Nexus 300

kiki_zg

New member
Napokon da se i ja pridruzim u svijet skuteraša .... motor je star 8 mjeseci i ima 1400km od kojih sam ja 200 presao jer je prijesnji vlasnik tatin prijatelj..... kao i vecina nas prvo sto mi je palo na pamet kako ga napravit brzim pa bi volio cut sta vi predlazete ..... ne zelim nesto sto ce skratiti vijek masine nego nesto sto ce je malo ubrzat a ne i unistit...... i da koji auspuh predlažete , htio bi neki s kojim necu izgubit performanse a da dobijem bolji zvuk..... hvala unaprijad na odgovorima  8)
 
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,103502.0.html

citaj si ovo i trazi na forumu,ima svega i svaceg
 
bolje ubrzanje i meduubrzanje dobijes ugradnjom variomata polini/malossi,a sto se tice auspuha tu je odluka na tebi dal homemade bez homologacije ili skuplji recimo leovince sbk...

http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,153959.0.html

http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,25668.msg2489779.html#new


sto se tice homemade tu mozes birati kucelj 1100kn,deak 1900kn i serdarevic oko 2000kn...ako kupujes homemade oni  su svi isti a razlikuju se samo po vanjskom izgledu i cijeni,moja preporuka ti je leovince sbk,jer ipak se radi o potpuno serijskom skuteru,pa nebi bas preporucio homemade auspuh,iako sam ja imam takav auspuh i opet cu ga kupit,kod nas leovince sbk kosta 2700kn( sa granom) a i trstu 1800kn,ako te jos sta zanima samo pitaj...


i da napomenem da bez otvaranja masine i tuninga nema boljih performansi,sa variomatom ces dobiti malo bolje ubrzanje i meduubrzanje ali nije to nista posebno...
 
Evo da se i ja javim....imam slično iskustvo, rezervirao sam Nexus 300 sa 7000km. Skuter je opremljen Leovince SBK auspuhom i i ma variomat. Nisam ga još vozio, ali se vidi da je skuter odlično održavan.
Nije da sam totalni stručnjak za mehaniku, ali prema svemu pročitanom s ovog foruma čini mi se kako je to savim dovoljno što se tiće nekog "tuninga". Nebih želio previše "kopati " po motoru.
Još bi dodao na njega tamni kratki vizir, čisto vizualnog efekta radi, ionako se 90% vremena vozim po gradu.

Evo, zanimaju me mišljenja osoba na forumu koji imaju slična iskustva!
 
tornado 111 said:
Evo da se i ja javim....imam slično iskustvo, rezervirao sam Nexus 300 sa 7000km. Skuter je opremljen Leovince SBK auspuhom i i ma variomat. Nisam ga još vozio, ali se vidi da je skuter odlično održavan.
Nije da sam totalni stručnjak za mehaniku, ali prema svemu pročitanom s ovog foruma čini mi se kako je to savim dovoljno što se tiće nekog "tuninga". Nebih želio previše "kopati " po motoru.
Još bi dodao na njega tamni kratki vizir, čisto vizualnog efekta radi, ionako se 90% vremena vozim po gradu.

Evo, zanimaju me mišljenja osoba na forumu koji imaju slična iskustva!

Po meni, za every-day upotrebu ni ja nebih preporucio daljnje dodatke i dorade, osim spomenutog sportskog variomata (pretpostavljam Malossi ili Polini) i homologiranog sportskog auspuha (po meni, Leo Vince je odlican izbor).

S njime (sportski variomat) se stavljaju odgovarajuci utezi variomata (u pravilu laksi od serijskih), a uz sportski auspuh obicno idu nesto tvrđe oprugice na kvacilo, kako se nebi osjetila rupa na startu uzrokovana otvorenim auspuhom.

Svakako pitaj prethodnog vlasnika koje je utege variomata (rolice, ruline) do sada koristio (koje težine), kako bis ih mogao zamijeniti adekvatnima na iducem servisu. Također, ne zaboravi uzeti db-killer i originalni Piaggio variomat od vlasnika.

Osobno imam sportski variomat (Malossi Multivar 2000) na Gileri Runner 180SP i zadovoljan sam njime, iako se utezi i klizaci trose dosta brze nego u serijskom variomatu. U ovom postu sam pisao o dojmovima sa sportkim variomatom.

Sto se sportskog vizira za Nexus tice, meni onaj Malossijev izgleda odlicno!

I, evo ti i generalna tema o tom skuteru:
> http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,103502.0.html
 
Hvala na iscrpnim informacijama. Moje je mišljenje tako nekako i bilo. Definitivno neću ništa dirati na skuteru, samo ću provjeriti ugrađene dijelove i nakon prvih odrađenih vožnji prilagoditi ih preporučenom stanju.
 
tornado 111 said:
Evo da se i ja javim....imam slično iskustvo, rezervirao sam Nexus 300 sa 7000km. Skuter je opremljen Leovince SBK auspuhom i i ma variomat. Nisam ga još vozio, ali se vidi da je skuter odlično održavan.
Nije da sam totalni stručnjak za mehaniku, ali prema svemu pročitanom s ovog foruma čini mi se kako je to savim dovoljno što se tiće nekog "tuninga". Nebih želio previše "kopati " po motoru.
Još bi dodao na njega tamni kratki vizir, čisto vizualnog efekta radi, ionako se 90% vremena vozim po gradu.

