Nivo goriva u karburatoru

BM0021 said:
..... ali je frend mislio da ga je eliminirao slaganjem i čišćenjem fergazera a očito nije......

PS:
Pitanje se ne postavlja u formi "da li je netko" nego  "je li netko"......
 
Zamijeni filtar goriva sa nekim drugim jer u prodaji ima svega ,čak i onih što nakon nekog vremena nabubre uznutra i spriječe normalan dovod goriva a koliko sam shvatio ti imaš baš problem protoka.Par stotina metara ide dobro da bi poslije ( kad potroši gorivo u čašicama) opet počeo posustajat.
 
barba said:
Zamijeni filtar goriva sa nekim drugim jer u prodaji ima svega ,čak i onih što nakon nekog vremena nabubre uznutra i spriječe normalan dovod goriva a koliko sam shvatio ti imaš baš problem protoka.Par stotina metara ide dobro da bi poslije ( kad potroši gorivo u čašicama) opet počeo posustajat.

e to, probaj promijeniti filter možda nije dovoljno protočan i provjeri odušak na čepu rezervara, možda je začepljen pa se stvara podtlak
 
Ne ne, filter goriva nemam uopce, osim one mrezice oko same pipe u tanku. Motor je radio dobro 100+ km taj dan, onda je nakon kratke voznje poceo ostajati bez benzina tj bar se tako osjetilo, natankao i opet je radio normalno, problem je sto je stalo samo 8l znaci nije uopce bio prazan nego tek na pola. Danas smo provjeravali ove ocitije stvari, cep pusta zrak unutra tako da vakuum vjerojatno nije, sljedece je skidanje tanka da eliminiramo sami tank kao uzrok. Idu i nove svjecice za svaki slucaj da nije problem struja a razina goriva samo slucajnost. Moze teoretski biti i tps ali on bi ipak radio probleme konstantno, bar mislim...
 
probaj se čisto malo vozikati ... ;)

u zadnjih mjesec dana se sličan problem pojavio na više mjesta... uključijući i nekim forumašima ... uspostavilo se da je problem u gorivu ... vjerovatno voda ... ;)
 
Hmmm, i to je moguce... Pogotovo ako se prebaci na rezervu pa vuce s dna tanka onda gdje bi se voda skupila ako je ima. Budemo probali bez tanka na bocu pa ako tako radi znamo di je problem. Osim ako nema veze sa strujom pa se popravilo jer sam ugasio motor na koju min dok sam tankao. Zapravo najbolje bi bilo napraviti jos 50ak km ovako kako je da vidim da li se opet javlja problem na podjednakoj kilometrazi ili je to potpuno slucajno.
 
Ispumpao 8l van, znači ima par litara manje nego što je imao kad me zajebavao i motor radi bez greške, to smo eliminirali :mrgreen: nivo goriva u tanku nema nikakve veze. Ostaje eventualno vakuum u tanku ili struja.
 
Sjedi i vozi dulje vrijeme s otvorenim čepom rezervara. Samo ga malo odškrineš i provizorno poklopiš da ti gorivo ne šprica okolo (ne s punim rezervarom, naravno). Ako motor ide, znaš u čemu je problem.
A sve mi se čini da će u čepu biti problem.
 
Ili čep/gorivo općenito ili struja. Svječice kupljene nove, ide rastavljanje i pregled svih kablova i konektora. Ako nema ništa vidljivo ostaje čep ili cdi a to niti jedno niti drugo neću znati bez duže vožnje. Međutua sjetio sam se da je prije mene motor zajebavao na taj način i na kratkim relacijama na kojima su ga dotakali jer su mislili da je ostao bez benzina tako da čep tj vakuum u tanku izgleda manje vjerojatna opcija, voda u tanku je zapravo isto dosta realna, pogotovo ako se uzme u obzir da se voda skuplja na dnu a ja sam ga prebacio na rezervu koja vuče s dna kada je počeo zajebavati...
 
makazica said:
I bolje da je ostalo, ti šarafi su smeće, čim sam ugledao Mikuni na stolu znao sam da će promijenit te šarafe jer svaki koji sam imao prilike vidjet je imao te usrane šarafe. Rješenje su imbusi, kao što je straš i stavio.......... (y)

Dodao bih da je straš to savršeno odradio, a ako se ne varam, visina plovka za Mikuni BST 40 je 14,7 mm (ovako iz glave, ako treba provjerit ću). Nemam dovoljno iskustva da kažem da je to visina potrebna za sve konfiguracije i motore ali tako je deklarirano za KTM od 620 ccm...pa nek info stoji ako nekome zatreba.....

