Nivo goriva u karburatoru

strasilo

Motorator
Bilo je već neko prekoliko puta na forumu pitanja oko štelanja (namještanja, podešavanja) nivoa goriva u čašicama karburatora ...

Zašto je to uopće važno ??? ... e pa zato ...  :LOL: :LOL: :jesus:

Ako je nivo goriva u čašici previsok, onda dolazi do preljevanja karburatora, gušenja motora, curenja goriva i ostalih prekomjernih sranja...

Ako je opet nivo goriva prenizak, dešava se to da pri povećanoj turaži usfali goriva u čašicama, pa se motor počne gušiti i gasiti kao kad ostaje bez goriva....

Znači, za pravilan rad motora (između ostalog) je vrlo važno da je nivo goriva u čašicama odgovarajući ...

pa da počnemo ...  (y)
 
  • Like
Reactions: enduro
Za početak je potrebno imati karburatore na kojima treba naštelati nivo...  :LOL: :LOL:

PB207987.jpg


pa ga treba lagano rastaviti ... Ove sam rastavio i sa gornje strane (iako to sa nivoima nema veze) jer sam išao pregledati stanje membrana i položaj iglica šibera...  (y)

PB207989.jpg


PB207990.jpg


no ajmo dalje sa nivoima....

PB207991.jpg


PB207992.jpg


Inače je to piškin dim od posla, osim ako naiđeš na šarafe koji lagano podsjećajuna našu državu ... tj. svaki šaraf ima svoju stranku ..  :LOL: :LOL:

PB207993.jpg


PB207995.jpg


PB207997.jpg
 
no, uz lagano uvjervanje čekićem, pajserom, brusilicom i hidrauličnom presonm, sve je došlo na svoje...  :LOL: :LOL:

PB207998.jpg


PB207999.jpg


PB207800.jpg


PB208001.jpg


Pa onda malo čišćenja i pranja.... tek toliko da ne zaprljam ruke dok radim ...  :jesus: :LOL:

PB208002.jpg
 
Onda sam se sjetio da moram promjeniti vrećicu na kakteteru ... pa sam napravio malu pauzu u radioni ...  :?

PB208003.jpg


PB208004.jpg


ups.... to je za onaj medicinski forum ... sorry ...  :?
 
cjevčice od katetera imaju prosto savršene nastavke za ubosti u čašice, a koštaju samo 1,90 kn u svakoj boljoj apoteci .....

PB208005.jpg


Kad smo sve oprali, očistili i posušili ...

PB208008.jpg


PB208009.jpg


možemo krenuti sa poslom ... od specijalnog alata nam još treba i lijevak ...  :mrgreen:

PB208012.jpg


Prvo moramo vidjeti na čemu smo ustvari i kako stvari stoje...  :mrgreen:

na ovom karburatoru je bilo intenzivno preljevanje... prosto nezaustavljivo ...

PB208011.jpg


PB208013.jpg


PB208014.jpg


pa onda malo namještanja limića i iglica....  pa ponovo ... i još jednom ponovo (između svakog "ponovo" slijedi potpuno rastavljanje i sastvljanje plovaka)

PB208019.jpg


pa ponovo

PB208024.jpg


da bi na kraju dobili zadovoljavajući rezultat ... a zadovoljavajući rezultat je sve što se nalazi u nivou ruba čašice i do dva milimetra ispod ...  (y) (y)

PB208016.jpg


PB208017.jpg


PB208018.jpg


PB208025.jpg


PB208026.jpg


to je to ...  :mrgreen: :mrgreen:

PB208027.jpg


 
zatim sve sastavimo da liči na nešto ...  :LOL: :LOL:

PB208027.jpg


PB208029.jpg


PB208030.jpg


I ja još imam običaj "tretirati" gumice sa glicerinom.. ali to je jednostavno običaj .. smatram da je glicerin dobra stvar za održavanje gumica na karburatoru... netko možda niej tog mišljenja, ali ovo je moja tema, pa neka si svoje mišljenje okači mačku o rep ...  :jesus: :jesus:

PB208007.jpg


and i'm so ugly... ups ... happy ...

