NC750 X/S DCT

Danas dam nabacio 5-ti set guma na moju Hondu. Zapravo četvrti ako ne računam Dunlop Trailmax D609 koje sam dobio na njoj kad sam je kupio. Nakon toga sam potrošio jedan set Pirelli Angel ST i dva seta Metzeler Roadtec Z6 guma. Nadam se da će Mitas Touring Force opravdati moje povjerenje koje sam im dao.
I još nešto što će nekoga vjerojatno zanimati - cijena montaže guma. U Dubrovniku se cijena montaže moto guma kreće od 300 do 350 kn. Kod nekih vulkanizera je cijena montaže nešto niža ukoliko gume kupite kod njih. Ja sam gume kupio u Motoboxu tako da me montaža došla 300 kn. Bilo bi lijepo znati kako se cijene montaže guma kreću kod vas.

Poslano sa mog POCOPHONE F1 koristeći Tapatalk

 

Attachments

  • IMG_20200519_142352.jpg
    IMG_20200519_142352.jpg
    115.6 KB · Views: 67
  • IMG_20200519_142406.jpg
    IMG_20200519_142406.jpg
    103.3 KB · Views: 74
  • IMG_20200519_142451.jpg
    IMG_20200519_142451.jpg
    71.3 KB · Views: 73
stalker said:
Danas dam nabacio 5-ti set guma na moju Hondu. Zapravo četvrti ako ne računam Dunlop Trailmax D609 koje sam dobio na njoj kad sam je kupio. Nakon toga sam potrošio jedan set Pirelli Angel ST i dva seta Metzeler Roadtec Z6 guma. Nadam se da će Mitas Touring Force opravdati moje povjerenje koje sam im dao.
I još nešto što će nekoga vjerojatno zanimati - cijena montaže guma. U Dubrovniku se cijena montaže moto guma kreće od 300 do 350 kn. Kod nekih vulkanizera je cijena montaže nešto niža ukoliko gume kupite kod njih. Ja sam gume kupio u Motoboxu tako da me montaža došla 300 kn. Bilo bi lijepo znati kako se cijene montaže guma kreću kod vas.

Poslano sa mog POCOPHONE F1 koristeći Tapatalk

U Splitu u Auto Antonia 200 kn montaža za obe gume.
 
seki22 said:
I kakvi su se pokazali u AA kod promjene guma

Meni su bili sasvim korektni. Gume nakon narudžbe došle i prije roka, naručili su me za montažu odmah sutradan i odradili sve po PSu. Nemam nikakvih zamjerki.

 
Poz ekipa.
Interesira me kakva je honda NC 750 X za putovanja,a naročito za suvozačicu?! I dali je velika razlika u agregatu nc 700 i nc 750?:wink: Doduše nisam razmišljao o kupovini istog motora,ali sad se ukazala jedna prilika, pa eto pitam  :azn:
 
MaRi0_St said:
čemu ta provokativna pitanja :mrgreen: ajde podijeli s nama negativna iskustva?

Krivo si sve svatia.Nikakve malicioznosti nema
Pitam jer me zanima da vidin sve mogucnosti u Splitu kod promjene guma
U AA minjan auto gume
Nisan bas vidia motora pa zato pitan
Jednom davno san minja na beverliju.....
Ima od toga skoro 15 god


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Moki said:
Poz ekipa.
Interesira me kakva je honda NC 750 X za putovanja,a naročito za suvozačicu?! I dali je velika razlika u agregatu nc 700 i nc 750?:wink: Doduše nisam razmišljao o kupovini istog motora,ali sad se ukazala jedna prilika, pa eto pitam  :azn:

provjereno odlična, pitaj stalkera :mrgreen: vjerujem da je većinu km napravio sa ženom, a i moja suvozačica je napravila đir na hondi i nakon toga me pitala zašto sam kupio Z750 :LOL:

seki22 said:
Krivo si sve svatia.Nikakve malicioznosti nema
Pitam jer me zanima da vidin sve mogucnosti u Splitu kod promjene guma
U AA minjan auto gume
Nisan bas vidia motora pa zato pitan
Jednom davno san minja na beverliju.....
Ima od toga skoro 15 god


