Ninja 1000SX 2020

sanchez

Active member
Već postoji tema Z1000SX pa je slobodno prebacite tamo ako je višak.

Nova Ninja 1000SX je cetvrta generacija ovog uspjesnog sport touring motocikla, a od 2020 godine pod nazivom Ninja.
Sa svim svojim poboljšanjima i modifikacijama za 2020 godinu predstavljati će Kawasaki u sport touring platformi.

U odnosu na prethodnu generaciju poboljsane su vozne osobine uz obostrani quickshifter koji dolazi u seriji, "pametni" ABS u seriji, vjetrobrn sa rucnim podesavanjem, Bridgestone Battlax Hypersport S22 gume u seriji, sjedalo je podignuto sa 815 mm na 835 mm, elektronska kontrola gasa, bolje i udobnije sjedalo, 4 načina rada elektronskog paketa, nova TFT instrument tabla sa bluetoothom, tempomatom.



 

Attachments

  • ninja.jpg
    ninja.jpg
    102.3 KB · Views: 199
sanchez said:
Već postoji tema Z1000SX pa je slobodno prebacite tamo ako je višak.

Nova Ninja 1000SX je cetvrta generacija ovog uspjesnog sport touring motocikla, a od 2020 godine pod nazivom Ninja.
Sa svim svojim poboljšanjima i modifikacijama za 2020 godinu predstavljati će Kawasaki u sport touring platformi.

U odnosu na prethodnu generaciju poboljsane su vozne osobine uz obostrani quickshifter koji dolazi u seriji, "pametni" ABS u seriji, vjetrobrn sa rucnim podesavanjem, Bridgestone Battlax Hypersport S22 gume u seriji, sjedalo je podignuto sa 815 mm na 835 mm, elektronska kontrola gasa, bolje i udobnije sjedalo, 4 načina rada elektronskog paketa, nova TFT instrument tabla sa bluetoothom, tempomatom.


Vjetrobran se oduvijek mogao ručno podešavati, pa čak i u voznji.

Sviđa mi se:
- više sjedalo: koljena će manje bit savijena, na duljim turama puno znači. Ja sam to dosad airhawkom riješavao, podigne za 2-3 cm i da se podešavavat dodatno tijekom vožnje.
- blago promijenjena geometrija: stari je malo trapav na manjim brzinama, ima tendenciju propast naglo. To je po recenzijama novog ispravljeno; veliki plus.
- bolji abs: ne kupujem motore bez absa, stari je radio sasvim dobro, pali se kad treba. Ovaj može bit samo bolji.

Ne sviđa mi se:
- auspuh: preferiram simetriju; dakle ili dupli auspuh, ili auspuh ispod sjedala ala 600RR ili buell style.
- ride by wire, bluetooth, tft: hrpa extra kompleksnosti, dodatni point of failure, bez neke osobito opipljive dobiti.

Don't care:
- quick shifter: ne treba mi, nije neka 6ica da treba plesat po mjenjaču. Po magistrali komotno se u dvije brzine može vozit.
 
gvo said:
Vjetrobran se oduvijek mogao ručno podešavati, pa čak i u voznji.

Sviđa mi se:
- više sjedalo: koljena će manje bit savijena, na duljim turama puno znači. Ja sam to dosad airhawkom riješavao, podigne za 2-3 cm i da se podešavavat dodatno tijekom vožnje.
- blago promijenjena geometrija: stari je malo trapav na manjim brzinama, ima tendenciju propast naglo. To je po recenzijama novog ispravljeno; veliki plus.
- bolji abs: ne kupujem motore bez absa, stari je radio sasvim dobro, pali se kad treba. Ovaj može bit samo bolji.

Ne sviđa mi se:
- auspuh: preferiram simetriju; dakle ili dupli auspuh, ili auspuh ispod sjedala ala 600RR ili buell style.
- ride by wire, bluetooth, tft: hrpa extra kompleksnosti, dodatni point of failure, bez neke osobito opipljive dobiti.

Don't care:
- quick shifter: ne treba mi, nije neka 6ica da treba plesat po mjenjaču. Po magistrali komotno se u dvije brzine može vozit.

ride by wire, Bluetooth, TFT tu ne vidim nikakav problem u mogućim kvarovima
 
Imeđu bluetootha, tfta, ride by wirea i sustava koji sve to objedinjuje, stoji hrpa softwera. Gdje ima softwera, ima bugova, zakrpi, šlampavosti i ušteda. Sad, umjesto pretežno mehaničkog sklopa, moraš održavati i mehaničku i softwersku komponentu. Taj tradeoff kompleksnosti je ok kad jer riječ o featuru koji donosi neku opipljivu korist u vožnji ili sigurnosti (ABS/TC). Kad je riječ o nečemu što služi isključivo da privuče kupce europskih brendova koji godišnje naprave 1000km s motorom po lijepom vremenu - nije. Imho.

Zato je po meni 2017-2019 serija sweet spot. Elektronike taman onoliko koliko treba i gdje treba, ostalo jednostavno, efikasno i provjereno.
 
