NINJA - GPZ900R

FZR_1000

Member
Pridružio nam se još jedan stanovnik garaže!
Već duže vrijeme navlačim dosta dijelova za njega po garaži, tek zadnjih par dana sam se primio nekih ozbiljnijih radova na njemu pa sam tek sad odlučio i nešta pisati o tome.


 
Jel to ona  "race replika" šta si već spominja??  (y)

A dije dokazni materijal?    :misli:
 
Motor je Kawasaki GPZ 900 r, 1986.g.
Kod mene je došao u katastrofalnom stanu, po mojoj procjeni je stajao vani na kiši 3-4 godine nepokriven.
Plastike su manje više za bacit, sva sreča imam drugi komplet plastika, mašina zapuštena da nemože bit zapuštenija, fale šarafi bloka, frge nisu bile uglavljene pa je u cilindrima smeća, lišća, pčela, itd. također i mašinu imam drugu na stolu u garaži komplet sređenu od jednog prijašnjeg projekta.
Motor je sve u svemu veliki svinjac, baš onakav kakav je meni trebao  :mrgreen: plačen je 300e!
 
Elias said:
Jel to ona  "race replika" šta si već spominja??  (y)

A dije dokazni materijal?    :misli:
Je, je, to je taj motor!
Pustio sam post da se uploada i otišao iz kuće, tek sam sad vidio da su slike bile prevelike pa nije prošlo.
 
Krenulo je sa rastavljanjem prednjeg kraja i pripasivanjem usd vilica i prednjeg kotača od Suzukia GSXR750.
Vilice sam imao kod kuće sa prošle prerade gpz-a, čak sam imao i osovinu več napravljenu da paše na gpz-ovu ramu.
Novi ležaj je sjeo na osovinu i to je uglavnom to, što se tiće vilice.
 
Zatim je na red došlo sređivanje gornjeg trokuta i nosača volana koje sam također iskoristio iz več postojeće arhive dijelova.
Morao sam na prednjem košu, sitno izrezati jedan nosać da bi se nesmetano mogao okretati volan.
U međuvremenu sam i satove uspio pronaći u garaži tako da sam i njih iskoristio od prošlog projekta, pošto je ovaj došao kod mene bez satova.
 
Kad sam našarafio prednju masku i far shvatio sam da je koš dosta savijen od pada pa sam ga morao grijati, ravnati, grijati, ravnati i tako u nedogled dok ga nisam dobio u centar.
Maska je također druga iz arhive, nije u najboljem stanju ali je pristojna, nijedan nosač nije potrgan, malo je krpana iznutra ali je solidna.
Ovaj ispiljeni volan je tu samo probno, jer još nisam siguran dali ću ga tako dizati ili ću staviti heble(clip-on ručke).
 
Nakon toga je usljedila promjena zadnje vilice i zadnjeg amortizera od ZZR-a 1100, trebalo je centralni dio prihvata izrezati jer na gpz-u rama prolazi kroz vilicu.
Rezao sam ručnom pilom za željezo i mogu reći da nije nikakva muka, samo treba sve precizno izmjeriti da bi to sve kasnije bilo u centru.
Kod amortizera je već malo došlo o komplikacija ali nikakvih ozbiljnijih, gornji prihvat amortizera na rami je 2mm preuzak da bi stala puškica od amortizera.
"Kackalica" s ZZR-a je drugačija i nešto šira od orginalne gpzeove pa se i taj dio mora zamjeniti, odprilike oko zadnje vilice svega sat i pol posla.
Naravno osovina prihvata vilice na zzr-u je nešto deblja od gpz-ove pa ću morati dati raditi puškice i mjenjati ležajeve u vilici, o tome nešto kasnije.

 
Prije par dana sam se zaletio do TDM OLD MOTA i našao nissinovu pumpu kvačila od zx7.
Pumpa je pri padu izderana i otkinut joj je jedan dio, uglavnom cijena je bila prijateljska 150kn pa sam je uzeo.
Rastavio sam je kompletno, Durafix štangicama sam je malo doradio, nadomjestio komade koji su falili.
Nakon toga turpijanje, skidanje tragova tvorničkih odljeva, i još malo pa spremna za plastificiranje.
 
limit said:
Sve ok, ali koja je poanta stavljanja slika  veličine 360*268 pix.  :misli:  malo su veće od avatara  :mrgreen:
Ljenost, ljenost, ništa drugo! Nakupilo mi se slika, a nikako da otvorim temu, svaki dan si mislim sutra ću.
Sad imam hrpu slika koje bi trebao jednu po jednu umanjivati, a to mi se neda.
 
definitivno tema za pratiti, upravo slazem manjeg brata od njega(600r), nego da li ima kakav prirucnik za koji kusi pashu na njega od drugih motora jerbo imam problema s nabavkom origigi djelova?
 
limit said:
Pa sigurno ih nisi slikao u ovoj veličini 360*268  :misli:  što znači da si ih ipak smanjivao ručno.
Samo što si ih smanjio previše. Mislim da je za ovakve teme minimum 1024*768 da bi bilo gledljivo.
Zašto ti slike ne bi bile ovolike? Pa čak i 1280*960...
Zadnje dvije sam prije sat vremena slikao, a ostale su onakve kakve skinem s iphone-a, u dvije veličine; u ovoj i u drugoj u kojoj je slika u prosjeku ima 2.5mb.
Znači ili ove moram povećavati ili one smanjivati, preljen sam za oboje.

Probat ću se natjerat da ostale stavljam veće  (y)
 
Lohi said:
definitivno tema za pratiti, upravo slazem manjeg brata od njega(600r), nego da li ima kakav prirucnik za koji kusi pashu na njega od drugih motora jerbo imam problema s nabavkom origigi djelova?
Nisam te baš skužio, kaj ti treba?
 
Idemo dalje!
Nije mi dao vrag mira, pa sam na ebayu uspio izciganiti zadnju vilicu od novijeg ZZR-a 1000 '96.g. za 35e.
Sad treba i ovu izmjerit i izrezat kako spada, nisam još stigao ali stavit ću slike kad ću to raditi.
Evo par slika čisto usporedbe radi, stara vilica od GPZ-a i nova od ZZR-a;