Evo, zanimaju me mišljenja osoba na forumu koji imaju slična iskustva!


nahrani majmmuna i niš ne diraj....
serijala zakon.... (y)
 
Ništa, ama baš ništa ne dirati sve kako je došlo......uz uvijet da se hoćeš voziti........ 8)
 
Neznam jesam li 1000-ti koji postavlja isto pitanje, ali koliko oktana gorivo bi bilo dobro za Piaggio 300 ccm motor??
Da li je svejedno jeli 95, 98 ili pak 100 oktana ili će biti razlike na spomenutom motoru?
Kad sam imao 50 ccm Apriliu, točio sam 100 oktana na OMV-u i nisam imao problema.

Gledao sam generalnu temu o gorivima, ali nisam našao podatak za Piaggio motore, a što se tiće naftne kompanije, mišljenja su različita.
Dakle, izbor crpke nebi trebao biti toliki problem (točiti na najprometnijoj  :)), više me zanima oktanska vrijednost?
 
tornado 111 said:
Neznam jesam li 1000-ti koji postavlja isto pitanje, ali koliko oktana gorivo bi bilo dobro za Piaggio 300 ccm motor??
Da li je svejedno jeli 95, 98 ili pak 100 oktana ili će biti razlike na spomenutom motoru?
Kad sam imao 50 ccm Apriliu, točio sam 100 oktana na OMV-u i nisam imao problema.

Gledao sam generalnu temu o gorivima, ali nisam našao podatak za Piaggio motore, a što se tiće naftne kompanije, mišljenja su različita.
Dakle, izbor crpke nebi trebao biti toliki problem (točiti na najprometnijoj  :)), više me zanima oktanska vrijednost?
..što se tiće oktana baš ti je svejedno , možda malo osobno opažanje a i moje ekipice da smo daleko najzadovoljniji s Tifonom, puno tiše radi,bolje ubrzava ,a i najviše kilometara s punim tankom..i još jedan savjet ...najprometniju crpku treba izbjegava..razlog:najviše goriva prolazi,računaju da ljudi staju na proputovanju ( obilaznice,ac i sl ) i stavljaju vodu u gorivo....najbolji primjer su ti benziske na ac Zagreb - Karlovac  (y)
 
tornado 111 said:
Neznam jesam li 1000-ti koji postavlja isto pitanje, ali koliko oktana gorivo bi bilo dobro za Piaggio 300 ccm motor??
Da li je svejedno jeli 95, 98 ili pak 100 oktana ili će biti razlike na spomenutom motoru?
Kad sam imao 50 ccm Apriliu, točio sam 100 oktana na OMV-u i nisam imao problema.

Gledao sam generalnu temu o gorivima, ali nisam našao podatak za Piaggio motore, a što se tiće naftne kompanije, mišljenja su različita.
Dakle, izbor crpke nebi trebao biti toliki problem (točiti na najprometnijoj  :)), više me zanima oktanska vrijednost?
bitno da oktanska vrijednost nije ispod 91......Nije to neki visokokompresioni agregat pa da zahtijeva i tako kvalitetno gorivo....Razlike su nikakve sto se voznje i perfomansi tice....bitno da je gorivo cisto(koliko je to moguce u ovoj nasoj drzavi sa pumpama koje su poprilicno oronule....barem sto se ine tice)....
 
Da malo osvježim temu...uvezao u garažu Nexusa 300 sa variomatom i Leo Vince SBK auspuhom!
Budući da je skuter neregistriran nisam ga puno vozio, malo po ulici gore-dolje :)

Likep zvuk, možda čak i malo preglasan, ali OK! Čini mi se da sa ovim variomatom motor radi na malo većim okretajima kada mu se jače da gas. To mi je nekako prvi dojam, napominjem, vrlo malo sma ga vozio, a možda je takav osječaj zbog auspuha!

Imam i jedno pitanjce...budući da je otvoren auspuh, a opet homologiran (Leo Vince SBK), da li bi mi mogli praviti probleme na tehničkom pregledu??
 
ako je homologiran...neces imati problema na tehnickom...btw...da nije nexus tamno plavi...sa crvenim trakicama na felgama..... :mrgreen:
 
tornado 111 said:
Da malo osvježim temu...uvezao u garažu Nexusa 300 sa variomatom i Leo Vince SBK auspuhom!
Budući da je skuter neregistriran nisam ga puno vozio, malo po ulici gore-dolje :)

Likep zvuk, možda čak i malo preglasan, ali OK! Čini mi se da sa ovim variomatom motor radi na malo većim okretajima kada mu se jače da gas. To mi je nekako prvi dojam, napominjem, vrlo malo sma ga vozio, a možda je takav osječaj zbog auspuha!

Imam i jedno pitanjce...budući da je otvoren auspuh, a opet homologiran (Leo Vince SBK), da li bi mi mogli praviti probleme na tehničkom pregledu??

Pretpostavljam da taj LV ima db-killer. Ako je montiran, nikakvih problema nece biti. Bez db-killera ne mozes biti siguran.
 
@bmw m 5 ; Nexus je crveni, nije farban.. :mrgreen:

Mislim da ima db killer, jer mi se čini da na loncu ne fali neka cijev koju bi mogli nazvati db killer  :misli:

Idem sutra na tehnički provjeriti!