nita.. ni kun ni uta

Ja podesio po tvojim naputcima, sve sjebo, pa onda po svom(odnosno i to si savjetovao) tj. kacavidu (op. a. odvijač) u džep i vozi pa štelaj, vozi pa štelaj,....
Dobio sam motor koji je totalno drugačiji za vožnju po otvorenoj cesti, ali skoro pa nevozan po gradskim "prometnicama"
Za grad je po meni dobra i tvornička postava, nebi se upuštao u još veće olakšavanje ovjesa, ali bilo bi dobro probat nekome ko se vozi samo po gradu.
 
ovo je odlicno , ja sam nov na motoru i motor je nov s toga sam samo preload amortizera nazad smekshao i probao i odgovara mi ne osjecam rupe nit ishta i za jedan stepen sam amortizer volana omekshao ;) preporucujem svima shto polako ovze i uzivaju u voznji ;)
 
niksa said:
a sta cu kad si najsposobniji i najbrzi i najpametniji. a ja ovako glup i nesposoban.... nisam te trebao ni savjetovat  :wink:

Kako mi je Grobnik predaleko, a CBR-u netreba štelanje za pratit ove naše "vožnjice" nije me ni zanimalo. Ali sad kad mi ovaj Griso malo stenje za 600-icama onda sam morao malo poradit na ovjesu. Inaće mi nebi ni palo na pamet
 
Evo malo i na našem maternjem jeziku: http://motoplus.homepage.t-online.de/19233/3745069.html

A evo i još jedan na engleskom: http://www.sportrider.com/tech/146_0006_susp/ (klikniti na jedan od 6 ponuđenih dijelova ispod svake slike).
 
Da imam brodo tih gumbeka i šarafeka najbolje sve stegnut do ibera (da se slućajno ne otpusti) :misli: :misli: :misli: