NC750 X/S DCT

Danas nakon 4 godine, 1 mjesec i 8 dana moja Honda je okrenula 50.000 km. Na žalost nisam se sjetio da napravim snimku kad je bila "okrugla" kilometraža ali to ne umanjuje uspjeh i zadovoljstvo koje mi pričinja ovaj motor sve ove godine . Neka me i dalje uspješno i bezgrešno služi da još višestruko povećam broj pređenih kilometara :)
 

Attachments

  • NC at 50 kkm.PNG
    NC at 50 kkm.PNG
    664.2 KB · Views: 157
Pozdrav svima kao ponosni vlasnik Honde NC 750 X DCT 2019. Kupio je u drugom mjesecu ove godine u
Viktor motu. Uspio napraviti 9300 km ove godine i stvarno motor kakav samo poželjeti možeš, jebenica.
Nebi više kupio (a ni vozio) motor bez DCTa, stvarno jebena stvar.
Evo i slika ...
 

Attachments

  • hondanc.jpg
    hondanc.jpg
    217.4 KB · Views: 162
Novi NC 750X za 2021. Jaca masina, 58 KS, Throttle By Wire, unaprijedjena potrosnja goriva, 6 kg laksi, nize sjediste, veci spremnik za kacigu, nova svjetla, redizajniran izgled...
 

Attachments

  • 314999_2021_HONDA_NC750X.jpg
    314999_2021_HONDA_NC750X.jpg
    68.8 KB · Views: 148
  • 315003_2021_HONDA_NC750X.jpg
    315003_2021_HONDA_NC750X.jpg
    66.6 KB · Views: 143
  • 315006_2021_HONDA_NC750X.jpg
    315006_2021_HONDA_NC750X.jpg
    48.2 KB · Views: 147
  • 315007_2021_HONDA_NC750X.jpg
    315007_2021_HONDA_NC750X.jpg
    67.9 KB · Views: 149
  • 315011_2021_HONDA_NC750X.jpg
    315011_2021_HONDA_NC750X.jpg
    60 KB · Views: 145
  • 315014_2021_HONDA_NC750X.jpg
    315014_2021_HONDA_NC750X.jpg
    61 KB · Views: 132
  • 315015_2021_HONDA_NC750X.jpg
    315015_2021_HONDA_NC750X.jpg
    61.8 KB · Views: 127
  • 315029_2021_HONDA_NC750X.jpg
    315029_2021_HONDA_NC750X.jpg
    80.1 KB · Views: 127
  • 315047_2021_HONDA_NC750X.jpg
    315047_2021_HONDA_NC750X.jpg
    68.8 KB · Views: 118
  • 315048_2021_HONDA_NC750X.jpg
    315048_2021_HONDA_NC750X.jpg
    74.5 KB · Views: 134
Grim i pakao
Motor lipo izgleda i vjerojatno je sve super ali prednji dva diska su jednostavno MUST
Kraj price
 
Pozdrav svima, da predstavim moj nc750 s 2014god. Kao početnik tražio sam solidan motor koji mora imat abs, nakon što sam probao horneta, vulcana, suzu sv650 i naravno nc750 odluka je pala na hondu. Čitao sam po forumima, fb i čuo od poznanika da je honda siguran i pouzdan brand. Motor je kupljen krajem 9 mj i do sad sam uglavnom vozio oko grada, i do posla i natrag. Prezadovoljan sam, jako dobro ubrzava i daje mi dojam sigurnosti.
Posto sam početnik imam par pitanja..

1) Koj punjač akumulatora koristite i kada /kolko puta ga punite po zimi?

2)Na proljeće želio bih napraviti neki servis (ulje itd.) zanima me kod kojeg servisera da ga dofuram.

3)Kod pranja motora dali moram paziti na elektroniku mislim na display da nebi nešto oštetio i dali može ući voda u prednji pretinac gdje se nalazi i akumulator?

Hvala unaprijed
 

Attachments

  • IMG_20201111_164722.jpg
    IMG_20201111_164722.jpg
    147.3 KB · Views: 87
  • IMG_20201020_175204.jpg
    IMG_20201020_175204.jpg
    574.6 KB · Views: 89
Pozdrav, dobar izbor si napravio.