PB208031.jpg

 
Još da si pokaza kako štelovat visinu plovka...  :mrgreen:
 
Shepa said:
Još da si pokaza kako štelovat visinu plovka...  :mrgreen:

pa to ni ne piše u naslovu ...  :jesus:  :mrgreen:

ja sam samo pokazao da se i to može ( i treba) napraviti na motoru sa karburatorima...  :mrgreen:

a da bih pokazao kako moram prvo malo prosurfati po netu, poskidati slika sa kojekakvih foruma, malo prevesti sa engleskog i njemačkog ... i na kraju pitati tatu ...  :LOL: :LOL: .. pa valjda tako svi rade... ili ?  :mrgreen: :mrgreen:
 
Ja bi ga razumija da je uzeja neki drugi karb ali baš ud Suze.Ili se oni najviše kvare.(molim pokvarenjake da ne zaje...u) :LOL:Phobo. :LOL:
 
  • Haha
Reactions: strasilo
strasilo said:
ali ostala je šaka onih šarafa....  :jesus: :jesus:

I bolje da je ostalo, ti šarafi su smeće, čim sam ugledao Mikuni na stolu znao sam da će promijenit te šarafe jer svaki koji sam imao prilike vidjet je imao te usrane šarafe. Rješenje su imbusi, kao što je straš i stavio.......... (y)

Dodao bih da je straš to savršeno odradio, a ako se ne varam, visina plovka za Mikuni BST 40 je 14,7 mm (ovako iz glave, ako treba provjerit ću). Nemam dovoljno iskustva da kažem da je to visina potrebna za sve konfiguracije i motore ali tako je deklarirano za KTM od 620 ccm...pa nek info stoji ako nekome zatreba.....

Provjerit ću informaciju o visini u mm.

Za singl karbove postoji i neka seljačka metoda namještanja plovka (ja je koristim :mrgreen: , dosta uspješno....):

Držeći karb u ruci okrenete ga bočno da limić povka ne dodiruje iglicu koja zatvara cijevčicu za emulziju, na dovod benzina spojite jednu cijev koju metnete u usta i pušete..... Okrećući karb u smjeru u kojem je potrebno da plovak počne padati i zatvarati dovod zraka kroz cjevčicu za emulziju i dalje pušete dok ne osjetite da zrak više ne prolazi (plovak je pritisnuo iglicu koja je zatvorila cijev za emulziju)......e u tom trenutku šav na plovku treba biti paralelan sa spojem posudice i tijela karba, a limić gotovo da ne smije dodirivati iglicu.

Trebalo mi je neko vrijeme da se ispraksam al sad mi ide ko iz pičke.....

Vjerujem da bi se dalo i na ovim karbovima za 4 cil tako samo je malo nezgodno to sve držat u rukama i treba raditi dva odjednom jer su samo dva dovoda goriva.





A sad molim hračkanje mene za seljačku metodu.............. :mrgreen:


Straš, kao i obično, tema......poso...... (y)
 
Molim one koji znaju da mi odgovore. Karburator sa membranom Mikuni BST 33SS, u kojem polozaju (visina) treba biti siber sa iglom kada je motor ugasen? Meni bi logicno bilo da je skroz nisko jer ga potiskuje opruga, sajla gasa pomjera leptir, a siber se dize kada se stvori podtlak u usisnoj grani i podigne membranu. Kod mene na motoru je prilicno visoko, tj nije skroz nisko. Da li je to ok ili nije?
 
Aj da ne otvaram novu temu...

Hornet pc34 frgići i ručna pipa za gorivo, vakuum pumpa.

Da li je baš 2-3 puta slučajnost, vjerojatno nije. Kad je tank pun preko pola sve radi savršeno, vozio se 100+km s par gašenja/paljenja i sve ok. Krenuli dalje i nakon 10ak km počne slabiti na gas, reko ok rezerva prebacio pipu ali nema razlike, kao da je u safe mode 5k rpm u svim brzinama i ni makac dalje, došao tako do pumpe natankao ali stalo samo 8l i gas dalje kao da ništa nije bilo sljedećih 60ak km.

Zaje sam da nisam probao samo otvoriti čep i nastaviti da eliminiram nastanak vakuuma u tanku.

Fergazeri su čišćeni i slagani netom prije od majstora u kojega ne sumnjam, provjerio sam vakuum cjevčicu koja otvara gorivo na pipi kada motor radi i izgleda sve ok, svječice su nove, filter zraka novi i čist to sam provjerio. Zbunjuje što je gašenjem motora na minutu dok sam tankao i samim tankanjem/otvaranjem čepa problem opet potpuno nestao, prije je bio prisutan identičan problem ali je frend mislio da ga je eliminirao slaganjem i čišćenjem fergazera a očito nije.
Znam da je moguće svječice, kablovi, čak i TPS, svašta, ali nikakvih problema nije bilo prvih 100km taj dan niti nakon tankanja tako da nekako mislim da ipak ima veze s pritiskom goriva koje radi puni tank u odnosu na pola ili manje.

Da li se netko susreo s takvim problemom? Internet je pun sličnih ali uz bitnu razliku da je svima njima problem nastao i nije prošao sam od sebe kao meni nego nekim popravkom nečega.
 
'beš mi komšijinu kuj'cu ako sam ja skužio išta iz napisanog osim da je u pitanju honda hornet ...  :? ... a i za to nebih mogao dati lijevo jaje ...  :LOL: :LOL:
 
Samo sam skužio kako mu je frend slaga frgiće....