Ninja ZX-25R 2020

joke

Active member
Kapa doli ... samo da bude worldwide model a ne eskluziva Japana. 250 ccm, 4 cilindra, 60 konja, ... traction control

20191023_063532_560x420.jpg


 
joke said:
Kapa doli ... samo da bude worldwide model a ne eskluziva Japana. 250 ccm, 4 cilindra, 60 konja, ... traction control

20191023_063532_560x420.jpg

Ufff, ufff, ufff... Upside-down vilje, kočnice mi se čine veoma solidne i ovo ostalo navedeno... jako zanimljivo. Ukoliko dođe, nadam se da neće biti ograničen snagom zbog A2 (i cijenom xD), u tom slučaju mijenjam Hyo-a samo tako  :D
 
Koliko ja vidim, ipak je snaga osjetno manja, ni blizu 60 konja:
https://gaadiwaadi.com/more-details-of-four-cylinder-kawasaki-zx-25r-emerge-debut-next-month/
A i cijena bude paprena.
 
Ne gledaj Indijske stranice osim ako je ktm u pitanju  :mrgreen:
45 konja su imali takvi motori prije 30 godina, odatle im je očito procjena :wink:
 
Bilo je takvih malih motora 4 t.. tipa zxr250, 400

Al samo za japansko trziste... kao sto je reka Joke pred 30 godina


 
60ks iz 250 kubika s ovim pustim eko glupostima. Ubrzo ćemo saznati

Sent from my MI 6 using Tapatalk

 
Odličan motor. (y) Oni stari motori iz kraja 80-ih i početka 90-ih od 250 i 400 kubika s 4 cilindra su mi fora,a i ovaj mi je zanimljiv.
Samo se bojim da ih nažalost možda neće bit za kupit tu u Europi,ako fakat ima oko 60 konja (oko 45 kW) onda će za to trebat A kategorija,a ne znam da bi baš puno ljudi kupilo motorić od 250 kubika ak već može vozit 600 i više kubika.Jedino će ih možda bit kod nas ako naprave slabiju verziju ispod 35 kW koja će se moći vozit s A2 kategorijom.
 
Uvijek su mi bili zanimljive te male kubikaže sa više cilidara.
Odmah se sjetim trkaćih Hondi iz 60 tih, 125 ccm, 5 cilindara, preko 200 Kmh, ili 50 ccm 2 cilindra.
Šteta da se nije tehnologija dalje razvijala, do danas bi imali po meni idelanih 150 ks na 100 Kg.
 
Da, 60 konjića je podosta, možda dobace, možda ne... u svakom slučaju, ako bude neki primamljivi odnos konja/zagorskih purana, dobra ciklistika i aerodinamika, svakako bi trebalo biti u razmišljanju svakog budget racera... A ako ništa drugo, možda potakne "rat" RR-ova do 500 kubika ;) to mi se najviše sviđa..
 
Definitivno zanimljivo, pravi mali fun bike.
Oduvijek sanjam o jednoj mc22 u garaži, ali i ovo bi zadovoljilo :)


Sent using Tapatalk
 
ZP1993 said:
Odličan motor. (y) Oni stari motori iz kraja 80-ih i početka 90-ih od 250 i 400 kubika s 4 cilindra su mi fora,a i ovaj mi je zanimljiv.
Samo se bojim da ih nažalost možda neće bit za kupit tu u Europi,ako fakat ima oko 60 konja (oko 45 kW) onda će za to trebat A kategorija,a ne znam da bi baš puno ljudi kupilo motorić od 250 kubika ak već može vozit 600 i više kubika.Jedino će ih možda bit kod nas ako naprave slabiju verziju ispod 35 kW koja će se moći vozit s A2 kategorijom.

Netko je spomenuo Euro5 ... cijeli taj sustav znači zatvoreni krug isparavanja i veliki katalizator ... ili u prijevodu drugi ispuh i imaš full otvorenu verziju. Snaga se danas rješava softwareom, pogotovo kad je tako mala razlika(13 ks u ovom slučaju) ako uzmemo za činjenicu da će bit 60 ks što nigdje nisam naveo kao činjenicu već samo nagađanje. U svakom slučaju brojka je realno moguća.
 
StickyFingers said:
Da, 60 konjića je podosta, možda dobace, možda ne... u svakom slučaju, ako bude neki primamljivi odnos konja/zagorskih purana, dobra ciklistika i aerodinamika, svakako bi trebalo biti u razmišljanju svakog budget racera... A ako ništa drugo, možda potakne "rat" RR-ova do 500 kubika ;) to mi se najviše sviđa..

Izbacuje model 400 iz igre ako dođe ... to je još jedan razlog da ne dođe u EU nažalost.