Ninja 250r - pad na tehnickom

Jelena

New member
Pozdrav svim Kawasaki fanovima :) Nova sam ovdje. Nedavno smo decko i ja kupili prvi motor, Ninju 250r, 2009 godina. Međutim kako nam motori nisu poznati previše, na njemu je Leovince auspuh koji nema homologaciju i decko je pao na tehničkom, jer nemamo original auspuh. Kakve su nam opcije za prolaz na tehničkom, s obzirom da je original novi auspuh podosta skup? Bilo kakvi savjeti su dobrodošli. Puno hvala
P. S. Auspuh na njemu već ima neki serijski broj i ne može se homologirat jer navodno nije uopće za taj motor. Rado bi posudili, ali nemamo od koga. Hvala na odg, jos ne znam odg na post kako spada :)
 
Last edited:
Pozdrav svim Kawasaki fanovima :) Nova sam ovdje. Nedavno smo decko i ja kupili prvi motor, Ninju 250r, 2009 godina. Međutim kako nam motori nisu poznati previše, na njemu je Leovince auspuh koji nema homologaciju i decko je pao na tehničkom, jer nemamo original auspuh. Kakve su nam opcije za prolaz na tehničkom, s obzirom da je original novi auspuh podosta skup? Bilo kakvi savjeti su dobrodošli. Puno hvala

Posudit od nekoga tko ima originalni auspuh, otić na tehnički, proć i vratit isti...

opcija B, auspuh koji sad imate homologirat i upisat i ne moraš se zafrkavat s posudbom svake godine...

O ovome se dosta pisalo u forumu, mislim da ćeš najviše otkriti tu: https://forum.motori.hr/threads/atestirao-spuh-na-motoru.247713/

P.S. 650cm3 ;)
 
  • Like
Reactions: Jelena
Mozda probaj neki drugi tehnicki? Mozda naletis na nekog koga nije briga taj dan. Mozda mozes nac polovni na eBay-u ili u krajnjem slucaju uzmi neki Arrow ili tak nesto koji ima E broj (npr).
 
Mozda probaj neki drugi tehnicki? Mozda naletis na nekog koga nije briga taj dan. Mozda mozes nac polovni na eBay-u ili u krajnjem slucaju uzmi neki Arrow ili tak nesto koji ima E broj (npr).
sada ce mu u svakome tehnickom bas gledati spuh,jer im pise da je pad na teh,radi neodgovarajuceg auspuha.
 
Mogu, zove se post edit, ima veze sa pažnjom i promatranjem, a i u temi koju sam postao možeš pronaći veliku većinu info ili putokaz za dalje :)
Mudruješ za bezveze.
Auspuh mora biti homologiran za određeni motor, u ovom slucaju ninja 250r, ako se misli upisati u knjižicu.
Na tehničkom radiš atest, a ne homologaciju.
 
  • Like
Reactions: prpa
Mudruješ za bezveze.
Auspuh mora biti homologiran za određeni motor, u ovom slucaju ninja 250r, ako se misli upisati u knjižicu.
Na tehničkom radiš atest, a ne homologaciju.

Proizvođač/zastupnik ti može dati homologaciju, ako je zbilja leovince, nije problem, ako nikako nije za taj motor to je onda već mali problem(ovo se provjeri po part numberu, pošalje se proizvođaču na provjeru tipa). Kaj se atesta tiče, zato sam i napisao da se "upiše"...
 
Nikako ne moze legalizirati auspuh ako nema oznaku i broj u kojem pise da je homologirano za to vozilo.


Postoji mogucnost falsificiranja dokumentacije ali to nimalo ne preporucam! Jednom frendu proslo a drugome su prijetili kaznom i zatvorom.
 
Jelena mozes to rijesiti na ovaj nacin odes na str od leovince i nades za ninju 250r 2009 auspuh,i onda im posaljes mail,da ti posalju certifikat za taj odredeni auspuh koji si nasla da pase za ninju 250r 09god,a mozda im i nemoras slati email,nego vec ima certifikat na web str,to moras pogledati,npr na akrapovic str ima certifikata,bez problema ga nades,ugl kada nades taj certifikat onda ga isprintas i na certifikatu imas E-broj,taj e broj moras ukucati na selnu na auspuhu,ova trenutna selna sa e brojem se sa auspuha mora skinuti,odes kod nekog limara da ti da limenu trakicu te sirine ko sta je na auspuhu,ukucaj brojeve sa novoga certifikata,i lijepo nazad fiksiras sa nitnama na auspuh,i vise nema problema,imas legalan auspuh.:)
 
  • Like
Reactions: Pec
Nikako ne moze legalizirati auspuh ako nema oznaku i broj u kojem pise da je homologirano za to vozilo.


Postoji mogucnost falsificiranja dokumentacije ali to nimalo ne preporucam! Jednom frendu proslo a drugome su prijetili kaznom i zatvorom.
a kako su ga skuzili?
 
a teško ga je skužit, zar je teško ovome na tehničkome taj broj ukucat i vidjet kako taj auspuh izgleda u stvarnosti?
 
a kako su ga skuzili?


Prvog nisu skuzili a stavio auspuhe od R1 2007 na sljivera xD iako je falsificirao papire ocito se nekom taj dan nije radilo u CVH pa je proslo

Drugom frendu je isto "napravio" papire pa je imao problem.
 
Prvog nisu skuzili a stavio auspuhe od R1 2007 na sljivera xD iako je falsificirao papire ocito se nekom taj dan nije radilo u CVH pa je proslo

Drugom frendu je isto "napravio" papire pa je imao problem.
pa ako ima papire i ako se svi podaci podudaraju,tj brojevi i oznake,onda je papirologija okej,al jedino ovo sto je igor rekao,ako provjere tocno na web str odredeni auspuh,jedino tako te mogu skuziti.
 
pa ako ima papire i ako se svi podaci podudaraju,tj brojevi i oznake,onda je papirologija okej,al jedino ovo sto je igor rekao,ako provjere tocno na web str odredeni auspuh,jedino tako te mogu skuziti.


Čak i ako ne provjeravaju na webu proizvođača nije okej jer su papiri falsificirani da se brojevi podudaraju. I s tim se samo radi sve veće sranje jer će zbog toga kontrole biti sve rigoroznije, a onda bude opet cviljenja po forumu kak nas svece država opet ugnjetava. Sreća da se mene ne pita jer bi državni proračun za par godina pucal po šavovima od love zbog takvih slučajeva.
 
Traži polovni originalni, posudi/kupi, a ako imaš viška love nađi auspuh za njega sa homologacijom(za taj motor sa homologacijskom oznakom) plati 350kn upisivanje u prometnu i legalna si. Jer i da prođeš tehnički nekako, čeka te kontrola na cesti koji traže svakave sitnice da ti naplate kaznu... jedna od njih je i neispravan ispušni sistem...
 
Najjeftinije rjesenje je 200 kn godisnje kontroloru u STP i gotovo.. ;)
Sretno!