BABA OS
New member
papillon said:A jeste li ti i Jota što u rodu sa onim tipom što je osnovao FBI :misli:
Ne...,
papillon said:A jeste li ti i Jota što u rodu sa onim tipom što je osnovao FBI :misli:
papillon said:A jeste li ti i Jota što u rodu sa onim tipom što je osnovao FBI :misli:
BABA OS said:Svečak iz Zagreba imao je mislim zelenog Commanda 750 iz tomosove ponude ako se nevaram...,
jota said:I srebrnog , crnog i onog žutog s poluoklopom i sicom za jednog s brojem sa strane . Imao ih je hrpu i Norton svjetleću reklamu u dvorištu .
limit said:Sumnja je zajebana stvar. Izjeda ljude iznutra sve dok ih ne dovede do ludila.
Paranoja još i gora, gde god se okrenes neprijatelj, a onaj sto ne izgleda kao neprijatelj, što prilazi sa osmjehom, taj je najgori.
Slovenci su bili gadni - držali su se one "Engleska i Francuska zemlja prijateljska" pa su imali sve Renaulta,Peugeota paBABA OS said:Svečak iz Zagreba imao je mislim zelenog Commanda 750 iz tomosove ponude ako se nevaram...,
Pa gdje si Toni zar još nisi sa Dinkom napravio arbitražu :shock: - usput, call me when you not work and dali si ovimlimit said:Sumnja je zajebana stvar. Izjeda ljude iznutra sve dok ih ne dovede do ludila.
Paranoja još i gora, gde god se okrenes neprijatelj, a onaj sto ne izgleda kao neprijatelj, što prilazi sa osmjehom, taj je najgori.
mislio i na mene :misli:limit said::hehehe: Nije do mene. Dosta da se pojavim i eto :neznam: Ali ima njih još u istom filmu
Pa od tih 50-tak komada moral je pokoji ostat cjeli,jel se zna jel ima takvih na prostorima ex jugeBABA OS said:O tomosovim Nortonima zna li netko nešto ?Općenito malo se zna o Nortonu TNF 750 ccm.Sve je u pričama uglavnom.Tako i ja znam samo ponešto.
Nezna se točan broj ali prvobitno je figurirala brojka 20 ali kasnije se u javnosti pojavljuje brojka i do 50 kom.Ljudi govore da su nabavljeni za policiju ovu ili onu ali nije to baš tako.Nortoni su došli 1971 g. a policija je godinu dana ranije kupila BMW-e dakle 1970 g.a već je bilo pregovora sa Moto Guzziem.
Poznate su samo banalne razlike između tomosovog i originala.TNF Nortoni vizuelno su imali kromiran obruč Fara a originalni su to imali farbano.Zatim tomos Norton imao je maticu na mostu odozdo a originalni nortonov je već 1970 g.to imao sa gornje strane.Imam obe verzije nortonovih mostova.
U Kopar su dolazili samo crveni,zeleni i crni a originalni(engleski)bili su još i žuti.Odušak na tomosovim blokovima je sa lijeve strane na lijevoj polutki Bloka što bi značilo da su sastavljeni iz starih zaliha.Navodno su imali nekoliko konja više nego originalni(60 ks).Ta brojka je kažu stručnjaci preuveličana.Prava snaga je oko 50 KS(tvrdi Joahim Sajfert predstavnik Nortona za Evropu).
Ljudi prepričavaju da su se slagali u Kopru.Ni to nije istina.Dolazili su u sanducima.Ono što su radili slovenci samo je montaža točka i volana.
Uploaded with ImageShack.us
makazica said:Hvala još jednom!
Ne mogu reći da 100% kužim....karbovi su iznad termo grupe, ispuh isto izlazi prema gore, air box je iza, kao i kod BMW-a, da li je i paljenje iza?
I što je ovaj zupčanik napred....ili je paljenje napred, ispred svega, kao na BMW-u?
M.
BABA OS said:Kakvu to zanimaciju care...,