Provjerit ću informaciju o visini u mm.

Za singl karbove postoji i neka seljačka metoda namještanja plovka (ja je koristim :mrgreen: , dosta uspješno....):

Držeći karb u ruci okrenete ga bočno da limić povka ne dodiruje iglicu koja zatvara cijevčicu za emulziju, na dovod benzina spojite jednu cijev koju metnete u usta i pušete..... Okrećući karb u smjeru u kojem je potrebno da plovak počne padati i zatvarati dovod zraka kroz cjevčicu za emulziju i dalje pušete dok ne osjetite da zrak više ne prolazi (plovak je pritisnuo iglicu koja je zatvorila cijev za emulziju)......e u tom trenutku šav na plovku treba biti paralelan sa spojem posudice i tijela karba, a limić gotovo da ne smije dodirivati iglicu.

Trebalo mi je neko vrijeme da se ispraksam al sad mi ide ko iz pičke.....

Vjerujem da bi se dalo i na ovim karbovima za 4 cil tako samo je malo nezgodno to sve držat u rukama i treba raditi dva odjednom jer su samo dva dovoda goriva.





A sad molim hračkanje mene za seljačku metodu.............. :mrgreen:


Straš, kao i obično, tema......poso...... (y)


Ima li ovo na youtube ?
 
vidim da nije spomenuto (ili sam slučajno previdio) jako bitan detalj kod štelanja nivoa goriva u kotliću;


1. najbolje je koristiti stakenu pipetu, cijevčicu....idealno je uzeti onu staklenu kapaljku iz kapi za nos....pedalj mekane silikonske cijevčice za lakši manevar oko karburatora

2. prilikom ispitivanja nivoa, jednom kada se pusti gorivo u probnu cijevčicu, cijevčica se NE smije micati, posebno ne gore-dolje jer jednom kada po zakonu spojenih posuda uđe u pipetu više goriva, pa se pipeta slučajno digne, onda se dogodi povrat goriva u kotlić i tada se nivo poremeti i više ne znamo kada točno ventil iglica zatvara dovod...


ukoliko se dogodi da se pipeta pomakne, onda ju treba spustiti niže od nivoa na kojemu je bila da se ponovno dopuni i iznivelira sa nivoom u kotliću!!


ako ne znate tvorničku postavku nivoa goriva, univerzalno podešavanje nivoa goriva u kotliću je da se nivo poštela na sam spoj čašice i kučišta, prislanjajući pipetu uz rub kučišta možemo sa preciznošću manjom od pola milimetra poštelati nivoe u cijelom registru...
jedina tlaka je što je i strašilo napomenuo da se svaki puta mora raskapati i sastavljati....
idealno je znati koja je tvornička postavka visine plovaka u odnosu na kučište karba kada je karb nagnut pod 45 stupnjeva....zatim se izmjeri visina sa šublerom i poštelaju se plovci da na sva 4 bude ista visina....zatim slijedi provjera pipetama i korekcija....
ako ni to ne znate, onda izmejrite visine sva 4 plovka i vidite koja barem 2 (ili čak tri ako ste te sreće) su na istoj visini, pa onda preštelajte sve na istu mjeru.....možda vam se posreći iz prve već pri prvom mjerenju...

pipeta bi trebala biti što većeg promjera, recimo unutarnji promjer barem 5mm zbog tendencije djelovanja "površinske napetosti" tekučine i tlaka zraka, u malom promjeru cijevi dolazi do konkavnosti razine pa odstupanje u mjerenju može biti i preko pola milimetra ako ne pazimo, zato nivo treba štelati gledajući točno sredinu promjera pipete, a izdignuti rubovi neka budu iznad ruba čašice za toliko kolika je razlika od najniže do najviše točke...fulanje od pola milimetra nije tako strašno, ali ako želimo baš da je tip-top, dajte si truda još jednom raskopati i poštelati....to se ionako ne radi svako malo...

evo neka okvirna skica čisto onak za predočiti si o čemu laprdam...
 

Attachments

  • nivo goriva.jpg
    nivo goriva.jpg
    9.9 KB · Views: 223
Ugradnja prihvata crijeva na karburator od DR 350 SE (1996-1999). Karburatori za starije modele su tvornički imali prihvat, ali ovi noviji ne.
Nakon ugradnje prihvata, odrađeno je podešavanje nivoa goriva.