NC750 X/S DCT

Ja sam centralnu nogaru naručio iz Japana i platio je 12.700 JPY . Došla mi je relativno brzo a ukupno s troškovima dostave i carinom sam je platio oko 900 kn. Puno manje nego što košta kod nas. To je doduše bilo prije 5 godina kad sam kupovao za svoju prvu NC. Kasnije sam istu montirao na sadašnji motor.
Koliko vidim sadašnja cijena je 64 $ a najjeftiniji trošak dosatve je 35 $. to je oko 100 $ a to će ti još naplatiti nešto carine i PDV ali opet bi trebalo biti povoljnije nego kod nas. Ja sam dobio originalni Honda dio a neki prodaju "no neme" pod original koje navodno nisu baš kvalitetne.
Imaju i originalni Honda crash bar ali mi on nekako ne ulijeva povjerenje. Čak i manje od ovog Givijevog kojeg ja imam.
Malo sam googlao i naletio na ovaj sa Amazona. Nisam ranije ništa slično vidio ali ovo izgleda baš kao kavez :cool:
 
Pozdrav ekipa, može preporuka za crash bar za nc750x, da služi svrsi tj. stvarno štiti u slučaju za ne daj Bože, a da montaža opet nije naučna fantastika. I centralni nogar ću trebati, može isto preporuka. Hvala vam.

- Crash bar
Moja topla preporuka je da stavis Sebin crash bar (ovde mozes videti mnogobrojne radove.... KLIK ) ako ti Beograd nije daleko jer od njegovog boljeg nema.
Par mojih drugada je imalo manjih nezgoda (pad sa copave noge ili u mestu) sa Givi crash barom. Nakon pada motocikla, Givi se toliko iskrivi da je vise ne upotrebljiv.
Sebin je u tom segmentu daleko bolji da ne kazem izdrzljiviji, samo se ogulila plastifikacija sa crash-a i to je to, plastike il bilo sta drugo ostalo je netaknuto.
Licno se uverio jer mi je jednom prilikom (ne znam kako) pao NC sa bocne nogare.



- Centralni stender

Ovde mozes birati....
01. Zieger
02. H&B
03. SW Motech

imam SW Motech, tada u ponudi nije bilo nista drugo sem njega ili fabrickog


lako


i brzo


se


montira




za kraj, jedna slika sa jucerasnjeg druzenja jednog dela NC ekipe (jos 8 je falilo)
 
Nemam loša iskustva sa Givijem, bike mi se izvrnio na bok, doduše bolje rečeno spustio sam ga, ništa se nije dogodilo, crashbar se tek malo ogrebao, plastike ništa.
Nije mi ni BG preko svijeta iz Vinkovaca sam, prijašnjim motorom smo se znali zaletit do tamo, jedino sad ova situacija, zna li se cijena tog bara i radi li čovjek još štogod, npr. nosače kufera.

DSC_1991-a.jpg
 
  • Like
Reactions: Satelis
@Crash
Dobro, jedno je kad se samo spusti rukama, nesto drugo je kad sa cope padne na desni bok. Tu sam imao prilike kakvo ostecenje nastane na Givi a kakvo na Sebinom crash baru..... neporedivo je bolji Sebin.

Ostvaio sam u postu link ka njegovoj FB stranici, samo klikni na KLIK :)
Pored crash barova radi nosace cent. kofera, distancere za bisage, zastita izduva kod kros motora, kad i ako ima vremena moze napraviti centralni stender..... svasta nesto radi, baci pogled.
Cena njegovog crash bara mislim da je 120e ali najboljeje da ga kontaktiras i pitas sta te zanima.
Ako se odlucis da radis kod njega, javi se ako treba neka pomoc (sacekam negde, sprovedem do coveka, klopa i td).
 