1. Ako ti je Lidl u blizini, slobodno kupi punjac iz njihove ponude, odlicno radi posao pritom nije skup.
Dobra strana je ta sto ima opciju odrzavanja akumulatora ili ti prati napon pa cim padne ispod 12.8V punjac sam aktivira punjenje do 14.5V i tako u krug.

2. Servis.... zamenu ulja i filtera trebas uvek gledati napraviti na samom kraju sezone, bolje je po agregat tad nego pocetkom sezone.
Matoro ulje (crno, razbijeno, preslo dosta km) nije dobro da boravi u agregat tokom zimskog sna.

3. Iskljucivo svoj bajk perem u samousluznoj perionici godinama unazad. Nikad nemoj usmeriti direktan mlaz vode na instr. tablu, prekidace na upravljacu, kontakt. bravi, lancu..... nije pametno niti dobro.

jedna s'pontana slika
 
Pozdrav, dobar izbor si napravio.

1. Ako ti je Lidl u blizini, slobodno kupi punjac iz njihove ponude, odlicno radi posao pritom nije skup.
Dobra strana je ta sto ima opciju odrzavanja akumulatora ili ti prati napon pa cim padne ispod 12.8V punjac sam aktivira punjenje do 14.5V i tako u krug.

2. Servis.... zamenu ulja i filtera trebas uvek gledati napraviti na samom kraju sezone, bolje je po agregat tad nego pocetkom sezone.
Matoro ulje (crno, razbijeno, preslo dosta km) nije dobro da boravi u agregat tokom zimskog sna.

3. Iskljucivo svoj bajk perem u samousluznoj perionici godinama unazad. Nikad nemoj usmeriti direktan mlaz vode na instr. tablu, prekidace na upravljacu, kontakt. bravi, lancu..... nije pametno niti dobro.

jedna s'pontana slika


Hvala puno za savijete, tek sam poceo pa pazim da ne sjebem nesto. Budem se onda raspitao za servis sad prije nego sto pocnu soliti ceste. Kad ubrzavam od 0 do 100 imam osjecaj kao oni sto voze panigale ili kawu h2 pa lete preko 200km/h u tren :) tvoj motor je isto prekrasan. Kad bi jednog dana mjenjo kupio bi isti ali noviji.
 
  • Like
Reactions: Satelis
To je motor koji se vrti na ralativno niskim okretajima i skromne snage pa su i servisni interavali dulji od uobičajenih za većinu motocikala.
Ja mijenjam ulje na propisanih 12000 km i takvo staro ulje je tek blago tamnije boje slično kao kod automobila koji voze na plin.
Ukoliko ne znaš kad je prošli vlasnik radio servise najbolje da promijeniš ulje i uljni filter. To nije veliki trošak a bit ćeš mirniji.
Ja godinama koristim punjač iz Lidla (imali su ih prije nekoliko tjedana na akciji) i mogu reći da služi perfektno.
 
  • Like
Reactions: deadknight88
To je motor koji se vrti na ralativno niskim okretajima i skromne snage pa su i servisni interavali dulji od uobičajenih za većinu motocikala.
Ja mijenjam ulje na propisanih 12000 km i takvo staro ulje je tek blago tamnije boje slično kao kod automobila koji voze na plin.
Ukoliko ne znaš kad je prošli vlasnik radio servise najbolje da promijeniš ulje i uljni filter. To nije veliki trošak a bit ćeš mirniji.
Ja godinama koristim punjač iz Lidla (imali su ih prije nekoliko tjedana na akciji) i mogu reći da služi perfektno.
Hvala za savjete, u knjižicu pise 5000 km otprilike, sad ima oko 7500km ali je motor padan/proklizan. Nije jako jer je udarac dobio samo auspuh kojeg je prijašnji vlasnik promjenio. Nije iskrivljen volan i me vidim da igdje curi, jedino ima par crta na kutiju za kacige i ispod na grani. U voznji nista lose ne osjetim ali reda radi zelio bi da se pregleda jer budem ga sigurno vise koristio sljedece godine. Vec me sad zivcira ovo vrijeme bez imalo sunca kisa magla itd. Po zimi drzis akumulator cijelo vrijeme spojeno?
 
