frky-mcf
Well-known member
U društvo mi dolaze galebi proseći malo ribe.
Nakon brzinske pauze (svega 17 minuta) nastavljam dalje omiljenom cestom uz Norveško more. Prolazim kroz prekrasan most Haloga landsbrua i vrijeme se naglo počinje mijenjati. Diže se jak vjetar i počinje padati jaka kiša. Moram odmah stati i obući kišno odijelo prije nego uđem u veći grad imena Narvik. U Narvik dolazim relativno brzo i upijam pogledom ovaj grad usput tražeći i nekakvu banku. Možda bih mogao promijeniti dio onih eura za krune. Lakše će mi biti kasnije. Banku nisam usput nigdje primijetio pa sam samo produžio bez detaljne pretrage direkt van iz grada. Prolazim kroz još jedan viseći most Skjombrua i dok sam na mostu osjećam jake udare bočnog vjetra. Čini mi se da ulazim ravno u oluju! Točno sam 200 km prošao od posljednje benzinske. Primjećujem još jednu Shellovu benzinsku Ballangen i nije me trebalo dugo nagovarati da opet stanem, natočim i na brzinu protegnem noge. Tamo sam do 13:40h. Sa Shella odlazim i spuštam se cestom E6 dalje. Opet još jedan divan ogroman viseći most ispred mene kojeg trebam prijeći. To je most imena Efjordbruene. Nakon još jednog fantastičnog mosta u nizu, vozim još 17 km i stižem u Skarberget trajektno pristanište.
Trajekt kreće u 14:35h a sada je 14:24h, znači na vrijeme sam stigao na ukrcaj. Smještaju me na gornji nivo trajekta.
Mislio sam si putem, sad ću se konačno malo ugrijati na trajektu. Valovi su bili prilično jaki a Som je ostao nevezan, tako da ga nisam napuštao unatoč što je trajekt bio „kabrio“ verzija. Znači od grijanja ništa! Radije sam smazao još jednu paštetu usput dok plovimo. Nakon 20 minuta i 8.4 km stižem u mjesto Bognes. Ovo je jako brzo prošlo a iskrcaj još brže. Sve ide kao dobro podmazani stroj. Cesta E6 nastavlja se dalje a i kiša. Vegetacija je obilna s jedne i druge strane ceste i prirodne kulise se naizmjence mijenjaju.
U jednom jarku s desne strane moje oštro snajpersko oko uočava dvije kapice nalik na predstavnike zakona sa mjeračem brzine u ruci! Pogledom na brzinomjer uočavam da sam ispod ograničenja i bezbrižno prolazim pored njih. Ipak njihov način kamuflaže u jarku po takvom nevremenu me prilično dojmio. Tamo sigurno ne bih želio imati probleme sa njima. Kazne za prekoračenje sigurno nisu jeftine. Nakon njih priključujem se grupici norveških bikera i vozim sa njima. Pretpostavljam po ubrzanom tempu da prilično dobro poznaju ovaj kraj, tako da „šibam“ dalje sa njima. Pa valjda neće dva puta grom u koprive. I nije, hoću reći da ih nije bilo poslije sa mjeračem .
Prolazim kroz mjesta: Storjord, Nordkil, Ulvsvag, Innhavet, Tommerneset, Fauske, Langset, Rognan i stižem u Nordnes Camp. Tih 210 km sam odvozio u jednom dahu bez stajanja i nakon današnjih 517 km, opet sam spreman za odmor. U 18:43h dolazim do recepcije koja se nalazi odmah na ulazu u kamp. Današnje noćenje će me koštati oko 600 NOKa ili oko 449 kn preračunato u našem novcu. Dobivam crvenu drvenu kućicu broj 6, koja je spojena na stražnjem djelu kućice još i sa kamp prikolicom.
Na taj način dobili su popriličnu kvadraturu prostora. Na kraju kampa nalazi se moj novi smještaj za ovu noć i brzo ga pronalazim. Tuševi se nalaze nekoliko desetaka metara unatrag prema izlazu. Smještaj nije kao onaj od prošle noći ali za jednu noć će biti uredu. Kućica se čini jako udobnom i čistom. Ima čak i svoju malu terasu. Soma sam parkirao odmah do nje pa nakon toga odlazim prvo na tuširanje.
Trajekt kreće u 14:35h a sada je 14:24h, znači na vrijeme sam stigao na ukrcaj. Smještaju me na gornji nivo trajekta.
Mislio sam si putem, sad ću se konačno malo ugrijati na trajektu. Valovi su bili prilično jaki a Som je ostao nevezan, tako da ga nisam napuštao unatoč što je trajekt bio „kabrio“ verzija. Znači od grijanja ništa! Radije sam smazao još jednu paštetu usput dok plovimo. Nakon 20 minuta i 8.4 km stižem u mjesto Bognes. Ovo je jako brzo prošlo a iskrcaj još brže. Sve ide kao dobro podmazani stroj. Cesta E6 nastavlja se dalje a i kiša. Vegetacija je obilna s jedne i druge strane ceste i prirodne kulise se naizmjence mijenjaju.
U jednom jarku s desne strane moje oštro snajpersko oko uočava dvije kapice nalik na predstavnike zakona sa mjeračem brzine u ruci! Pogledom na brzinomjer uočavam da sam ispod ograničenja i bezbrižno prolazim pored njih. Ipak njihov način kamuflaže u jarku po takvom nevremenu me prilično dojmio. Tamo sigurno ne bih želio imati probleme sa njima. Kazne za prekoračenje sigurno nisu jeftine. Nakon njih priključujem se grupici norveških bikera i vozim sa njima. Pretpostavljam po ubrzanom tempu da prilično dobro poznaju ovaj kraj, tako da „šibam“ dalje sa njima. Pa valjda neće dva puta grom u koprive. I nije, hoću reći da ih nije bilo poslije sa mjeračem .
Prolazim kroz mjesta: Storjord, Nordkil, Ulvsvag, Innhavet, Tommerneset, Fauske, Langset, Rognan i stižem u Nordnes Camp. Tih 210 km sam odvozio u jednom dahu bez stajanja i nakon današnjih 517 km, opet sam spreman za odmor. U 18:43h dolazim do recepcije koja se nalazi odmah na ulazu u kamp. Današnje noćenje će me koštati oko 600 NOKa ili oko 449 kn preračunato u našem novcu. Dobivam crvenu drvenu kućicu broj 6, koja je spojena na stražnjem djelu kućice još i sa kamp prikolicom.
Na taj način dobili su popriličnu kvadraturu prostora. Na kraju kampa nalazi se moj novi smještaj za ovu noć i brzo ga pronalazim. Tuševi se nalaze nekoliko desetaka metara unatrag prema izlazu. Smještaj nije kao onaj od prošle noći ali za jednu noć će biti uredu. Kućica se čini jako udobnom i čistom. Ima čak i svoju malu terasu. Soma sam parkirao odmah do nje pa nakon toga odlazim prvo na tuširanje.