Sent from my iPhone using Tapatalk

u St imaš opciju antonio, katić i motobox kolko je meni poznato, ne znan da iko drugi minja (moto) gume... koliko je bimba vrimena i živaca izgubia na nas nekako mi ovi ostali uopće nisu opcija, a cijene su ionako u par kn razlike... (guma, za montažu ne znam kolko je u motoboxa ali pretpostavljam da prate tržište  :mrgreen: )

Auto Antonio:

Balansiranje MOTO/SKUTER felge 30 kn
Demontaža, montaža i balansiranje MOTO/SKUTER gume 50 kn
Demontaža i montaža SKUTER gume do 50ccm 30 kn
Doplata za balansiranje rađaste moto felge 30 kn
Navedene usluge su bez skidana kotača
Skidanje i postavljanje kotača na motocikl 50 kn
Skidanje i postavljanje kotača na skuter 40 kn
Skidanje i postavljanje kotača na chopper 70 kn


stalker said:
Kod nas na krajnjem jugu je skroman izbor i guma i vulkanizera pa neki spoje ugodno s korisnim - provozaju se do Splita i usput primijene gume.

Poslano sa mog POCOPHONE F1 koristeći Tapatalk

Ako im motor troši ko tvoj još i uštede :jesus:
 
Ja već godinama gume kupujem u Motoboxu jer imaju dobre cijene i besplatnu dostavu. Nisam razmišljao o montaži kod njih ali sad mi je to postala sljedeća opcija. Ako i ne uštedim koju kunu barem će Mario platit pivu [emoji482]

Poslano sa mog POCOPHONE F1 koristeći Tapatalk

 
stalker said:
Danas dam nabacio 5-ti set guma na moju Hondu. Zapravo četvrti ako ne računam Dunlop Trailmax D609 koje sam dobio na njoj kad sam je kupio. Nakon toga sam potrošio jedan set Pirelli Angel ST i dva seta Metzeler Roadtec Z6 guma. Nadam se da će Mitas Touring Force opravdati moje povjerenje koje sam im dao.
I još nešto što će nekoga vjerojatno zanimati - cijena montaže guma. U Dubrovniku se cijena montaže moto guma kreće od 300 do 350 kn. Kod nekih vulkanizera je cijena montaže nešto niža ukoliko gume kupite kod njih. Ja sam gume kupio u Motoboxu tako da me montaža došla 300 kn. Bilo bi lijepo znati kako se cijene montaže guma kreću kod vas.

Wauuu 5 set za 44.688km predjena, svaka cast. Za 56.000 trosim 3 set guma.

prva ugradnja Bridgestone, izdrzale su 23K


na njihovo mesto dosle su Pirelli Angel GT






Pirelli je trajao


do 44.500km


da bi na njihovo mesto dosao Mitas Touring Force


Mitas je odlicna guma, super drzi po krivinama, zadovoljan sam za ovih skoro 12K koliko sam presao sa njom (uzecu opet isti set najverovatnije).

E sad, imam jos nesto reci sto je vezano za zamenu guma. Pored te radnje (zamena guma), treba obratiti paznju na jos neke sitnice koje mogu biti od velikog znacaja kasnije.

