Nije svaki svršetak svrha: 2 djevojke na kotačima

judith657

New member
Ovo je istinita priča, autobiografska, štoviše. Moja frendica vozi jedan noviji motor (Aprillia Mana), star svega 4 godine, dok ja vozim motor star 32 godine (Yamaha custom prerada iz 81.). Vjerujte da nam ovo ljeto, otkako vozimo zajedno, nije bilo ni najmanje lako uskladiti naše vožnje i pratiti se na cesti. Kad god bismo dogovorile zajedničku vožnju, nešto bi se u ostvarenju tog dogovora i poremetilo.

U čemu je problem? Problem je što bih ja u jednoj ruti vožnje morala imati nepredvidljive stanke. Ljeti su ceste zakrčene turistima, kao što znate, kolone vozila su neizbježne, a moja Yamaha ne podnosi kolone. Toliko ju frustriraju da jednostavno neplanski, bez da me upozori (jer ni ne može drugačije..), krene protestirati tako da mi se ugasi usred te uzrujane atmosfere zakrčenih cesta. Zanimljivo je što koliko god puta se ugasila, uvijek je nekako birala da to ne bude na cesti s koje se ne mogu sigurno maknuti (znate ono, cesta, provalija lijevo, provalija desno..). Moja je Yamaha jednostavno birala kad će se ugasiti. Što mi nimalo nije olakšavalo putovanje. Pritom bi i moja frendica morala stajati sa svojim novim motorom, vraćajući se po mene kad god me ne bi vidjela u retrovizorima.  A i sama je već mogla pretpostavili što se događa.. Ali dok bi mene frendica redovno strpljivo čekala dok se moja mašina hladi kako bih ju opet mogla upaliti (a nikad se ne zna hoće li/neće li), ja nju nikad ne bih čekala jer nakom hlađenja mašine, kad je napokon pokrenem, odmah gaasss! čim prije kako mi se motor  ne bi opet ugasio. Za to vrijeme bi me frendica redovno psovala da sam prokleta prijateljica koja ne zna čekati.

Teško nam je bilo i uskladiti tempo vožnje. Moja Yamaha ne podnosi gužve pa tako ni sporu vožnju i stalno prebacivanje brzina viša-niža-viša-niža... I ja bih zapravo usred gradske gužve morala unaprijed predviđati promet kako se ona, draga starica ili staronja ne bi ugasila/ugasio, pretjecati i prebacivati se neprestance iz trake u traku i voziti za onima koji ne "pile" po cesti. Što je, naravno, opasno raditi!
Skrenula bih na benzu natočiti gorivo ili jednostavno otići u wc, i ne bih mogla više upaliti motor! I onda čekaj ja, čekaj frendice..

Kad mi je na uzbrdici pukla sajla gasa (bila sam sama), motor je odlučio da će se to dogoditi 2 km od praavog Yamaha servisa, a ne na onoj staroj Lujzijani kojom sam sama taj dan putovala. Problem je bio jedini spustiti se motorom do servisa, a mehaničarima nije palo na pamet da mi pritom pomognu. Ipak, našla se jedna duša koja mi je objasnila kako ću voziti bez gasa, po ravnici. I to je izgledalo ovako: Upalila sam motor, desnom kaubojkom strugala po asfaltu poput razjarenog bika kad se sprema u napad (pogurivala sam nultu brzinu kretanja), kaciga je zakačena iza mene, baš me briga; vozim postrance na cesti i zvučim poput traktora. Osjećam se poput traktora. No, najvažnije je da motor vozi, tom cika-cakom kvačila i da se krećemo prema servisu. Sajla je stavljena s upozorenjem da je čim prije opet zamjenim, ali nisam računala da će trajati manje od mjesec dana! I tako, mjesec dana nakon nemilog događaja puče sajla po drugi put. I taj drugi put motor sam parkirala u nečije dvorište, zamolila sam ljude, i taj put je i frendica bila samnom i dovezla me kući na svome motoru.

A oni u Yamaha servisu su mi toliko iskomentirali motor zbog dotrajalih guma na karburatoru, pa zbog, jao, kakve su ti to gume, vidi kako su ispucale, istrošene, kako ti to uopće voziš, pa vidi ono dole ispod na šta sliči...