Za toliko nema potrebe sad a ni na prolece menjati ulje u motoru, proveri cisto nivo ulja na meracu (ne zavrce se vec samo nasloni).

mi smo danas napravili sitno preko 200km

Znači honda je pravi stroj, nisu to samo priče hehe jel su to samo Honde?
 
Last edited:
Pozdrav,

Evo novi sam u svijetu motora i gledam kaj kako kada i zasto... Malo gledam maxi skutere, pa malo motore i tako...

Paznju mi je VRLO JAKO privukla Honda sa svojim DCT mjenjacem, idealno za mene... Nema zafrkancije saltanjem, a opet moze se saltati... Po meni najbolje od skuter svijeta (automatik) na motoru... A i cjenovno nisu za poludit skupi (mislim da je X model 65k kn)...

Pa ima li tko kakav DCT model? Kakva su iskustva, kakvo je opcenito odrzavanje takvog jednog motora (skuplje, povoljnije, isto, cesce...) itd...

I btw ovo su modeli koje sam ja nasao, mozda su mi neki promakli pa nabacite link ili ime, za sada mi je jos nebitan tip motora, fokus je na DCT...

LP,
Ivo

Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Pozdrav, evo ja se javljam iz Poreča, posjedujem HONDA NC 750 X DCT god. proizvodnje 2019.
Nako Honde CB 400 N kao oldtajmer, pa nakon toga Kawasaki KLE 500, ova Honda je jednom riječju, nešto najbolje šta sam kupio!
Motor je izvrstan, osječaj vožnje je predivan! Bio sam malo skeptičan sa tim automatskim mjenjačem, ali brzo se čovjek navikne na to!
Jedina stvar o kojoj treba voditi računa je ta da kada stanete a ne izbacite iz brzine, ako vam se stvori dijete koje želi malo probati kako motor prede kada se okrene ručka gasa, doslovno "letite".
To mi se prije nikada nije moglo dogoditi jer uvijek stišćete kvačilo!
Održavanje takvog motora, ako je nov, osim redovitih servisa, koje ja radim u Rijeci, nije zahtjevno!
Trenutno imam problem kako spojiti dodatne led lampice na stražnjem kuferu, naime na svim modelima koje sam imao do sada instalirao sam dodatna kočiona led svjetla koja direktno spajam na žice zadnjeg štop svjetla! KOd ove Honde postoje tri žice i ti srno-plava, crno-zelene i crna!
Dali netko zna koja je + a koja uzemljenje?
Zahvaljujem na odgovoru
LP
Darko
 
Pa crna ti je masa a ostale dvi jedna pozicija a druga štop.
Uzmi neku žarulju, spoji dvi žice pa se igraj.
 
  • Like
Reactions: Gnjure
Zamrla vožnja pa i aktivnost na forumu. Vrijeme je popusta i rasprodaja pa mnogi sad koriste priliku za povoljniju kupnju moto opreme ali i motora.
Ja sam prije par tjedana zamjenio stari nadvizir s novim jer mi je stari ostavio tragove i oštećenja na tvorničkom viziru. Kod nas na jugu se motor vozi čitavu godinu iako za hladnijih i posebno kišnih zimskih dana ponekad tjednima ne vidi svjetlo dana. Primjetio sam da mi akumulator nakon par tjedana stajanja nije baš u top formi što znači da će uskoro trebati razmišljati o novom... U garaži imam dva motora i dva skutera pa punjač akumulatora samo seli s jednog na drugi.
 
Kod nas skoro da ne prelazi 5°C, još uvek se ne predajem, sitne poslove završavam po gradu.
Ne znam kakva je situacija kod vas što se akumulatora tiče, kod nas Banner i Fulbat su se pokazali kao dobri, odmah zatim ide Exide.