NC750 X/S DCT

_ivo_

Member
Pozdrav,

Evo novi sam u svijetu motora i gledam kaj kako kada i zasto... Malo gledam maxi skutere, pa malo motore i tako...

Paznju mi je VRLO JAKO privukla Honda sa svojim DCT mjenjacem, idealno za mene... Nema zafrkancije saltanjem, a opet moze se saltati... Po meni najbolje od skuter svijeta (automatik) na motoru... A i cjenovno nisu za poludit skupi (mislim da je X model 65k kn)...

Pa ima li tko kakav DCT model? Kakva su iskustva, kakvo je opcenito odrzavanje takvog jednog motora (skuplje, povoljnije, isto, cesce...) itd...

I btw ovo su modeli koje sam ja nasao, mozda su mi neki promakli pa nabacite link ili ime, za sada mi je jos nebitan tip motora, fokus je na DCT...

LP,
Ivo

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

 
nema puno ali kontaktiraj forumase (y)
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,235273.msg4429216.html#new
 
DTC mijenjač ima samo Honda u modelima:
NC750 i Integri, onda imaš DTC VFR1200 i VFR1200X, na jesen če bit i nova AT DTC (tako barem kažu)

Inače još imaš Yamahu FJR sa "automatskim" mijenjačem te Aprilliu Manu 850

Zaboravio napisat NC750X testirali su u Moto pulsu broj 145 (146?) tako da možeš tamo sve pročitat.
Na testu kojeg sam uradio sa NC750X DTC mijenjač me je ugodno iznenadio.
 
Imam ja NC700x sa DCT mjenjačem.. Vodio sam se istom filozofijom kao i ti. Pošto sam došao sa skutera. Do sada sam napravio skoro 6000 km i do sada nemam prigovora. Vjerujem da NC750 može biti samo bolja.  Sam mjenjač je meni ok i to je ono što sam i tražio. Kao i u svim testovima i ja ga u pravilu vozim u automatskom modu, i tu i tamo sam prebacim u nižu. Ako voziš u sport modu, onda najčešće ne treba ni to. Ako te zanimaju detalji javi.. Što se tiče održavanja, nisam u servisnoj knjižici primijetio ništa više održavanja od obične verzije. Zamjena ulja i filtera je svakih 12 000 km i to je to..
 
odličan motor  (y)

vidi ovu verziju  8)

https://www.youtube.com/watch?v=Bo4qqZtbEBA
 
Po meni je to best buy trenutno i kolege u Rutingu su ih prodali dosta, ja radim u servisu i sa tim motorima problema nema nikakvih, to je jednostavan 2 cilindra i sa Akrapom lijepo grmi. Nije motor koji ide u okretaje, malo više se mora raditi sa ručnim mjenjačem a sa Dct šalta odlično.
Na startu odvaja odmah, teško je brže krenut sa ručnim, i mijenja brzine jebeno brzo.
Ima u dodatnoj opremi za kupit pedalu pa može se sa nogom šaltat brzine niže i više.
Motor ima ručnu koja drži na nizbrdicama/uzbrdicama.
Može se vozit poprilično veselo, a potrošnja mu je nikakva.

Jednog smo prodali u Dalmaciju sa svom opremom, i izgledao je jebeno dobro, kao puno skuplji motor.

c3.jpg


Za te novce po meni odlična kupnja, održavanje mu je poprilično jeftino i bez obzira na jedan prednji disk koči odlično...
 
Potrosnja mog na prosloj turi do mora i natrag je bila oko 3.5 litre... Voznja po magistralnim i lokalnim cestama. Ja i tri kofera.  A i inace se krece tu negdje.

Istina sa puno opreme odaje dojam puno "veceg" motocikla. Evo u prilogu moje honde i moja malenkost :) . DCT radi odlicno i ja kao moze se reci pocetnik u moto svijetu ne mogu ni priblizno dobro mijenjati brzine na rucnom mjenjacu. Probao sam, i drugi su probali i svi se slazu da je odlican, tko naravno zeli automatiku. Kocnice su isto odlicne i ABS radi dobro. Par puta sam "probao" i doista ulijeva dozu sigurnosti pri naglijim kocenjima.
 
fotku ponovi  :wink:

btw dva pitanja, sa punim spremnikom možeš oko 400 km preći? i usput koja je max brzina... i koliko si prešao do sada, to me zanima jer ne znam kolika je trajnost i kvaliteta automatskih mjenjača
 