I često bih sama otišla voziti svoju Yamahu pregrijačicu, gasiteljicu, luđakušu baš zbog tih kvarova i čekanja da se mašina ohladi. To prokleto zračno hlađenje!
Ma nema veze što nikad ne znam koliko ima goriva u rezervaru (čep se odvrće i zurim unutra, mrdam volan lijevo-desno osluškujući čuje li se štogod), što mi sat vrti milje umjesto kilometara, što nemam lampice za žmigavce pa nikad ne znam jesam li ih isključila, i jesam li uključila svjetla uopće.. Sve na folklor easy rider način (samo što ja u rezervaru ne držim travu kao oni u filmu).

Dobra je moja Yamaha xv 750, nedam je nikome! Nabavila sam gume za karburator iz Floride, novi anlaser iz Ohia, gume ću na proljeće montirati u Sloveniji, i bit će Yamaha iz 81. kao nova, i vozit ću napokon neopterećeno i fluidno jer nema je nigdje; ide kao luda, goni ko đavo, ima 60 konja, rijetkost je prava i kod nas i u svijetu, teška je (ali zbog težine nikad nisam stala na cesti!); i zvuči baš ljuto, dere se i vrišti, puca gore neg' strojnica i tjera nervozne vozače na cesti!
 
To sto ti se gasi nije do mijenjanja brzina, ili kolone u kojoj cekas nego do poroznih guma izmedju zracnog filtera i karburatora.
S druge strane nijebitno imali bilo sto ispod guze i dodavati gas po potrebi nego j bitno doci ziv do cilja. Neko prije aneko kasnije.
Kako si nbrojala ta tvoja yamaha je za sve drugo ali samo ne za voznju. Toliko tehnickih neispravnosti i usudis se krenuti na put !! Svaka cast ali nemoj vise. Ne zbog drugih nego zbog sebe same
 
znam da nije podforum tehnicka pitanja, ali ta yamaha se nikad nebi trebala pregrijati u guzvi do te mjere da se ugasi
kad promjenis gume usisa i nastelujes (repariras) karburatore nestat ce taj problem
inace zanimljiva prica  (y)
 
judith657 said:
Ovo je istinita priča, autobiografska, štoviše. Moja frendica vozi jedan noviji motor (Aprillia Mana), star svega 4 godine, dok ja vozim motor star 32 godine (Yamaha custom prerada iz 81.). Vjerujte da nam ovo ljeto, otkako vozimo zajedno, nije bilo ni najmanje lako uskladiti naše vožnje i pratiti se na cesti. Kad god bismo dogovorile zajedničku vožnju, nešto bi se u ostvarenju tog dogovora i poremetilo.

U čemu je problem? Problem je što bih ja u jednoj ruti vožnje morala imati nepredvidljive stanke. Ljeti su ceste zakrčene turistima, kao što znate, kolone vozila su neizbježne, a moja Yamaha ne podnosi kolone. Toliko ju frustriraju da jednostavno neplanski, bez da me upozori (jer ni ne može drugačije..), krene protestirati tako da mi se ugasi usred te uzrujane atmosfere zakrčenih cesta. Zanimljivo je što koliko god puta se ugasila, uvijek je nekako birala da to ne bude na cesti s koje se ne mogu sigurno maknuti (znate ono, cesta, provalija lijevo, provalija desno..). Moja je Yamaha jednostavno birala kad će se ugasiti. Što mi nimalo nije olakšavalo putovanje. Pritom bi i moja frendica morala stajati sa svojim novim motorom, vraćajući se po mene kad god me ne bi vidjela u retrovizorima.  A i sama je već mogla pretpostavili što se događa.. Ali dok bi mene frendica redovno strpljivo čekala dok se moja mašina hladi kako bih ju opet mogla upaliti (a nikad se ne zna hoće li/neće li), ja nju nikad ne bih čekala jer nakom hlađenja mašine, kad je napokon pokrenem, odmah gaasss! čim prije kako mi se motor  ne bi opet ugasio. Za to vrijeme bi me frendica redovno psovala da sam prokleta prijateljica koja ne zna čekati.

Teško nam je bilo i uskladiti tempo vožnje. Moja Yamaha ne podnosi gužve pa tako ni sporu vožnju i stalno prebacivanje brzina viša-niža-viša-niža... I ja bih zapravo usred gradske gužve morala unaprijed predviđati promet kako se ona, draga starica ili staronja ne bi ugasila/ugasio, pretjecati i prebacivati se neprestance iz trake u traku i voziti za onima koji ne "pile" po cesti. Što je, naravno, opasno raditi!
Skrenula bih na benzu natočiti gorivo ili jednostavno otići u wc, i ne bih mogla više upaliti motor! I onda čekaj ja, čekaj frendice..

