Nije za forum motori, ali ....

joke said:
Tonka said:
Koliko sam čuo i naša pošta je pokušala uvesti skutere (neznam koje) ali su se navodno kvarili puno više od Apena!

Koliko sam ja čuo, Hrvatske Pošte imaju dobar dio dionica Koparskog Tomosa i ne vjerujem da će se odlučiti za neku drugu vrst vozila dok su tamo u vlasničkoj strukturi, a i morali bi educirati svoje mehaničare, nabaviti novi lager djelova, naučiti poštare kako da ne unište remen u 5 dana i sl.

HP i prije PTT je skoro od svakog uvoznika do sad dobio na test neki skuter i sl. Uz one prednosti kao što je već uhodana nabava dijelova i znanje mehaničara u održavanju,naglasak je ipak da se Tomos pokazao najboljim za korištenje najviše zbog jednostavnosti,prisilnog zračnog hlađenja i robustnosti. Najviše je primjedbi bilo na prijelazu sa APN 4 na 6-icu jer su rame bile neotpornije i pucale su. Prednost je i mjenjač jer su uvjeti korištenja teži nego u Italiji. Možete komentirat da je Tomos lošiji motor,ali HP ne odustaje od njih. I informacije su iz prve ruke jer mi je stari radio u radioni u pošti u ZG i ja sam bio poštar,a u Italiji sam svaki tjedan i gledam kako oni voze te motore,a znam kako sam ga ja morao voziti po blatu i sl. Tomos je još uvijek bolji za nas. Inače,rekord mi je u pošti 22 ispod nule na raznošenju telegrama,a znate kakav treba stroj za te temperature. Ni s autom nije lako. Btw. tomos je radio bez problema.
 
joke said:
Tonka said:
Koliko sam čuo i naša pošta je pokušala uvesti skutere (neznam koje) ali su se navodno kvarili puno više od Apena!

Koliko sam ja čuo, Hrvatske Pošte imaju dobar dio dionica Koparskog Tomosa i ne vjerujem da će se odlučiti za neku drugu vrst vozila dok su tamo u vlasničkoj strukturi, a i morali bi educirati svoje mehaničare, nabaviti novi lager djelova, naučiti poštare kako da ne unište remen u 5 dana i sl.

Znam da je off,ali nemrem izdržat. Znanje poštara o motorima je veliko i netreba ih učiti ništa. Među njima je i veliki broj motorista,a i zimska vožnja na Apencu je velika škola za kasnije. Tamo će motore uništit samo neiživljeni kreteni kao i u drugim firmama. Primjer su razni kombiji.
 
mislim da si je piaggio napravil dobru reklamu, snizio cijene motora i prodao velik broj njih, svi sretni i zadovoljni 8)
 
ma to o prodaji je čisto ekonomski potez....što se tiće APN ma ono je prevaziđeno tehnološki ali ljudi to je ipak tenk ma na vrh Mosora (planinarski dom na Mosoru)sam sa tim sranjem bio.


znači ako ekonomski gledamo tekuće održavanje skutera je najmanje 75% skuplje nego održavanje APN-ca . Pri padu da ne govorimo kolika je prednost na strani APN-a
 
Zanima me koliko može APN preći bez diranja sa istim karikama.

Znao sam jednog APN 4 od prvog vlasnika, sve oriđiđi, i bio je stvarno kao nov, sa nekih 26000 km, na orginalnom satu sve dok ga lokalni Cigići nisu maznuli.
:x
Dok ga je imao, kad je došao na Jakuševac, ljudi su mu nudili novi APN za njegovog ali nije bio na prodaju.

Trebao je postati oldtimer. :(