Nova CB 650R

Ima TC, još kad bi bil podešen da ima više "low-down" momenta... prava mjera za jurcanje po lokalnim cestama.

Nije ni CBR650R loš, samo kaj je teži od ovog retro naked-a, malo bedasto za motor koji mu je "sportski" brat  :misli:
 
Mislim da je u nizim okretajima "jaca" od 600 rr.
Mislis da je kod bmw s 1000r tezi od s 1000rr?
 
Sredju said:
Mislim da je u nizim okretajima "jaca" od 600 rr.
Mislis da je kod bmw s 1000r tezi od s 1000rr?

Nije, ali to su oba sportska motora, ovdje je jedan retro naked a drugi se predstavlja kao zamjena za CBR600F i CBR600RR, izgledom puca na Fireblade, pa sam očekival da bude i malo lakša. Kod Aprilije Tuono i RSV4 je drugačija situacija Tuono je teži.
 
Nije cbr zamjena za 600 rr, 600 rr se jos uvijek proizvodi i prodaje, samo ne u evropi.

Meni je ok, ima okretnog momenta skoro kao i MT07, bar na tim okretajima,  s tim da joj je krajnja brzina veca, cilj i je malo vise okretnog momenta na nizim okretajima.
Ne znam, nisam ljubitelj 4 cilindra, ali lijepo i kvalitetno izgleda, ako joj cijena ostane kao i do sada, biti ce i jeftina.
 
Jedva čekam test drive review-ove da se vidi kakav je poso napravila Honda.
 
par slika
 

Attachments

  • 156060_2019_CB650R.jpg
    156060_2019_CB650R.jpg
    221.3 KB · Views: 224
  • 156043_2019_CB650R.jpg
    156043_2019_CB650R.jpg
    279.3 KB · Views: 289
  • 156044_2019_CB650R.jpg
    156044_2019_CB650R.jpg
    293 KB · Views: 209
  • 156075_2019_CB650R.jpg
    156075_2019_CB650R.jpg
    243.4 KB · Views: 234
  • 156059_2019_CB650R.jpg
    156059_2019_CB650R.jpg
    153.7 KB · Views: 203
Boje
 

Attachments

  • 156058_2019_CB650R.jpg
    156058_2019_CB650R.jpg
    155.7 KB · Views: 231
  • 156045_2019_CB650R.jpg
    156045_2019_CB650R.jpg
    156.7 KB · Views: 269
  • 156038_2019_CB650R.jpg
    156038_2019_CB650R.jpg
    155 KB · Views: 288
  • 156036_2019_CB650R.jpg
    156036_2019_CB650R.jpg
    155.1 KB · Views: 325
  • 156050_2019_CB650R.jpg
    156050_2019_CB650R.jpg
    134.7 KB · Views: 214
jako lijepo izgleda, osim onih plastičnih kutijica za alat, svjećicu i šmirgl.
 
Super mi izgleda, koliko će koštati??
 
Slabiji, teži, i lošiji od starog horneta...o konkurenciji da i ne pričamo. Još jedan hondin fail...
 
Drajv mode je beskorisni marketing gimmick za kupce benwea. Nešto
što ti je fora dan-dva kad preuzmeš motor, a potom zaboraviš da imaš, dok se ne pokvari, jelte. :mrgreen:

TC je ok i hvalevrijedna stvarčica,  ali fali tu dosta u odnosu na konkurenciju. Ne znam zašto bih
kupio CBa, a ne MT, Z900 ili GSXS. 4cil "male" zapremine na nejkedima je jednostavno nešto što je tržište napustilo, pogotovo uzevši u obzir cijenu današnjih motora. Jedino honda iz sebi znanih razloga pokušava održat na životu tu klasu.
 
Ovo je pocetnicki motor i nema veze sa tim monstrumima koje ti navodis.
Ja nisam fan cetri cilindra, ali ova, u odnosu na horneta, ima vise kubika i manje konja i puno vise okretnog momenta u nizim i srednjim okretajima.
marsira 240 kmh, znaci u klasi je najbrza, ima dobar ovjes i kocnice, uz ovaj neo sport dizajn je i dopadljiva.

 
gvo said:
Drajv mode je beskorisni marketing gimmick za kupce benwea. Nešto
što ti je fora dan-dva kad preuzmeš motor, a potom zaboraviš da imaš, dok se ne pokvari, jelte. :mrgreen:

TC je ok i hvalevrijedna stvarčica, 

Slično je i kod auta (Renault ima tu foru) tzv. MULTISENSE sa postavkama Normal,Personal,Eco,Comfort,Sport..

Što se tiče Traction Control funkcije kad ti to realno treba na motoru 650ccm???



Sent from my SM-A510F using Tapatalk
 
Ja sa dominatorom i na njemu dragon supercorse i na kisi, trecom slajfam i po 30 metara.
Motoric sa 32 konja.
 
Davno je to bilo, ali su po suhom svajsale za asfalt.
Traction controla je potrebna u vise uslova, sklizak asfalt, morko, prljavo.