Te sitnice su:
- kocione plocice napred - nazad
- lezajevi + semerinzi napred - nazad
- damperi zadnjeg tocka
- lanac i lancanici

ja recimo kad menjam gume


obavezno proverim prvo kocnice


ocistim klipove prevracanja


zatim dizem semeringe


da bi proverio stanje lezajeva




zatim brisanje pa zastita lezajeva bakarnom mascu u spreju




odlican je izolator od vode


zatim provera damper guma (zamena po potrebi)


ciscenje njihovih lezista




potom i tu zastitim  al ne zbog vode vec zbog manjeg habanja damper guma




pre sklapanja cistim biksne, nosac zadnje kocnice i obe osovine od tockova
kad se osusi, dobro prebrisem krpom pa sve kud prolazi osovina nauljim uljem


ocistim diskove nekim brake klinerom


pre nego vratim kociona klesta


proverim lancanike


podesim hod lanca na 35mm


i za sam kraj ocistim i podmazem lanac


Jedino sam ovako siguran da mi je sve ispravno sto se tockova tice jer proveru lezajeva svaki vulkanizer zanemari tj ne proveri.
Inace, sve lezajeve kao i semeringe zamenio sam na 52.000km kad sam imao na satu i jos stoo sta pored toga je uradjeno.

Pozdrav i izvinte na ovako dugackom postu.
 
Pitanjce. Cime cistis klipove prije vracanja. Brake cleaner? Ili ih samo obrises. Vidim ne forumima da nekto ih i podmaze lagano sa  mastin za kocione klipove.

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

 
Imam malu finu celicnu cetku, izbacim klipove do neke mere i onda lagano okrecem u krug dok cistim. Pored toga tu je krpica i brake kliner neki.
Nikad ne treba sabiti prljave klipove jer time steta moze nastati na prasinar gumici unutar kocionih klesta.

Takodje ne treba stvaljati mast jer nema smisla (da valja fabrika bi stavljala), samo skuplja i lepi prasinu. Zatim, ne treba koristiti jake hemije prilikom ciscenja jer gumica moze stradati tj pocne da bubri i onda klipovi ne idu vise tako lako i glatko vec glave a to sve rezultira lose kocenje ili glavljenje tocka - disk o plocicu, otpor prilikom okretanja.

I za kraj, kocionu tecnost obavezno menjajte na svake 2 godine. Bez obzira kakva je boja na okancetu, tester za ispitivanje vlage je najpouzdaniji sto se tice stanja kocione tecnosti.
 
@ Satelis

Svaka cast. Radi tebe pratim ovu temu. Nemam hondu, ali se daju lipe i pametne stvari vidit( slike) i procitat..

Recimo ovo za provjeru svega kod minjanja guma je top. Nije da nisam znao, ali lipo je vidit i podsjetit se.

Samo ti imas radionu,koliko sam shavito. Autoelektricar si ili slicno. Hebiga imas i mjesta i alat i znanja.  (y)
 
Hvala Nike

Autolektrikom se bavim kako sam zavrsio srednju skolu, promenio 2 manja servisa da bi sa 21 godinom poceo da radim u Veranu (ovlasceni Peugeot servis) i tu sam ostao narednih 10godina i par meseci (firma pocela sa propadanjem i propala nacisto).
Pored elektrike, ucio sam kako se radi na mopedima i maxi skterima od 50ccm do 500ccm, da bi danas nastavio time da se bavim kod kuce.

Nemam pravu radionicu, sklepao sam za svoje potrebe da mogu cackati na miru. Ondak je jedan dan dosao drugar i sve sta sam radio slikao je i okacio na forum.... danas me to hlebom hrani i imam u planu napraviti pravu radionicu, plac sam kupio pa se nadam kroz koju godinu da ce biti i toga.

Promena guma je za mene siri pojam, ne gledam sve kroz pare i da se pozao uradi na brzinu jer su dva tocka mnogo rizicnija po nas zivot za razliku od cetiri ako dodje do problema.
Tako da, pored zamene guma uvek treba proveriti lezajeve, semeringe, dampere, lanac + lancanici, koc. plocice jer su to sve usputne stanice prilikom rada.

