Ninja ZX-25R 2020

Honda NSR 250 sa kojom je Aljinovic bio prvak drzave a posli i Sjola je imala 78ks a posli sa jos dorade je dosla na 80ks i radi se o trkacem motoru

Honda CBR 400 je imala vise podataka u vezi snage a varirali su od 58ks do 62ks (vozio je 93.) inace sa priblizno istim specifikacijama se radila i VFZ400rr koja je puno teza za naci a CBR250rr sam vidio u iUK i taj motor zvuci nevjerovatno i imala je oko 45 ks kao i svi u toj klasi ( sa crvenim poljem koje pocima na 19000)

Najsnazniji od tih micro jurilica je uvik bio Kawasaki ZXR400 koji je deklarirao vise vrijednosti jer je najduze ostao u proizvodnji i to od 59 do 69ks

Kad se spomnju dvotaktne masine od svih je brzi bio KR1S jer je ujedno bio i najlaksi i sa urnebesno jakim kocnicama ( u stvari svi ti motori su kocili izvrsno )
ali je bio zaista zafrkan bez amotizera volana ( i njega sam vozio prije milion godina )
 
Nasao, bio aktivan do nedavno, izgleda ok.

Taj se prodaje već neko dulje vrijeme, da ne kažemo godinama... nisam siguran da li ta ili ona bijela koja se isto 100 godina prodavala nije htjela palit vruća... Problem je dijelova tih motora... Poprilično su to termički opterećene jedinice...

Nekad su 250ice imale preko 70 konja, tako da ovih 50 nije nista posebno...al ajde u moru tih danasnjih motora od 250/300/400ccm, ovo moze proci 😜
Je, bile su dvotaktne, sa kojekakvim tehničkim rješenjima i kad si kupio, poklone ti tečaj da znaš napravit generalku... realnija usporedba je recimo Yamaha R3 ili KTM 390, njih barem koče iste norme, isto tehnološko razdoblje...
 
Ma fora je ta ninja, taj zvuk 250ccm sa 4 cil...sve to stoji, al za te motore treba najjaca kat, a ako ju imas onda kupis jaci tj ajmo rec pravi motor...cemu odrzavanje 4 cil, kad tu snagu imamo i iz 1 cil
 
Ma fora je ta ninja, taj zvuk 250ccm sa 4 cil...sve to stoji, al za te motore treba najjaca kat, a ako ju imas onda kupis jaci tj ajmo rec pravi motor...cemu odrzavanje 4 cil, kad tu snagu imamo i iz 1 cil
Mislim da nisi baš shvatio bit tog motora...
 
Japan porez na puno ccm.. ;)


Japan i dozvola za preko 400ccm
Prije 30 godina za vecu kubikazu trebao si proci ljecnicki kao za pilota ( porez je bio manja stavka )
Na svu srecu te idiotarije su ukinute oko 95. ako se sjecam tocno pa su ove micro klase izgubile smisao