Author said:
fotku ponovi  :wink:

btw dva pitanja, sa punim spremnikom možeš oko 400 km preći? i usput koja je max brzina... i koliko si prešao do sada, to me zanima jer ne znam kolika je trajnost i kvaliteta automatskih mjenjača

U teoriji se može proč 400km ako malo "paziš". Spremnik goriva drži 14 litara, što znači da bi trebao imat potrošnju od 3,5 litara za doseg od 400km. U praksi če verovatno bit viša za koji decilitar ali .....
Max brzina je (meni se čini) oko 183 -184 km/h po celeru, što je verovatno realno nekde oko 170km/h.
U kvalitetu DTC mijenjača i pogonskok sklopa ja nebih sumnjao  8)
 
od jučer sam pogledao bar 20 videa na youtube i stvarno odličan motor  (y)

iznenadila me lakoća upravljanja, prostor za kacigu, ručna?!, i to da možeš pit nešto sa lijevom dok voziš  :mrgreen:

ovaj nešto nije zadovoljan sa mijenjanjem brzina (D,S), no morao bi ga probati da skužim šta on brije

https://www.youtube.com/watch?v=kEKbUH08I70
 
Author said:
od jučer sam pogledao bar 20 videa na youtube i stvarno odličan motor  (y)

iznenadila me lakoća upravljanja, prostor za kacigu, ručna?!, i to da možeš pit nešto sa lijevom dok voziš  :mrgreen:

ovaj nešto nije zadovoljan sa mijenjanjem brzina (D,S), no morao bi ga probati da skužim šta on brije


Pa uglavnom ono što odmah ugotoviš na testu. Kad ga voziš u D modu "prebrzo" ubaci u 6 stupanj i tamo dugo ostane.
Kod S moda elektronika treba neko vrijeme da "upozna" tvoj stil vožnje i onda nekako tome i prilagodi mijenjanje stupnjeva ali u S modu dugo ostaje u "nižim" stupnjevima prijenosa.

Ali uvijek možeš upotrebiti + i - na upravljaču i sam pomoč odnosno izabrat prijenos koji misliš da bi bio najbolji.

Jedina mana tih modela (NC serija 700 i 750) po mome je sipanje goriva. Naime ako imaš na zadnjem dijelu sedišta prtljagu (rolu, vreču) uvijek je trebaš skinut jer je pod zadnjim dijelom sedišta mijesto za sipanje goriva.
 
To šaltanje je velika mana, kakva su iskustva sa nožnim mjenjačem?
Potrošnja je mala jer ima blokadu br.okretaja, zna se koliku snagu i brzinu mora imat motor od 750 ccm.
 
Nemozes fulat sa njim. ....honda to napravi kak spada....ja sam isto mislio na nju....ali me nekako vise privlaci vfr1200dct. ..polovna....ono star dvi godine i malo km....

Poslano sa mog GT-I9100 koristeći Tapatalk

 
Zog said:
To šaltanje je velika mana, kakva su iskustva sa nožnim mjenjačem?
Potrošnja je mala jer ima blokadu br.okretaja, zna se koliku snagu i brzinu mora imat motor od 750 ccm.

Zna li se? :misli:
Reci nam.
 
ni blizu za usporedbu sa npr. malim zecom, ovo je motor za uživanje, lagano, daleko... nikako sportski
 
gvo said:
Zna li se? :misli:
Reci nam.



Takva konstrukcija agregata sigurno više od 6,500 okretaja.

using Tapatalk

 
Zog said:
Takva konstrukcija agregata sigurno više od 6,500 okretaja.

using Tapatalk

??
Pa ova konstrukcija je "pola" hondinog auto motora od 1400ccm sa malim preinakama. Nije namijenjen višim okretajima.
Inače je to u tom pogledu "manjak" snage u usporedbi sa konkurencijom bezpredmetno stavljat u prvi plan. Motor je razvijen sa drugim ciljem.
Njegov okretni momenat u nižem broju okretaja je veči od mnogo snažnijih konkurenata (68Nm kod 4750 okretaja), pa kod vožnje ne dobiš osječaj da mu nešto fali, a opet imajte na umu komu i čemu je ovaj motor namijenjen.