  • Like
Reactions: Crash
Zanimljiv je taj Sebin crash bar jer ovi svi koje se najčešće može vidjeti ne pružaju neku zaštitu , posebno ne bočnim plastikama.
Ja sam prije 5 godina kad sam imao prvu NC htio za nju kupiti Dimotic crash bar koji s eradi negdje na Taiwanu. Čak sam bio dogvorio s prijateljem koji tamo živi d ami ga donese kad dođe kući u HR. U međuvremenu je Honda stradala a sadašnja je došla s Givijevim koji sam dobio kao poklon - kompenzaciju jer je motor došao u drugoj boji od naručene.
Taj Dimotiv sam upravo našao također u Webike shopu u Japanu ali je bezobrazno skup https://japan.webike.net/products/22590242.html
 
- Crash bar
Moja topla preporuka je da stavis Sebin crash bar (ovde mozes videti mnogobrojne radove.... KLIK ) ako ti Beograd nije daleko jer od njegovog boljeg nema.
Par mojih drugada je imalo manjih nezgoda (pad sa copave noge ili u mestu) sa Givi crash barom. Nakon pada motocikla, Givi se toliko iskrivi da je vise ne upotrebljiv.
Sebin je u tom segmentu daleko bolji da ne kazem izdrzljiviji, samo se ogulila plastifikacija sa crash-a i to je to, plastike il bilo sta drugo ostalo je netaknuto.
Licno se uverio jer mi je jednom prilikom (ne znam kako) pao NC sa bocne nogare.





za kraj, jedna slika sa jucerasnjeg druzenja jednog dela NC ekipe (jos 8 je falilo)

Hehe, pored Integre nađe se i poneki uljez na ovoj fotografiji ;)
 
@Crash
Nema na cemu, ako treba pomoc javi.

@stalker
Uhhh bas jeste preskup.
Bojan, moj drugar koji vozi model iz 2015 godine ima Givi crash bar, moj ima Sebin. Oba NC-a zavrsila su na boku.
Kod njega se crash bar iskrivio i stradala je bocna plastika. Kod mene se samo ogulio crash bar i to je sve od stete tako da vredi svaki dinar.
Bojan je nakon nezgode skinuo Givi i ugradio Sebin crash bar.

Jest bila dva uljeza, ma da falilo je jos 8 NC-a na slici, nije bila kompletna ekipa :)
 
Last edited:
Ovih dana bi motor trebao stići, ne bih ga vozio u kombiju nego se baš dovezao do kuće, molim za savjete za nekog tko će prvi put voziti sa DCT-om.
Dakle palim motor, on je pri tome po defultu u N položaju, odabirem D ili S i pri tome sam na nožnoj kočnici (ne mogu ni odabrati mod dok ne stisnem kočnicu?)? Mogu li nešto s*ebati da mi motor trzne, izleti?
Puštam kočnicu dodam gas i to je to, u vožnji sve ide glatko, na semaforu ili pri dužem čekanju ne diram ništa :) ili ga pak vraćam u N položaj, pa kod kretanja opet odabirem mod?
 
Last edited:
Nema vece srece nego kad stize ganc nov motor, cestitiam!

Do prvog servisa koji trebas uraditi na 1.000km predjena, savet je da vozis samo u D modu zbog razrade agregata a i ti da s enaviknes na novu makinu.
Kad predjes 1.000km, odradis zamenu ulja i oba filtera mozes preci na S modove.
Ne treba da bude stisnuta kocnica da bi se birali modovi, u ostalom dobices uputstvo za korisnika pa uzmi i citaj, nauci kako se sta koristi, kako se podesava/menja boja il sat na instrument tabli i ostalo.... sve pise.

Na semaforu dok cekas nema potrebe izbacivati iz brzine, das lagani gas kad se otvori semafor i nema te.
Gledaj da uvek pre gasenja motora izbacis u N pa tek onda ugasis motor na kljuc, nije pozeljno gasenje u brzini (hoce posle da napravi sranje).

Jos jedan savet.....
Kad stanes i vidis prijatelja, obavezno izbaci iz brzine (N) jer nehotice dok caskate, prijatelj kog si sreo moze dati gas da cuje motor. Ako ti ruke nisu na kormanu bude bas zajebano, pad dok trepnes a to verujem da ti ne treba sa novim motociklom.
Ovako je moj prijatelj mogao najebati zbog njegovog prijatelja koji nije znao kako radi DCT menjac a ovaj nije izbacio iz brzine dok su caskali.... umalo nije pao sa motora kad mu je prijatelj dao gas, puka sreca.
 