Kad mi je na uzbrdici pukla sajla gasa (bila sam sama), motor je odlučio da će se to dogoditi 2 km od praavog Yamaha servisa, a ne na onoj staroj Lujzijani kojom sam sama taj dan putovala. Problem je bio jedini spustiti se motorom do servisa, a mehaničarima nije palo na pamet da mi pritom pomognu. Ipak, našla se jedna duša koja mi je objasnila kako ću voziti bez gasa, po ravnici. I to je izgledalo ovako: Upalila sam motor, desnom kaubojkom strugala po asfaltu poput razjarenog bika kad se sprema u napad (pogurivala sam nultu brzinu kretanja), kaciga je zakačena iza mene, baš me briga; vozim postrance na cesti i zvučim poput traktora. Osjećam se poput traktora. No, najvažnije je da motor vozi, tom cika-cakom kvačila i da se krećemo prema servisu. Sajla je stavljena s upozorenjem da je čim prije opet zamjenim, ali nisam računala da će trajati manje od mjesec dana! I tako, mjesec dana nakon nemilog događaja puče sajla po drugi put. I taj drugi put motor sam parkirala u nečije dvorište, zamolila sam ljude, i taj put je i frendica bila samnom i dovezla me kući na svome motoru.

A oni u Yamaha servisu su mi toliko iskomentirali motor zbog dotrajalih guma na karburatoru, pa zbog, jao, kakve su ti to gume, vidi kako su ispucale, istrošene, kako ti to uopće voziš, pa vidi ono dole ispod na šta sliči...

I često bih sama otišla voziti svoju Yamahu pregrijačicu, gasiteljicu, luđakušu baš zbog tih kvarova i čekanja da se mašina ohladi. To prokleto zračno hlađenje!
Ma nema veze što nikad ne znam koliko ima goriva u rezervaru (čep se odvrće i zurim unutra, mrdam volan lijevo-desno osluškujući čuje li se štogod), što mi sat vrti milje umjesto kilometara, što nemam lampice za žmigavce pa nikad ne znam jesam li ih isključila, i jesam li uključila svjetla uopće.. Sve na folklor ghost rider način (samo što ja u rezervaru ne držim travu kao oni u filmu).

Dobra je moja Yamaha xv 750, nedam je nikome! Nabavila sam gume za karburator iz Floride, novi anlaser iz Ohia, gume ću na proljeće montirati u Sloveniji, i bit će Yamaha iz 81. kao nova, i vozit ću napokon neopterećeno i fluidno jer nema je nigdje; ide kao luda, goni ko đavo, ima 60 konja, rijetkost je prava i kod nas i u svijetu, teška je (ali zbog težine nikad nisam stala na cesti!); i zvuči baš ljuto, dere se i vrišti, puca gore neg' strojnica i tjera nervozne vozače na cesti!

  :shock:

JBT, a ja mislio da imam problema :no:


BTW frendica zaista nije  8)  :mrgreen:
 
Hvala vam što čitate priču i hvala za sve komentare! :laugh:
 
judith657 said:
Hvala vam što čitate priču i hvala za sve komentare! :laugh:
cuvaj se ovoga post iznad,ako te vec nije pitao za face pitat ce....ne prihvacaj zahtjev  !  8)  :mrgreen:
 
Ma glavno da upali i gasss
 
 
  Judith, samo se ti i dalje vozi i piši. Možeš već večeras početi, jer sam siguran da je bilo i dogodovština, ljudi koji su te savjetovali, pametovali, upucavali se, besmisleno komentirali... E vidiš, to nas u ovom podforumu zanima daleko više od tehničkih detalja. Za tehniku i analize imaš cijeli ostatak foruma. Čekamo još tvojih tekstova  (y) 
 
OldBoy said:
 
  Judith, samo se ti i dalje vozi i piši. Možeš već večeras početi, jer sam siguran da je bilo i dogodovština, ljudi koji su te savjetovali, pametovali, upucavali se, besmisleno komentirali... E vidiš, to nas u ovom podforumu zanima daleko više od tehničkih detalja. Za tehniku i analize imaš cijeli ostatak foruma. Čekamo još tvojih tekstova  (y)
neka doda i tko joj je sve poslao PP i šta kažu forumasi u 4 oka :mrgreen:
 
Pozdravljam tvoj napor  i to što si svoja iskustva podjelila sa nama  (y)
Samo ti nastavi dalje sa vožnjama,kad ugradiš sve što si nabavila"mala" bu ko nova.
A GUŠT  :021: na oldtajmeru....neprocjenivo....