Evo kako je tekla zamena lezajeva kod mene na motoru, lezaj u nosacu lancanika imao je ostecenje a da to nisam ni znao nit mogao da predpostavim.

demontiran prednji




novi semerinzi i Koyo lezajevi (manjeg zazora)


za vadjenje lezajeva iz slebih rupa koristi se ovaj alat


pre vadjenja lezaja, kuciste treba zagrejati (do 100'C) jer se telo siri na toploti, lakse ce lezaj izaci
pored toga, grejanjem je daleko manja sansa da se osteti unutrasnji zid gde lezaj naleze


unutrasnjost prebrisati, blago nauljiti i ponovo grejati pre ubacivanja
nove lezajeve pozejno je staviti u zamrzivac 1h pre ugradnje


nista na prekomernu silu, sve ide glatko, ubaciti nov lezaj


probati osovinu


zastiti bakarnom mascu u spreju


staviti nove semeringe


tocak spreman za montazu


pozadi


zadnji tocak dobija isti tretman kao prednji


stim sto tad i nosac lancanika i lancanik idu na sredjivanje




stari lezaj se vadi


biksna sa unutrasnje strane i semering napolje


tad primetih ostecenje na unutrasnjem prstenu, jak udarac je bio kad je napravljeno ovo ostecenje
ovo se desilo u fabrici jer NC stigne sa spakovanim zadnjim tockom, ja sigurno nisam lupao cekicem


ciscenje


zastita


novi delovi


pakovanje, spreman za montazu


stezanje obavezno na kilazu (74Nm.- 98Nm.)




provera pritiska




motorce spremno za nove kilometre


 
Satelis said:
Imam malu finu celicnu cetku, izbacim klipove do neke mere i onda lagano okrecem u krug dok cistim. Pored toga tu je krpica i brake kliner neki.
Nikad ne treba sabiti prljave klipove jer time steta moze nastati na prasinar gumici unutar kocionih klesta.

Takodje ne treba stvaljati mast jer nema smisla (da valja fabrika bi stavljala), samo skuplja i lepi prasinu. Zatim, ne treba koristiti jake hemije prilikom ciscenja jer gumica moze stradati tj pocne da bubri i onda klipovi ne idu vise tako lako i glatko vec glave a to sve rezultira lose kocenje ili glavljenje tocka - disk o plocicu, otpor prilikom okretanja.

I za kraj, kocionu tecnost obavezno menjajte na svake 2 godine. Bez obzira kakva je boja na okancetu, tester za ispitivanje vlage je najpouzdaniji sto se tice stanja kocione tecnosti.


Thx, znaci moze brake cleaner na krpicu pa lagano po klipu prije vracanja u celjusti.
 
Svaka čast na detaljnom opisu i fotografijama. Tako se ispravno radi.
Mene zanima jedan detalj vezano za zamjenu kočione tekućine. Naime vozila s ABS-om imaju specifičnost da kod izvlačenja stare tekućine iz sustava ipak zaostane manja količina tekućine "zarobljena" u ABS jedinici. Da bismo izvukli svu staru tekućinu neophodno je u toku izmjene aktivirati ABS kako bi pri tom procesu izbacio staru tekućinu a povukao svježu.
Postoji ne baš praktična opcija da se najprije izvuče stara i nalije nova tekućina te se napravi kraća vožnja prilikom koje se nekoliko puta snažno koči da pri kočenju radi ABS. Nakon toga se ponovi postupak zamjene kočione tekućine.
E, sad mene zanima zna li netko neki "tips and tricks" za servisno aktiviranje ABS? Prije godinu danas sam na prijateljevoj Yamahi FJR 1300 mijenjao kočionu tekućinu a prijatelj je prije toga saznao način kako aktivirati ABS dok motor miruje. Postoji jednostavna procedura pri kojoj ABS nekoliko puta odradi i ispusti svu staru tekućinu. Vjerujem da neka slična procedura postoji i kod Honde i premda nije neki nedostatak ako u sustavu ostane minimalna količina stare tekućine, ja bih ipak volio kad bi uspio izvući svaku kap stare tekućine.