  • Like
Reactions: Crash
Jasno mi je da će biti u uputama, al kolko ću imati vremena i strpljena čitati kod preuzimanja, lakše mi je ovako 😀 za prvu ruku, da stvar bude zanimljivija prodavač ne vozi motor pa od njega nema pomoći.
Btw. pitanja će mi se i samom vjerovatno činiti banalna nakon prve vožnje, al trenutno ovako stoje stvari.
Hvala na čestitkama.
 
Last edited:
Čestitam i želim ti zadovoljstva barem ovoliko koliko ja doživljavam s mojim kroz ove 4 godine. I ja sam bio u sličnoj dilemi kad sam išao u Split preuzeti svoj DCT model. Prije tog sam godinu dana vozio NC s manualnim mjenjačem i stvarmo sam bio zbunjem kako ću se naviknuti na automatik. Najviše me brinulo kako da nježno i bez trzaja krenem s mjesta ili kako ovakav motor voziti polako - kad se negdje provlačiš kroz uski prostor, negdje se uspinješ na ivičnjak i ostalim sličnim situacijama kada kvačilom doziraš kretanje. Vrlo brzo sam shvatio da je s ovim motorom to puno lakše i jednostavnije nego s bilo kojim drugim koji ima kalsični mjenjač. Koliko god bio vješt vozač i poznavao svoj motor u dušu ipak se svakome ponekad dogodi da mu se motor ugasi pri kretanju s mjesta. A DCT - om je to jednostavno nemoguće. Lakoća doziranja snage i momenta je nešto što će svakoga oduševiti. Tako je i mene baš ono čega sam se najviše pribojavao prije nego li sam probao DCT kasnije pretvorilo u najvećeg pobornika DCT mjenjača.
Pošto je radnja ubacivanja i izbacivanja iz brzine krajnje jednostavna i vrlo brzo postane rutina dobar je Satelisov savjet da kod nekih zaustavljanja izbaciš u N mod. Kao i kod skutera ovdje naglo davanje gasa znači propinjanje na zadnji kotač. Moj savjet je da ti i potezanje ručne kočnice postane rutina jer mene to više puta spašavao od pada. Kod zastavljanja na strmom terenu a posebno ako nije asfalt, spuštanje nogu na tlo unatoč stisnutoj prednjoj kočnici znači automatsko klizanje natrag. Još kada na motoru imaš suputnicu i pune kufere, stisnuta prednja kočnica ti ništa ne znači. Tu situaciju spašava vještina lijeve ruke i potezanje ručne.
 
  • Like
Reactions: Crash
Hvala.
Ja sam u životu propustio vožnju skutera za sad, ko klinac davno, davno vozi tomosa automatica.
Sa 'normalnim' motorima sam eto obišao skoro cijelu Europu bez nezgoda ... kuc, kuc.
A sad me ko pomalo, neću reći strah, al neka nelagoda oko ove honde, al eto svejedno odlučio da motor kući ide između mojih nogu.
Ovo sa ručnom je dobra stvar kad postane rutina.

Jedno pitanje, ne znam jesam li pohvato, a sigurno nisam :) motor kad je upaljen, a planiram krenutni na vožnju ili sam na semaforu, i motor je u D ili S modu, sve dok ne dodam makar imalo gasa on ne kreće? Ili je istovremeno bitno da je i noga na kočnici, da ne bi krenio, naravno kad sam na ravnoj cesti.
 
Nece krenuti bez gasa kad je u brzini (D ili S), tek kad das mali gas ondak krece.
Upalis, desnim palcem klik u D, gas i kreces, otisao si.... kez oko glave :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: Crash
Imao na prošlom motoru sive srebrne, da traže više truda kod održavanja, ali kad se upicane onda se ističu kao lijep detalj u odnosu na isti motor sa crnim felgama. Tako mi je to tad izgledalo, vrijeme će pokazati koliko će mi ove crne prirast srcu.
 
  • Like
Reactions: Satelis