NINJA - generalni topic

baš ti japanci koji pišu manuale znaju bolje od prosječnog balkanca što treba livati...
ja već godinama livam hipenol
 
idemo dalje :mrgreen:
 

Attachments

  • zx1.jpg
    zx1.jpg
    760.4 KB · Views: 0
  • zx4.jpg
    zx4.jpg
    759.1 KB · Views: 0
  • zx3.jpg
    zx3.jpg
    786.7 KB · Views: 0
Pozdrav ekipi,jel ima neko u PDF homologacijski list za MIVV auspuh, za Kawasaki 636 c 2006 g. ME 043 e9 1327 oznaka na auspuhu. Hvala puno
 
nedavno, minja svićice, ulje i filter, odnosno prika jer moje ruke nisu za takvo šporkavanje, samo dok smo oklope skinili već mi je prisija i motor i sve...kod svićica je recimo bija problem jer su duboko doli, i moraju se izvačit ka na neku vakum sajlu, srića prika je sve to ima..još se ja baja ponudija da ću ka sve sam, samo on nek mi govori šta trib ai kojim redosljedom, na kraju nam je tribalo priko 3 ure da ninja kresne i bude spreman za đir..uvik posla ima po radijoni, uvik ima posla ko oće rad't
 
nedavno, minja svićice, ulje i filter, odnosno prika jer moje ruke nisu za takvo šporkavanje, samo dok smo oklope skinili već mi je prisija i motor i sve...kod svićica je recimo bija problem jer su duboko doli, i moraju se izvačit ka na neku vakum sajlu, srića prika je sve to ima..još se ja baja ponudija da ću ka sve sam, samo on nek mi govori šta trib ai kojim redosljedom, na kraju nam je tribalo priko 3 ure da ninja kresne i bude spreman za đir..uvik posla ima po radijoni, uvik ima posla ko oće rad't

za svjecice postoji ovak nekaj https://www.amazon.de/gp/product/B075DL5LQN/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o07_s00?ie=UTF8&psc=1
 
A postoji i ključ u alatu motora, prikladan baš za model s kojim je isporučen.
Si siguran.
U svim alatima koje sam do sada imao prilike viditi, su bili kljucevi prikladni za tomosa i sl.
Npr. Za svijecice, bes mi sve ako je ikoji bio sa gumicom,pa da onako ne ispada sa kljuca i sl.
A ma.
 
Možda i ima , ako kupiš novog u dućanu :mrgreen:

To je nekad bilo , jbg i servisi moraju od nečeg živjet :cool:
 
Možda i ima , ako kupiš novog u dućanu :mrgreen:

To je nekad bilo , jbg i servisi moraju od nečeg živjet :cool:
U pravilu sam, do sada, imao uvjek original alate u motorima, i bili su, da mi bog oprosti, za klinac.
Ali zasto o tome treba uopce govoriti, pa svi zaboga znaju sta imaju ispod sica.
😄
 
  • Haha
Reactions: lunjo
Si siguran.
U svim alatima koje sam do sada imao prilike viditi, su bili kljucevi prikladni za tomosa i sl.
Npr. Za svijecice, bes mi sve ako je ikoji bio sa gumicom,pa da onako ne ispada sa kljuca i sl.
A ma.
Što se mojeg iskustva tiče, siguran sam, i govorim o ključevima za svječice, ne šrafim motor s tim alatom kraj svog tog alata u garaži.Komentar se odnosi uglavnom na kawasakije koje vozim, a i suzuki ima ok alat. Ostalo ne znam...
 
Što se mojeg iskustva tiče, siguran sam, i govorim o ključevima za svječice, ne šrafim motor s tim alatom kraj svog tog alata u garaži.Komentar se odnosi uglavnom na kawasakije koje vozim, a i suzuki ima ok alat. Ostalo ne znam...
A ma, koliko san ja vidija, original alat, u original amabalazi, najvise sluzi kod prodaje motora, da se dokaze kako je svaka stnica po "PS" - u. 😁
 
  • Like
Reactions: Nero
Ma vredu to sve, i nije to kvalitetan alat, ali ima zglob taman na mjeri di treba, i utoliko je dobar, za ostalo ga ne koristim. A i bogme nisam već duže vrijeme vidio novi alat (i motor), tak da se možda nekaj i promjenilo :mrgreen: