NC750 X/S DCT

Uspio, ovako izgleda
 

Attachments

  • IMG-20210128-WA0001.jpg
    IMG-20210128-WA0001.jpg
    140.7 KB · Views: 94
Super izgleda,slaze se origgigi ... (y)
 
Da li netko ima iskustva sa TRW pločicama (sintered) ? Trebao bi ubrzo kad počne sezona promijeniti prednje
a u Auto Kreši imaju neku akciju od -40% na TRW tako da bi ispale 160 kn. pa nek se nađu u kutiji i čekaju:unsure:
 
@Gogy46
Fabricke plocica sam zamenio pred put kad sam isao i ako nisu bile jos uvek za zamenu.

u tom trenutku bese 46.400km




uzeo sam TRW organic plocice, nisam hteo sinter + zam. kocione tecnosti


Misljenja sam bio da mi nece trebati sinter plocica, medjutim to se od prosle godine promenilo.
Imao sam par situacija gde mi je ozbiljno bila oduzeta prednost u saobracaju od strane vozaca automobila.
Spasila me je pre svega umerena brzina kretanja i brzo reagovanje na full kocnicu inace je pitanje dal bi sad pisao u temi.
Tako da sam resio cim potrosim sadasnje koc. plocice, sledece ce biti TRW ili Brembo u sinter varijanti + skidam kociona creva i menjam obicna gumena za teflonska creva.
Sinter plocice jest da brze habaju disk, ljuci je materijal ali zato bolje zaustavlja motocikl pri kocenju od organic plocica.
Draza mi je glava na ramenima nego disk na felgi.

Par saveta......

pre vracanja klipova u 0 polozaj obavezno treba ocistiti iste da se ne bi prasinari ostetili (gumice)




termo zastitu tj limcice i vodjicu takodje ocistiti


pa tek onda montirati


koc. tecnost


proveriti


zameniti po potrebi (menja se na svake 2 godine)


nova


pozadi isto






nova


na merenju mora biti dobra ili ti zelena lampica
 
Takodjer.....
ako se desi da koci poluga kocnice pri kocenju


kao da seca


potrebno je skinuti polugu


ocistiti biksnu unutra jer se zna nakupiti prljavstina




ocistiti nosac i leziste kod cilindra


blago nauljiti


podmazati i spakovati nazad.... radice kao prvog dana


Malo se pridaje vaznosti kocionom sistemu, jednoj al i te kako bitnoj kariki u ovom nasem pomalo opasnom hobiju.
Ima ona narodna "kocnica glavu cuva" tako da nije tek tako i uzalud receno.

Recimo negde je preporuka od strane fabrike da se zamene sva kociona creva posle 4 godine eksploatacije jer pri naglom kocenju dolazi do pritiska u crevima pa samim tim moze doci do pucanja istog i eto ga gadan da ne kazem veliki problem.
Znam ljude (nisu vozaci NC-a) kojima se to desilo, vrlo lose iskustvo.

Zato, kocnica uvek i u svakom momentu mora pruziti 100% svoju ispravnost kako bi se sacuvali ili izbegli nezgodnu situaciju na drumu.
Dobra kocnica, brzo zaustavljanje ne zavisi samo od stanja kocionog sistema.
Ima tu jos par stavri koje bi trebalo znati.
- Jedna od njih je vesanje/oslanjanje/amortizacija jer pri agresivnom kocenju sva tezina se prebacuje na prednji tocak.
Ako prednji amortizeri/stapovi nisu dobri, dolazi do lakog potapanja prednjeg kraja..... ni kocenje ne moze biti dobro.
Zato servisirajte amortizaciju na vreme (na svakih 40Kkm) i podesite prema svojoj kilazi/potrebama stepen opterecenja na zadnjem amortizeru.
- Drugi bitan faktor za dobro zaustavljanje je guma kao i njen pritisak.
Potrosena, celava, stara ispucala pa jos ako je postala tvrdja gde se ne zna kakv je pritisak..... nece odreagovati isto kao i kad je sveza, dobra guma na tocku koja se lepi kao pegla za asfalt.

Eto toliko od mene, otisao sam predaleko i presiroko al nije lose znati i imati uvid u kocioni sistem.
Nekad je linija tanka dal cemo se probuditi sutradan pored svoje porodice ili necemo ..... pu pu pu daleko bilo.
 
  • Like
Reactions: neven and Feis123
Korisne upute i savjeti kao i uvijek (y). Ja sam na prošloj (druhoj) zamjeni prednjih disk pločica kupio Ferodo organic i isto tako čekam sljedeću zamjenu da kupim sinter pločice. Po mojoj procjeni i osjećaju ove koje sada imam koče oko 20% slabije od originalnih. To nije beznačajno ni po brojci ni po osjećaju o_O
 
Hvala, pomognem koliko znam i mogu.
Ne vara te osecaj, slabije koce organic od sinter plocica i jedino koje im mogu prici a da su organic su Newfren.
NC tezi 215 - 230kg u klot varijanti, kad se dodaju nosaci, kofer(i), crash bar i ostala cudesa.... za cas se ode na i preko 250kg :)
Masu x ubrzanje treba zaustaviti tako da je bolje sa sinter varijantom.

drugaru ugradio EBC sinter


takodje pozitivni utisci


ili Nissin fabricke
 
Tnx, dobri savjeti. Kupio u Petak Trw sinter pa promjena prije sezone. Ako ovako nastavi doći će brzo :cool: :).
Jedva čekam da krene.
Inače neznam kako vi ali kad sam natovaren (koferi+suvozač) bez zadnje kočnice nema ozbiljnijeg zaustavljanja.
Kad sam sam nemam zamjerke tj. Ne fali mi kočnice prednje. Zato sam kupio ove sintered pločice, čitajući komentare na netu
Dosta ih se žali na cvilež ali nitko nema zamjerku na grip i osjećaj. Javim kad instaliram.
 
Pozdrav svima evo pala je odluka o kupnji NC750X DCT-a i to od 2017-2020.
Ima li možda netko da prodaje svoju ili neka preporuka?

Gledam malo oglasnike ali teško mi je procijeniti stvarnu vrijednost s obzirom na godišta, pa me zanima koliko ustvari godišnje hondica izgubi na vrijednosti.

Hvala
Pozdrav
 
Ne brine me pad vrijednosti kad postanem vlasnik nego sad dok sam u procesu kupnje da znam otprilike kolika je stvarna vrijednost kod dogovaranja oko cijene i kupnje.
Zavisi sta trazis...ako kupujes gol motor,bez opreme,onda mores kupiti i novi za 70.000 kn...pa pomalo kupovati i slagati opremu,te potrositi 10-15.000 kn.,ili kupiti opremljenog, 4-5 god.,za 60.000 kn i registriranog...pa sad nadji racunicu.
 
Zavisi sta trazis...ako kupujes gol motor,bez opreme,onda mores kupiti i novi za 70.000 kn...pa pomalo kupovati i slagati opremu,te potrositi 10-15.000 kn.,ili kupiti opremljenog, 4-5 god.,za 60.000 kn i registriranog...pa sad nadji racunicu.

A uletit će nešto kad tad samo treba njuškat.