nexus 500?

damirvxr

New member
pomoć. Kupio bi Nexus 500 staroga 3 godine koji prešao 15000 km za 32000 kn. Zanima me da li je to ok i jedino

me malo mući kilometraža jer nemam pojma koliko nexus ima izdržljivu mašinu tj. da li im mašina odlazi na određeni  
broj kilometraže ? Koliko nexus ima cilindara 1 ili 2 ?
Ako ima netko kakav dobar nexus u ponudi samo javi
 
damirvxr said:
pomoć. Kupio bi Nexus 500 staroga 3 godine koji prešao 15000 km za 32000 kn. Zanima me da li je to ok i jedino

me malo mući kilometraža jer nemam pojma koliko nexus ima izdržljivu mašinu tj. da li im mašina odlazi na određeni 
broj kilometraže ? Koliko nexus ima cilindara 1 ili 2 ?
1 Cilindar. Mašina je izdržljiva (ja sam 50.000 prešao) . Mislim da se može naći za manje novaca.
 
Otvori mu šipku ulja i ako je ulje prozirno ili neznatno zatamnjeno onda je ok ukoliko ga nije promijenio prije sat vremena.
Ukoliko je pak ulje crno i miriše na benzin bježio od njega
 
pa inače ulje u mašinama i bude tamnije boje....ali da pitm.odkuda benzin u ulju ?  :misli: mislim da bi takav sigurno bio u gadnom rasulu
 
Kad ti Joke reče, onda napravi i ne pitaj puno. Šta sad oćeš neke teze?! Gledaj ulje, ako je tamno biži i ne okreći se sine. :mrgreen:
 
Faber said:
pa inače ulje u mašinama i bude tamnije boje....ali da pitm.odkuda benzin u ulju ?  :misli: mislim da bi takav sigurno bio u gadnom rasulu
Neće se podmazivat kvalitetno, ali nije baš da će bit u rasulu.
100 puta smo pisali, a ja ću ponovit:

Kod vožnje na hladno, zbog nekvalitete goriva dolazi do nesagorijevanja čitave smjese pa dio smjese goriva niz stjenku nezagrijanog cilindra klizi u karter. Ako se motor u međuvremenu ugrijao najveći dio goriva ishlapi i ne pomješa se sa uljem, a ako se motor ugasio , gorivo ostane u karteru i pomješa se s uljem i digne se nivo ulja u karteru. Izbjeći problem se može samo ako se motor ostavi u leru da radi dok god ne postigne radnu temperaturu, ali kod kraćih relacija ni to ne pomaže.

Meni su dok sam radio u Piaggia dnevne relacije bile 3km a večernje 1km i non stop mi se na x9 500 to događalo (osim ljeti kada su temperature bile preko 20-25 stupnjeva.
 
oprosti što pitam možda ću sad ispast glup! ali to je znači kod svih motora ne samo X9 jel tako???
mislim! ima logike!kad je hladan uvijek ostavim motor da radi u leru! dok mi svi ostli prde da to ne valja...da će mi ovo da će mi ono.....ali nekako sam navikao.i mislim da činim ispravno
 
najvise je izrazeno kod jednocilinrika preko 500ccm a posebno kod piaggio grupe(beverly,nexus,X9)-i ostali imaju problema ali u manjoj mjeri
 
Imao sam Yamahu R6 i ulje je stalno smrdilo po benzinu.Kad se motor jako zagrijao počeo je crkavat na leru.U takvom slučaju motor prdi kompresiju u karter(ne dimi na auspuh).Tada pomaže da se iberlauf koji ide iz kartera u filter zraka odspoji iz filtera i spoji van,ali tada dimi (puši)bijeli dim na crijevo_Onda sve radi normalno,a onaj tko prodaje može to prikriti tako da taj odušak spoji u auspuh na nevidljivom mjestu i neće se ništa primjetiti.Ja sam kupio takav  motor i morao sam ga prodati jer popravak prelazi pola vrijednosti cijelog  motora.Bježi od ovakvih simptoma kao od vraga.
 
Ovo gore je klasično ishaban motor i nema veze s ovim Piaggio simptomima u kojima se javlja benzin u ulju
 
i piaggio može biti pohaban....auto i motor uglavnom koristim na kratkim relacijama i nikad ulje ne smrdi po benzinu...ne slažem se da samo  na piaggiu ulje smrdi na benzin ako se koristi na kratko...ako je sve ispravno ne bi trebalo...nije za to kriv benzin....
 
nije zbog pohabanosti-ustvari ni u fabrici neznaju kako i zbog cega-misterija, :mrgreen: na novom modelu imaju dvije svjecice pa mozda to uspije-ja zasad nemam tih problema al tek sam preso 1700km pa vidicemo
 
ja sam imao problem da mi se gasio u vožnji gradom ali sam podigao minimum premda to nije predviđeno ali od tada više nem problema (y)
 
U RIJECI  ti se nudi jedan nexus za 4 000 eura , 6 . mj. 2004.pogledaj po oglasnicima (y)
 
HVALA NA ODGOVORIMA. Našao sm nexus 2004. god. sa 13000 km za 30000 kn. To je najbolje do sad što sam vidio jer ih i onako nema puno u ponudi. Do kraja tj. bi trebao ići sa mehanicarom da  mi potvrdi stanje motora. Ako kaže da je dobar, uzimam ga  i neka mi dragi Bog pomogne. Nadam se da neću pogriješiti glede motora...