Nije zbog mjesta gdje je snimano,... :mrgreen:

https://m.youtube.com/watch?v=xhSu4F4j72g
 
gvo said:
Imeđu bluetootha, tfta, ride by wirea i sustava koji sve to objedinjuje, stoji hrpa softwera. Gdje ima softwera, ima bugova, zakrpi, šlampavosti i ušteda. Sad, umjesto pretežno mehaničkog sklopa, moraš održavati i mehaničku i softwersku komponentu. Taj tradeoff kompleksnosti je ok kad jer riječ o featuru koji donosi neku opipljivu korist u vožnji ili sigurnosti (ABS/TC). Kad je riječ o nečemu što služi isključivo da privuče kupce europskih brendova koji godišnje naprave 1000km s motorom po lijepom vremenu - nije. Imho.

Zato je po meni 2017-2019 serija sweet spot. Elektronike taman onoliko koliko treba i gdje treba, ostalo jednostavno, efikasno i provjereno.

Svi će pomalo preć na to. Jedni prate druge, 2020 je godina, i to je na žalost ili na sriću tako  :embarrassed: :azn:
 
Ekipa drago mi je da ste se raspisali,već sam mislio mjenjati motor  :LOL: :LOL: i prebaciti se na drugu temu.  (y)
Čemu još jedna tema za "isti" motor pa nije baš aktivna ni stara  :misli: :misli:
 
smile 77 said:
vizualno nelose,malo normalniji vjetrobran bar na oko,stari original dosta nisko izgleda (y)

Stari je nisko, a ja bih još niži. Realno od tih manjih vjetrobrana nema neke koristi, pa vjerujem da se ni s ovim novim neće nitko usrecit. Tko hoće adekvatnu zaštitu treba stavit ovu rugobu :LOL:

b.png
 
Baš i ja gledam čeka se zbog ovog svega 3 do 4 tjedna uzeo bi ovaj  :wink:
 

Attachments

  • 5606F_2.jpg
    5606F_2.jpg
    28.4 KB · Views: 90
Ako kupuješ zbog izgleda ok, ako tražiš funkcionalnost - nisam siguran koliko ćeš se usrećit.
 
Da jbg na crnom motoru onaj orginalni mi nije baš sjeo,ali vidio sam testiranja ovoga Puigovog pa mi po tome izgleda bolje nego orginal čak je i nešto viši... :misli:
 
Koliko si visok? ja sam 182, oem mi je efikasan tek kad se dobrano nagnem naprijed, skoro u R položaj.
 
Visok sam 178 srednji položaj mi je ok ali sa orginalnim vizirom ramena rastura navodno su to riješili sa ovim piugovim da nema toliko opterećenja na ramena da ide više strujanje preko kacige.Da te pitam jeli si se možda igrao sa led svijetlima ili tvoja godina već ima to... (y)
 
Ok hvala na odgovoru, evo danas ugodnih 160 km vožnjice, nakon kupovine i velikog servisa. Konačno sam ulovio malo zraka  :D :D
 
Jako mi se svida nova Ninja 1000, iako mi je kod proslogodisnjeg modela i ranijih verzija bio puno lipse izveden auspuh sa obe strane motora, ovaj novi je kao u Versysa i ne svida mi se.
Osobno sam u razmisljanju kupnje novog motora i prvi izbor mi je bio Bmw S1000XR, kojega sam imao prilike i vozit i odusevio me, dok me zadnje vrijeme sve vise privlaci i SX...., ali ga nisam imao prilike probat niti sjest na njega a prije kupnje cu svakako, dosta bitan mi je polozaj sjedenja kao i za suvozaca (bmw mi je za vozaca perfektan a dobar i za suvozaca)
Kawasaki se prosle godine nudio u akciji za cca 93 000kn sto je bila izvrsna prilika, i kao cjenovno povoljniji motor me ipak malo vise privlaci, najvise se bojim polozaja suvozaca, mislim da je za vozaca ok, ja sam 180 tako da nisam nesto posebno visok
 
spalatum said:
Jako mi se svida nova Ninja 1000, iako mi je kod proslogodisnjeg modela i ranijih verzija bio puno lipse izveden auspuh sa obe strane motora, ovaj novi je kao u Versysa i ne svida mi se.
Osobno sam u razmisljanju kupnje novog motora i prvi izbor mi je bio Bmw S1000XR, kojega sam imao prilike i vozit i odusevio me, dok me zadnje vrijeme sve vise privlaci i SX...., ali ga nisam imao prilike probat niti sjest na njega a prije kupnje cu svakako, dosta bitan mi je polozaj sjedenja kao i za suvozaca (bmw mi je za vozaca perfektan a dobar i za suvozaca)
Kawasaki se prosle godine nudio u akciji za cca 93 000kn sto je bila izvrsna prilika, i kao cjenovno povoljniji motor me ipak malo vise privlaci, najvise se bojim polozaja suvozaca, mislim da je za vozaca ok, ja sam 180 tako da nisam nesto posebno visok

to ti je mooožda bila cijena za model prije već sad dva redizajna ;)