nexus 500

Tommy84

New member
Pozdrav i pomoć, naime ovako, danas sam podigo motor koji je bio kod majstora koji radi u servisu i naravno nadaš se da če riješiti problem, no očito nije.
prije nekih 2 tj sam osjetio vozeći se na autoputu da mi motor nekako bježi u stranu i da ga moram loviti ljevo desno, i na mjestu kada volan mičem oko sredine kao škljoca i čudan osječaj, no i več duže vrijeme mi propada vilica dosta duboko i pustilo je ulje pa sam odlučio sad to sve riješiti.
Majstor mi je pokazao ulje koje nikada nije mijenjano i veli da je to sad drugi motor, no ja sam sjeo i nikakave posebne razlike ali mi i dalje zabacuje, osjeti se kad idem i sporo, onako kao hočes skrenuti a on jos neko vrijeme svoj smijer drži, ja ga pitam zašto to radi, on pa to je normalno na tom motoru.... e sad što ču ja učiti njega ako on to radi, no ja sad laički sumnjam da ili nije dotegnut volan il koji bog, al može bit opasno  :misli:???
Ako ima tko ikakvog saznanja nek mi javi, no po ovim servisima ne želim da me izuju a ništa ne naprave
 
jeli imas jos garanciju? ja sam ima nexus 500 i nije mi se tako ponasao tako da majstor ti govori gluposti.A sad sto bi to bilo stvarno neznam i nebi tio nagadati da ne ispadnem glup,po meni se cini da je nesto do volana
 
Tommy84 said:
Pozdrav i pomoć, naime ovako, danas sam podigo motor koji je bio kod majstora koji radi u servisu i naravno nadaš se da če riješiti problem, no očito nije.
prije nekih 2 tj sam osjetio vozeći se na autoputu da mi motor nekako bježi u stranu i da ga moram loviti ljevo desno, i na mjestu kada volan mičem oko sredine kao škljoca i čudan osječaj, no i več duže vrijeme mi propada vilica dosta duboko i pustilo je ulje pa sam odlučio sad to sve riješiti.
Majstor mi je pokazao ulje koje nikada nije mijenjano i veli da je to sad drugi motor, no ja sam sjeo i nikakave posebne razlike ali mi i dalje zabacuje, osjeti se kad idem i sporo, onako kao hočes skrenuti a on jos neko vrijeme svoj smijer drži, ja ga pitam zašto to radi, on pa to je normalno na tom motoru.... e sad što ču ja učiti njega ako on to radi, no ja sad laički sumnjam da ili nije dotegnut volan il koji bog, al može bit opasno  :misli:???
Ako ima tko ikakvog saznanja nek mi javi, no po ovim servisima ne želim da me izuju a ništa ne naprave
1. gornji ležaj volana zna dobiti "zub" pa zapinje. Stavi ga ne centralnu nogaru, sjedni skroz iza da se digne prednji kotač i lagano zakreći volan s jedne strane na drugu, ako u jednom djelu (najčešće kad je volan ravno) osjetiš kao da lagano zapinje onda je ležaj i treba ga zamijeniti. Trošak je oko 250 kn set ležajeva + ruke ako ne želiš sam.
2. Ulje u vilicama može nakon nekog vremena izgubiti svojstva i treba ga zamijeniti (ako mene pitaš s malo gušćim, 10w ili još bolje 15w i dobiješ puno stabilniji motor) što nije neki problem, usput promijeniš i semeringe i vilice ko nove. Ako imaš malo viška kunića promijeniš i federe pa imaš nove vilice.
 
hvala frend... ovo drugo je napravio, tj ulje i semeringe, ali kad je več skinuo ne razumim zašto nije ležaj!??!?
a budemo sada ležaj :x
 
Tommy84 said:
hvala frend... ovo drugo je napravio, tj ulje i semeringe, ali kad je več skinuo ne razumim zašto nije ležaj!??!?
a budemo sada ležaj :x

Jer ga je navodno relativno teško "izbiti" van.

Sada sam pročitao i prvi post, da, 99% da je do ležaja volana, navodno im je to boljka. A i jedan frend (mv_agusta tu sa foruma) ih je vec promijenio 2-3 u nekih 60.000 km.
 
Kosuljica lezaja koju treba izbiti ima zub pa se moze izbiti i ne treba izvlakac.
Paziti kod stezanja na moment i nacin stezanja.
 
Maestral said:
Kosuljica lezaja koju treba izbiti ima zub pa se moze izbiti i ne treba izvlakac.
Paziti kod stezanja na moment i nacin stezanja.
ako mislis na zub od pola mm...onda ok... :mrgreen:

tesko se to izbija bez alata specijalnog....pogotovo donji....i jos ako zapece.... :?
 
bmw m 5 said:
ako mislis na zub od pola mm...onda ok... :mrgreen:

tesko se to izbija bez alata specijalnog....pogotovo donji....i jos ako zapece.... :?

Ja sam ga uspio izbiti dugackim pajserom. Bio je ostar i zakrivljen pa je taman lego...
Ali bila je cista sreca da sam ga imao u garazi...
 
biker4life said:
Jer ga je navodno relativno teško "izbiti" van.

Sada sam pročitao i prvi post, da, 99% da je do ležaja volana, navodno im je to boljka. A i jedan frend (mv_agusta tu sa foruma) ih je vec promijenio 2-3 u nekih 60.000 km.

dva sam promijenio, tj nisam ni siguran jel mi se čini da smo jednom samo stavili masti unutra jer je bio suh
 
mv_agusta said:
dva sam promijenio, tj nisam ni siguran jel mi se čini da smo jednom samo stavili masti unutra jer je bio suh
je, jednom si ga samo podmazao
sjećam se kao da je bilo jučer :mrgreen:
 
i ja se sjecam...kao da je bilo danas.... :mrgreen:


ali dok ne nabavi centralni nogar....zaboravi lezaj volana... :LOL: :LOL:
 
bmw m 5 said:
i ja se sjecam...kao da je bilo danas.... :mrgreen:


ali dok ne nabavi centralni nogar....zaboravi lezaj volana... :LOL: :LOL:
ja ću pomoći :bilder:
 
Necu puno pametovat, ali mi kada smo izbijali casice lagera od volana na biciklima, imali smo jedan alat za to i bio je vrlo jednostavan a ucinkovit.

evo linka pa da skuzite da ne objasnjavam...
http://www.cheapbikeparts360.com/images/b/14037.jpg

I sada, to se stisne, i ugura kroz gornji dio, i onda se cekicem izbije van...

Ne treba ti radapciger..