da sam stiskaš kvačilo

ljudi su se prije zajebavali u auto školi dok malo skuže to kvačilo, pa se događalo trzanje, gašenje, vrištanje dok ne prebaci ili ga ne pusti skroz...  a danas... ako znaš voziti bicikl, sjedi i znaš voziti, odi samo naučiti pravila i  znakove  :mrgreen:
 
gvo said:
Kako se ponaša u dvoje? Prvensveno mislim na ubrzanje, preticanja, itd...

Ja bas nisam mjerodavan za opisivanje preformansi, jer mi je to prvi i jedini motor. Probao sam na kratko tu i tamo nesto ali sve je to zanemarivo. Motor ima 52 KS i cini mi se 62 Nm okretni moment. Nisam siguran tocno u broj, ali to mu daje dobru elasticnost. U testovima kazu da odaje dojam znatno jaceg motocikla jer mu je sva snaga iskoristiva na malim okretajima. Kao kod modernih dizel motora. Znaci u praksi je laksi i iskoristiviji za voziti. Meni ide ok. Mislim da je 0-100  nesto mrvicu ispod 5 sekundi.  Ponavljam da sam nedavno probao yamahu fazera sa 98 konja koja je do 100 kmh ako ju ne pilis u visoke okretaje mrtav motor u odnosu na hondu. Naravno ako je stisnes onda je ipak neusporedivo startnija, ali se i dere jako i ode preko 10 000 okretaja.  Tesko mi je opisati. Koga zanima ako je u prilici moze probati moju. Ja sam ju kupio bez ikakve probe jer nisam imao priliku. Samo youtube i forumi, testovi itd. Direktna konkurencija mi je bio Kawasaki Versys. Ali ipak je honda prevladala opcenito a i zbog DCT a.  U dvoje sam ju kratko vozio ali ne primjetim neku  bitnu razliku. Ja i zena smo oko 145 kg. :)
 
odlična  (y)

sa tim vizirom izgleda baš touring... uz kofere naravno

btw, koliko si visok, s obzirom da su ti noge ravno na podu? i kako si se odlučio na te kofere, a ne one hondine sa fotke... valjda su to hondini...

ovi ... sa full opremom sigurno košta par milja eura više? bez akrapoviča
 
ovakvi hondini sa nosacima(samo bocni) za transalpa kostaju 7500 kn :shock: , vjerujem da za NC nisu nista jeftiniji,mozda cak i skuplji ...ovi givi su veci,i jos ti ostane cca 3000 kn za trosit  :mrgreen:
 
Prije su vozaci motora obavezno znali malo i mehaniku, posto nije bilo motora koji je mogo preci neku relaciju bez kvara, a danas ne moraju znati ni krenuti s kvacilom.
Samo da se razmisli.
 
Sredju said:
Prije su vozaci motora obavezno znali malo i mehaniku, posto nije bilo motora koji je mogo preci neku relaciju bez kvara, a danas ne moraju znati ni krenuti s kvacilom.
Samo da se razmisli.

danas je to poznavanje ionako gotovo nemoguće jer je tehnologija napredovala pa motor ili novi auto ne može popravit komšija nego ovlašteni servis, uvjerio sam se u slučajeve kada majstor, koji skrpa opel kadeta za po sata, otvori haubu novog automobila i samo blene u to kao i mi, znamo provjerit ulje i nasut vodu, ostalo nam je SF. Bez laptopa i dijagnostike neke ne vrijedi ni otvarati. Isto je i sa motorima. U novom mercedesu ima više utikača nego šarafa, kao da gledaš kućište od računala a ne mašinu. Svakako vrijedi ona, ako ne znaš, ne diraj - možeš samo više pokidati.
 
Sredju said:
Prije su vozaci motora obavezno znali malo i mehaniku, posto nije bilo motora koji je mogo preci neku relaciju bez kvara, a danas ne moraju znati ni krenuti s kvacilom.
Samo da se razmisli.
Ha ha ha.... bas sam o tome i ja razmisljao iako ja pripadam u ove druge koji znaju samo benzin natociti :).  Nisam citao sve postove ali je li moguce sa tim mjenjacem malo po gasu kada dolazis na semafor da te auti cuju i razmaknu se. Ja to radim medjugasom prilikom saltanja u nizu pa me auti cuju i propuste me. Morao bih probati,  vjerujem da je dobra stvar,  ali za sada mislim da bih uzeo obicni manualni mjenjac.
 
Author said:
odlična  (y)

sa tim vizirom izgleda baš touring... uz kofere naravno

btw, koliko si visok, s obzirom da su ti noge ravno na podu? i kako si se odlučio na te kofere, a ne one hondine sa fotke... valjda su to hondini...

ovi ... sa full opremom sigurno košta par milja eura više? bez akrapoviča

Visok sam 185 cm... ali nisu noge bas ravno na podu. Samo se ne vidi dobro. Ne znam koliko koferi kostaju jer sam ju kupio tako opremljenu. Inace top case ima i stop svjetlo, u bocnima su jos i dodatne torbe koje izvadis kad npr. ides u hotel. I vidim da je prosli vlasnik prvo imao crne kofere a onda je dodatnk kupio te bijele obloge i naslon za top case. Ostali su mi ti crni oblozi a i orginal vjetrobran. Mislim da sam negdje vidio ta je ta konfiguracija kofera sa svime skoro 10 000 kn.

Sto se tice turiranja i DCT mjenjaca, to ne ide... :) Dok si u N moze, ali kad jednom krenes dok vozis to ne mozes raditi. A ne mozes prebaciti u N dok ne stanes...
 
doms said:
Visok sam 185 cm... ali nisu noge bas ravno na podu. Samo se ne vidi dobro. Ne znam koliko koferi kostaju jer sam ju kupio tako opremljenu. Inace top case ima i stop svjetlo, u bocnima su jos i dodatne torbe koje izvadis kad npr. ides u hotel. I vidim da je prosli vlasnik prvo imao crne kofere a onda je dodatnk kupio te bijele obloge i naslon za top case. Ostali su mi ti crni oblozi a i orginal vjetrobran. Mislim da sam negdje vidio ta je ta konfiguracija kofera sa svime skoro 10 000 kn.

Sto se tice turiranja i DCT mjenjaca, to ne ide... :) Dok si u N moze, ali kad jednom krenes dok vozis to ne mozes raditi. A ne mozes prebaciti u N dok ne stanes...
Hm... 1.85 i nije full noga dolje... Ja sam 1.75, moguce da bi onda meni bio problem ;D

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

 
Pa sjedalo je jedno od nizih, 830mm i mislim da ne bi imao problema, a ako ti se da pogledaj super tenere, ktm adv, bmw gs, pa ces vidjeti visinu sjedala, :) mada ne ovisi o tome, cesto sam mislio ma na ovaj nemam sanse pa sam sjeo bez beda... btw jucer sam naisao u ljekarnu i kazu 180 , 90 kg a  velikog stroma mogu ladno drzati, npr on je ogroman, sirok ali ima nisko teziste... djeluje mi lakse od gp 800